Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ProxyAd wyśle reklamy widzom Multikina

22-06-2010, 13:51

ProxyAd S.A. i sieć kin Multikino nawiązały stałą współpracę. Podpisany kontrakt zwiększy zasięg sieci ProxyAd o 21 lokalizacji w 15 miastach Polski. Możemy otrzymać reklamę, kupując bilet, a nie podczas oglądania filmu.

Do końca lipca br. nadajniki Bluetooth wykorzystywane do wysyłania reklam na telefony komórkowe zostaną zainstalowane we wszystkich 21 kinach należących do sieci Multikino. Reklamodawcy korzystający z bezprzewodowej sieci reklamowej ProxyAd będą mieli możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy konsumentów odwiedzających te kina.

>> Czytaj też: Reklama przez bluetooth w wypożyczalniach Beverly Hills Video

Sonda
Bluetooth w moim telefonie
  • jest cały czas włączony
  • włączam tylko, kiedy potrzebuję
  • w ogóle nie korzystam z tej technologii
wyniki  komentarze

- Bezprzewodowa sieć reklamy Bluetooth stanowi doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty dla reklamodawców. Dzięki współpracy z ProxyAd biuro reklamy Multikina będzie w stanie zaproponować swoim klientom kolejne, nowatorskie rozwiązanie przy planowaniu kampanii reklamowych. Bardzo istotny jest dla nas także fakt, że sieć ProxyAd obecna jest we wszystkich naszych kinach – mówi Artur Chmielewski, Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży Specjalnej i Sponsoringu.

Podpisanie umowy z siecią Multikino to dla ProxyAd kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynku, m.in. poprzez zdobywanie nowych lokalizacji, atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawcy. Współpraca ta może mieć także bezpośrednie przełożenie na możliwość osiągania przez spółkę wyższych przychodów.

>> Czytaj też: NewConnect: Dobry debiut ProxyAd. Venture Incubator zapowiada wejście na rynek

- Oczywiście powstać może pytanie, czy ten rodzaj reklamy nie będzie przeszkadzał konsumentom w kinie. Odpowiedź jest prosta – nadajniki sieci ProxyAd zostaną zainstalowane w takich miejscach w każdym z kin, aby możliwe było dotarcie do konsumenta z reklamą w najbardziej odpowiednim momencie. Nadajniki będą zainstalowane przy kasach biletowych oraz w pobliżu stanowisk z przekąskami - dodaje Dawid Korczyński, prezes zarządu ProxyAd.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *