Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO

  • Podbij Internet z Profesjonalne Pozycjonowanie

    Firma Profesjonalne Pozycjonowanie to lokalna poznańska firma o zasięgu międzynarodowym świadcząca od ośmiu lat kompleksowe usługi e-marketingowe, e-PR-owe i pozycjonerskie dla biznesu w Polsce, Czechach, Anglii, Irlandii, Niemczech, Australii i USA. Profesjonalne Pozycjonowanie ma status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. W kwietniu 2013 roku firma otrzymała Wyróżnienie w X edycji prestiżowego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości w kategorii mikro firm.  więcej
    07-08-2014, 11:45, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 6 kroków do profesjonalnej strony WWW

    Rozpoczynasz prowadzenie własnego biznesu i chcesz zaznaczyć swoją obecność w Internecie? Będziesz potrzebował odpowiedniej domeny i stabilnej strony WWW. Stworzenie własnego serwisu może być prostsze, niż Ci się wydaje – wszystko, czego będziesz potrzebować, otrzymasz w ramach kompleksowej usługi.  więcej
    04-08-2014, 06:45, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Obiecują ochronę stron przed Google


    Creativa / Shutterstock
    Boisz się, że Google zafiltruje Twoją stronę, obniżając jej pozycję? Słyszałeś, że dominująca wyszukiwarka każe za zły profil linków i boisz się, że ktoś spróbuje podkopać Twoją stronę? W internecie pojawił się serwis OchronaSEO.pl, który w zamian za garść drobnych kusi uodpornieniem na „zły dotyk” wyszukiwarki. Czy jednak na pewno jest w stanie zrealizować swoją obietnicę?  więcej
    14-07-2014, 20:56, Marcin Opolski, Pieniądze
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Wywiad z ekspertem SEO - Gianlucą Fiorelli (MOZ)

    Gianluca Fiorelli - ekspert MOZ. Twierdzi, że w SEO najbardziej ceni sobie ludzi. Nic dziwnego, że urodzony w kilka miesięcy po lądowaniu na księżycu "weteran" SEO przyjął nasze zaproszenie na Search Marketing Day. Przecież to znakomita okazja do spotkania prężnej polskiej branży SEO!  więcej
    29-05-2014, 13:15, Sanket Patel, Blurbpoint.com, Wywiad
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie
  • Koniec ery słów kluczowych? SEO mity

    Ostatnie miesiące to zapowiedź kolejnej rewolucji w pozycjonowaniu. W mediach pojawiają się informacje o tym, że pozycjonowanie, jakie znamy, umiera. Czy tak jest w istocie? Obalamy najpopularniejsze mity.  więcej
    17-03-2014, 09:25, Artykuł sponsorowany, Technologie
  • Jak samodzielnie pozycjonować stronę www?

    Czy można samodzielnie pozycjonować stronę internetową, nie posiadając wieloletniego doświadczenia, specjalistycznych narzędzi i dużego zaplecza seo? Okazuje się, że tak. Przy pomocy kilku poniższych wskazówek, można samodzielnie, skutecznie pozycjonować własną stronę internetową. Ponadto, dzięki ofercie sklepu seo www.the-first.sklep.pl proces ten staje się jeszcze łatwiejszy.  więcej
    07-02-2014, 15:21, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Jak skutecznie optymalizować strony internetowe - SeoKitten.com

    Ostatnie aktualizacje i zmiany algorytmu wyszukiwarki Google zmuszają webmasterów i specjalistów od SEO do jeszcze bardziej wzmożonej pracy. Najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka uzależnia wyniki wyszukiwania już nie tylko od jakości i naturalności odnośników prowadzących do strony www oraz jej zawartości (Pingwin i Panda), ale również od związku słów kluczowych z kontekstem, co rozpoczyna nowy rozdział w historii Internetu - wyszukiwanie semantyczne. Od jesieni Google bazuje na nowym algorytmie obsługującym zachowanie wyszukiwarki - tzw. Koliber, który oprócz identyfikacji konkretnych słów i mechanizmu rozpoznawania treści, zyskał umiejętność analizowania kontekstu i związku z tematyką. Co oznacza, że w ocenianiu pozycji liczy się również kontekst. To z kolei zmusza administratorów stron i marketingowców do zwiększenia uwagi na jakość, unikalność, przydatność i znaczenie publikowanych treści. Jest to jednocześnie okazją do udoskonalania witryn internetowych. Pomocne będzie w tym nowe narzędzie, skonstruowane przede wszystkim na potrzeby webmasterów oraz specjalistów od pozycjonowania - SEOKitten.  więcej
    31-12-2013, 09:46, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Pozycjonowanie może być łatwe

    Wysoka pozycja w Google nie musi wcale oznaczać bajońskich kwot wydanych na kampanie SEO oraz sztabu ludzi pracującego nad optymalizacją Twojej witryny. Możesz to zrobić sam, bez wychodzenia z biura, nawet jeśli nie jesteś ekspertem z zakresu SEO. Wystarczy, że zastosujesz się do kilku praktycznych wskazówek.  więcej
    26-02-2013, 10:19, informacja prasowa, Technologie
  • Jak zmieni się SEO w roku 2013

