Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Natomiast w przyszłym roku rynek przewiduje dalszy rozwój rangi mediów społecznościowych oraz SEO, wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011.
- Przy obecnych 6 milionach smartfonów na polskim rynku trudno nie odnieść wrażenia, że i trend mobilny będzie rósł w siłę. Co więcej, może okazać się strzałem w dziesiątkę dla tych, którzy poszukują atrakcyjnych rozwiązań dla swoich biznesów. Z kolei brak w tej ankiecie rozwiązań wideo świadczy o tym, że nie są one jeszcze tak ważne dla rodzimych marketerów i branży marketingowej, jak to ma miejsce w Niemczech czy USA. A warto pamiętać o tym, iż według firmy Cisco materiały multimedialne będą podstawowym źródłem informacji dla ponad 1,5 miliarda internautów już za niespełna 4 lata - mówi Marcin Kowalik, Business Development Manager firmy Zieltraffic.
Według firmy Zieltraffic dane te są zbieżne z informacjami pochodzącymi z innych branż. Opublikowane niedawno wyniki "2011 Digital Marketing and Content Survey" Frommera pokazują, iż dla 53% i 65% firm podróżniczych filarami e-marketingu będą odpowiednio: SEO oraz media społecznościowe.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|