Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklamy AdTaily na Facebooku

15-09-2010, 18:44

Od początku września platforma sprzedaży reklam AdTaily umożliwia wyświetlanie reklam również w serwisie społecznościowym Facebook. Takie działanie dla wydawców ma oznaczać możliwość podniesienia ceny, a dla reklamodawców większe zainteresowanie.

Sonda
Wykorzystasz Facebooka do reklam AdTaily?
  • Tak
  • Nie
  • Nie korzystam z Facebooka
wyniki  komentarze

Właściciele stron, którzy już korzystają z AdTaily, mogą dokonać integracji swojego konta z kontem na Facebooku. Może to być profil prywatny lub strona firmowa. Po połączeniu ich ze sobą każda reklama kupiona za pośrednictwem AdTaily pojawi się również na Facebooku.

>> Czytaj też: AdTaily dynamicznie się rozwija

Reklama na Facebooku jest w pełni „klikalna”, co oznacza, że reklamodawca otrzymuje możliwość dotarcia do jeszcze większej grupy odbiorców. Osobom, które mają na Facebooku wielu znajomych, takie rozwiązanie pozwoli na zwiększenie zysków ze sprzedanych reklam.

- Integracja AdTaily z Facebookiem to jedna z kilku funkcji, których wprowadzenie zaplanowane było na jesień 2010. Wiosną i latem, rozwijając produkt, skupialiśmy się na potrzebach naszych wydawców. Nowości wprowadzane teraz przeznaczone są w pierwszej kolejności dla reklamodawców, co nie znaczy, że nie skorzystają na nich również właściciele serwisów – mówi Marcin Ekiert, jeden z twórców AdTaily.

>> Czytaj też: ProxyAd wyśle reklamy widzom Multikina

Więcej o tym, jak połączyć konto na Facebooku z AdTaily na blogu: blog.adtaily.pl/integracja-adtaily-z-facebookiem


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *