Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklamodawcy

  • Grupa Next Infor ruszyła z tematycznymi pakietami reklamowymi

    Grupa Next Infor uruchomiła pakiety reklamowe, w skład których weszły wszystkie serwisy internetowe należące do grupy. Pakiety tematyczne oferowane są w obszarach biznes oraz lifestyle, jest także dostępny pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.  więcej
    16-07-2011, 17:21, paku, Pieniądze
  • Wzrósł potencjał reklamowy Facebooka w Polsce


    Facebook
    Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.  więcej
    08-07-2011, 09:48, paku, Technologie
  • MySpace pozwane za udostępnianie informacji o użytkownikach

    Problem ten jest jednak kroplą w morzu problemów, jakie mają właściciele MySpace.  więcej
    15-04-2011, 19:37, Adrian Nowak, Technologie
  • Nowi reklamodawcy YouTube'a. Rośnie konkurencja dla TVN, Polsatu i TVP?

    Należący do Google'a serwis YouTube przyciąga coraz większe budżety i coraz więcej firm będących na co dzień klientami telewizji. TVN, Polsatowi i TVP wyrasta konkurencja w walce o budżety na marketing.  więcej
    29-03-2011, 19:11, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • "Historie sponsorowane" nową formą reklamy na Facebooku

    Facebook eksperymentuje z nowymi formami reklam. Gdzie jest granica inwazyjności?  więcej
    09-02-2011, 17:52, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Reklam w telewizji jest za dużo i są zbyt nudne


    © erikreis at istockphoto.com
    Dwie trzecie widzów nie zapamiętuje nawet jednego spośród siedmiu spotów emitowanych podczas bloku reklamowego. Dlatego firmy coraz chętniej stawiają na internet. Zdaniem specjalistów rynek w sieci będzie się rozwijał trzykrotnie szybciej niż cały sektor  więcej
    21-12-2010, 11:57, Forsal.pl, Pieniądze
  • Koniec kryzysu w reklamie - wydatki i ceny idą w górę


    © fotolia.com
    Najnowsze prognozy domów mediowych mówią o przyspieszeniu wzrostu wydatków reklamodawców w mediach. Najwięcej na poprawie koniunktury zyska internet.  więcej
    28-09-2010, 11:46, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • FORUM IAB 2010 już 3 i 4 listopada

    Na początku listopada odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi w internecie. Na Forum IAB prelekcje wygłoszą m.in Seth Godin (na żywo z Nowego Jorku) i Mike Walsh.  więcej
    28-09-2010, 10:35, paku, Kalendarium
  • Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB


    www.sxc.hu
    Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Już pierwsze tygodnie obowiązywania tego dokumentu pokazują, że wprowadzenie standardów reklamy display spotkało się z dobrym przyjęciem wśród firm branży internetowej.  więcej
    18-09-2010, 06:23, paku, Lifestyle
  • Reklamy AdTaily na Facebooku

    Od początku września platforma sprzedaży reklam AdTaily umożliwia wyświetlanie reklam również w serwisie społecznościowym Facebook. Takie działanie dla wydawców ma oznaczać możliwość podniesienia ceny, a dla reklamodawców większe zainteresowanie.  więcej
    15-09-2010, 18:44, paku, Pieniądze
  • Twitter multimedialny i z miejscem dla reklam (wideo)

    Twitter się zmienia. W ciągu kilku tygodni użytkownicy otrzymają dostęp do odnowionych kont. Ćwierknięcia nadal będą się składać ze 140 znaków, ale łatwiej będzie śledzić i zamieszczać obrazy, filmy i informacje związane z tweetami. Takie zmiany odpowiadają informacyjnej naturze serwisu mikroblogowego.  więcej
    15-09-2010, 09:12, Marcin Maj, Technologie
  • Dostawcy reklam nowym celem antypiratów?


    © istockphoto.com
    Dwie duże wytwórnie filmowe pozwały firmę Triton Media, która miała... wywoływać akty piractwa poprzez świadczenie usług reklamowych. Może to być w USA początek nowej taktyki antypirackiej skierowanej przeciwko tym, którzy pozwalają zarabiać serwisom z treściami naruszającymi prawo autorskie.  więcej
    30-08-2010, 14:07, mm, Technologie
  • Internet zabiera telewizji zyski z reklam


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zamiast gapić się w szklany ekran, klienci coraz więcej czasu spędzają w sieci. Za nimi idą reklamodawcy. Coraz większą część swoich wielomilionowych budżetów reklamodawcy przesuwają do sieci. A reklamy ze szklanego ekranu na ekran komputera.  więcej
    26-08-2010, 14:01, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Reklamy w Onecie według standardów IAB


    © fotolia
    Portal Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych przez Interactive Advertising Bureau Polska. Standard zacznie obowiązywać 1 września 2010 r. i będzie dotyczył kampanii przyjętych do realizacji po tym terminie.  więcej
    19-08-2010, 11:59, paku, Pieniądze
  • Reklamy AdSense czekają zmiany w wyglądzie

    Możemy je znaleźć na największych portalach oraz niewielkich witrynach - reklamy Google AdSense, znane przynajmniej "z widzenia" większości internautom, doczekały się kolejnych zmian w wyglądzie.  więcej
    10-08-2010, 16:26, Adrian Nowak, Technologie
  • Zyski z reklam na Facebooku dynamicznie rosną

    Serwisy społecznościowe stały się niewątpliwą potęgą w światowym internecie. Witryny takie, jak Faceboook, skupiające setki milionów użytkowników zaczynają przekuwać swój sukces w realne zyski.  więcej
    07-08-2010, 11:18, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Google pozwoli reklamować się na słowa kluczowe konkurencji


    epheterson (na lic. cc)
    Google ogłosiło ważną zmianę w zasadach dotyczących znaków towarowych. Nie będzie już możliwości blokowania znaków towarowych na poziomie słów kluczowych. Już we wrześniu wszystkie firmy reklamujące się w Google na terenie Europy będą mogły korzystać ze słownych znaków towarowych innych firm jako swoich własnych słów kluczowych.  więcej
    05-08-2010, 08:25, paku, Pieniądze
  • Rosną przychody z reklam online w Europie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Reklamodawcy wydadzą w 2009 roku prawie 13 miliardów Euro na emisję reklam online, przewidują eksperci z IAB Europe, PricewaterhouseCoopers oraz Screen Digest.  więcej
    07-09-2009, 15:57, Michał Duda, Pieniądze
  • Filmy DVD wkrótce przerywane reklamami

    Blok reklamowy w środku filmu odtwarzanego z płyty DVD? W niedalekiej przyszłości całkiem możliwe. IBM złożył już wniosek o zastrzeżenie takiego pomysłu do amerykańskiego urzędu patentowego.  więcej
    28-11-2007, 13:54, Rafał Spaleniak, Pieniądze
  • Bloger i reklamodawca - próba pogodzenia interesów

    Dziś uruchomiony został serwis Krytycy.pl, którego celem jest pogodzenie interesów blogerów oraz reklamodawców. Według założeń twórców serwisu mogą na tym skorzystać obydwie strony. Wydaje się, że beneficjentem może okazać się także trzecia ze stron - czytelnicy blogów, którzy nie będą musieli obawiać się zalewu kryptoreklamy na blogach.  więcej
    01-10-2007, 14:12, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)