    Zmiany, które co jakiś czas wprowadza wyszukiwarka Google, niektórzy krytycy odbierają jako zmierzch ery SEO. Mówili tak, jak na świat przyszedł Pingwin, mówili tak o Pandzie, a teraz mówią tak, ponieważ Google co chwila wprowadza jakieś usprawnienia w algorytmie. Uspokajam - SEO nie umiera, SEO musi się zmienić. Jak? Mówią Artur Pleskot i Sławomir Rodziewicz z zarządu firmy Seo Power sp. z o.o oraz Jacek Szypulski - główny programista serwisu Linkolo.pl.  więcej
    07-01-2013, 11:21, informacja prasowa, Technologie
  • SEO nie umiera

    Aktualizacje algorytmu Google mają za zadanie dać użytkownikom większy komfort korzystania z wyszukiwarki i pokazywać bardziej wartościowe wyniki. Czy to się udaje i jaki wpływ na przeciętnego Kowalskiego oraz branżę SEO mają zmiany w Google, opowiada Artur Pleskot, Prezes Zarządu SEO Power, właściciela giełdy linków tekstowych w treści Linkolo.pl  więcej
    11-12-2012, 10:34, informacja prasowa, Technologie
  • Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

    Przed decyzją o podjęciu działań SEO stoi lub stanęło wielu przedsiębiorców oferujących swoje produkty i usługi w internecie. Chęć pozycjonowania firmowej strony WWW podyktowana może być wieloma czynnikami: potrzebą zwiększenia konwersji, chęcią pozyskania nowych użytkowników czy też szeroko pojętą promocją naszej witryny w wynikach organicznych.  więcej
    20-11-2012, 09:42, Paweł Fijalski, SEMtec,
  • Jakość strony kluczem do skutecznego pozycjonowania


    sxc.hu
    Odpowiednie rozmieszczenie w sieci linków odsyłających do Twojej strony WWW jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania. Ilość odsyłaczy nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego zamiast kilkunastu odnośników na stronach o Page Rank 0 i mniejszym lepiej jest dać jeden link na stronę z Page Rank 3.  więcej
    07-11-2012, 12:48, informacja prasowa, Technologie
  • Tworzenie stron mobilnych - 3 sposoby Google a SEO

    Według materiału prasowego Gemius opublikowanego we wrześniu tego roku, średnia liczba odsłon stron internetowych z urządzeń mobilnych w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosła w ciągu 2011 r. dwuipółkrotnie. Jak przewidują analitycy z Gemius i IAB Europe, to dopiero początek. W dobie tak szybkiego rozwoju internetu mobilnego kraje regionu CEE nie są pozostawione same sobie. W krajach zachodnich, gdzie technologie mobilne już dawno przetarły szlaki, wypracowano szereg standardów i udogodnień, z których możemy korzystać.  więcej
    18-10-2012, 09:46, Tymoteusz Krężel, SEMtec,
  • Optymalizacja sklepu internetowego - 5 najważniejszych zagadnień


    © istockphoto.com
    Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze sprzedaży.  więcej
    09-10-2012, 10:53, Łukasz Matelski, SEMtec,
  • Integracja Google+ ze stroną WWW


    © BVI Media - Fotolia.com
    20 września 2011, po trzech miesiącach testów, Google otworzyło dla internautów dostęp do usługi Google+. Od tamtej chwili minął już rok, a sama usługa zdążyła rozwinąć się w Polsce w takim stopniu, że powinno to zainteresować właścicieli stron internetowych. Według badania Net Track Millward Brown SMG/KRC, prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC, Google+ w lipcu 2012 roku posiadało 2 630 000 RU oraz zasięg na poziomie 13,50%.  więcej
    02-10-2012, 19:06, Paweł Sikora, SEMtec,
  • eCommerce do kawy: Co w SEO jest ważne dla eCommerce? (wideo)

    E-handel w sieci wymaga współpracy z wyszukiwarkami. Trzeba właściwie dobrać słowa kluczowe oraz zoptymalizować kod. Na co zwracać szczególną uwagę? O tym mówi ekspert z TelForce One w krótkiej lekcji wideo, którą możesz sobie przyswoić przy porannej kawie.  więcej
    02-10-2012, 10:56, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Wikipedia: Zaufani redaktorzy zajmowali się PR-em. Społeczność to wykryła


    bastique / na lic. CC
    Dwóch wpływowych redaktorów Wikipedii mogło łączyć swoją działalność z zarabianiem na działaniach public relations. Mogło to wpływać m.in. na dobór treści na głównej stronie internetowej encyklopedii. Warto jednak zauważyć, że sama społeczność Wikipedii wykryła możliwe nadużycia, więc idea zbiorowej pracy wydaje się działać.  więcej
    20-09-2012, 09:02, Marcin Maj, Lifestyle
  • Wykorzystanie nieświadomości użytkowników do własnych celów SEO

    Budowanie pozycji w Google może opierać się na wielu technikach pozycjonerskich. Najbardziej ogólny podział mówi o dwóch:  więcej
    11-09-2012, 15:20, Mariusz Radecki, SEMtec,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)