ProxyAd S.A. i sieć kin Multikino nawiązały stałą współpracę. Podpisany kontrakt zwiększy zasięg sieci ProxyAd o 21 lokalizacji w 15 miastach Polski. Możemy otrzymać reklamę, kupując bilet, a nie podczas oglądania filmu.
Do końca lipca br. nadajniki Bluetooth wykorzystywane do wysyłania reklam na telefony komórkowe zostaną zainstalowane we wszystkich 21 kinach należących do sieci Multikino. Reklamodawcy korzystający z bezprzewodowej sieci reklamowej ProxyAd będą mieli możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy konsumentów odwiedzających te kina.
- Bezprzewodowa sieć reklamy Bluetooth stanowi doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty dla reklamodawców. Dzięki współpracy z ProxyAd biuro reklamy Multikina będzie w stanie zaproponować swoim klientom kolejne, nowatorskie rozwiązanie przy planowaniu kampanii reklamowych. Bardzo istotny jest dla nas także fakt, że sieć ProxyAd obecna jest we wszystkich naszych kinach – mówi Artur Chmielewski, Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży Specjalnej i Sponsoringu.
Podpisanie umowy z siecią Multikino to dla ProxyAd kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynku, m.in. poprzez zdobywanie nowych lokalizacji, atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawcy. Współpraca ta może mieć także bezpośrednie przełożenie na możliwość osiągania przez spółkę wyższych przychodów.
- Oczywiście powstać może pytanie, czy ten rodzaj reklamy nie będzie przeszkadzał konsumentom w kinie. Odpowiedź jest prosta – nadajniki sieci ProxyAd zostaną zainstalowane w takich miejscach w każdym z kin, aby możliwe było dotarcie do konsumenta z reklamą w najbardziej odpowiednim momencie. Nadajniki będą zainstalowane przy kasach biletowych oraz w pobliżu stanowisk z przekąskami - dodaje Dawid Korczyński, prezes zarządu ProxyAd.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*