Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Historie sponsorowane" nową formą reklamy na Facebooku

09-02-2011, 17:52

Facebook eksperymentuje z nowymi formami reklam. Gdzie jest granica inwazyjności?

Facebook najrzadziej co kilka tygodni udostępnia nowe funkcje. Ostatnio zaktualizowano system komentarzy, natomiast teraz przyszedł czas na kolejną formę reklamową.

>>Czytaj także: Telefon Facebooka - plotka powraca

Sonda
Nowa forma reklamy jest zbyt inwazyjna?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Funkcja nazwana "Historie sponsorowane" (ang. sponsored stories) to nic innego, jak powiadomienia o tym, co aktualnie "lajkują" nasi znajomi. Uważni czytelnicy powinni zapytać: przecież taka funkcja jest już dostępna na ścianie Facebooka. Po co zatem powielać takie powiadomienia?

Chyba nie trzeba nikomu udowadniać, że w serwisach społecznościowych, bardzo duża część znajomych to tak naprawdę osoby, których nie znamy, bądź mieliśmy z nimi tylko przelotny kontakt. To jednak nie przeszkadza nikomu w umieszczaniu dużej ilości linków, które gdy się skumulują, zwyczajnie łatwo przeoczyć.

Dzięki nowej funkcji reklamodawca będzie mógł wykupić dodatkową przestrzeń w sekcji reklam, gdzie wyświetlane będą opinie znajomych na temat danej marki. Na szczęście informacje takie będą udostępniane wyłącznie między znajomymi.

>>Czytaj także: Facebook: 355 mln USD zysku w 9 miesięcy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: BusinessInsider