Facebook eksperymentuje z nowymi formami reklam. Gdzie jest granica inwazyjności?
Facebook najrzadziej co kilka tygodni udostępnia nowe funkcje. Ostatnio zaktualizowano system komentarzy, natomiast teraz przyszedł czas na kolejną formę reklamową.
Funkcja nazwana "Historie sponsorowane" (ang. sponsored stories) to nic innego, jak powiadomienia o tym, co aktualnie "lajkują" nasi znajomi. Uważni czytelnicy powinni zapytać: przecież taka funkcja jest już dostępna na ścianie Facebooka. Po co zatem powielać takie powiadomienia?
Chyba nie trzeba nikomu udowadniać, że w serwisach społecznościowych, bardzo duża część znajomych to tak naprawdę osoby, których nie znamy, bądź mieliśmy z nimi tylko przelotny kontakt. To jednak nie przeszkadza nikomu w umieszczaniu dużej ilości linków, które gdy się skumulują, zwyczajnie łatwo przeoczyć.
Dzięki nowej funkcji reklamodawca będzie mógł wykupić dodatkową przestrzeń w sekcji reklam, gdzie wyświetlane będą opinie znajomych na temat danej marki. Na szczęście informacje takie będą udostępniane wyłącznie między znajomymi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|