Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-sklepy

  • Targi eHandlu teraz także w Berlinie

    Chcesz sprzedawać globalnie? Szukasz rozwiązań i pomysłów, które pomogą Ci zwiększyć przychody? 27 kwietnia 2016 odwiedź Postbanhof w Berlinie, gdzie odbędą się targi E-commerce Berlin Expo.  więcej
    25-01-2016, 20:24, pressroom , Kalendarium
  • Strona sklepu Standardgsm.com zablokowana przez UOKiK


    Rido / Shutterstock
    Rzadko się zdarza, aby Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zablokował stronę sklepu. Tak było w przypadku sklepu Standardgsm.com, co do którego nazbierało się zbyt wiele wątpliwości.  więcej
    04-12-2015, 08:20, Marcin Maj, Pieniądze
  • Listonosze Poczty Polskiej dostaną tablety. To otwiera nowe możliwości

    Tablety mają być wyposażone w aplikację połączoną z centralnym systemem IT. Umożliwi to sprawniejsze śledzenie przesyłek, ale plany operatora idą jeszcze dalej.  więcej
    03-12-2015, 13:48, Marcin Maj, Pieniądze
  • E-sklep anuluje zamówienie, konsument żąda realizacji. Co na to prawnik?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Poświęcacie czas na zamówienie czegoś online, czekacie, a potem sklep anuluje zamówienie. Czy sklep może ot tak wycofać się z umowy? Od kiedy umowa jest zawarta? Te pytania trafiają do nas coraz częściej. Odpowiedzi udzieli prawniczka, dr Daria Gęsicka.  więcej
    01-12-2015, 11:04, Daria Gęsicka, Pieniądze
  • Zniesławienie adwokata, audiobookowy kartel i autor dziennika Anny Frank. przegląd ciekawostek prawnych cz. 8


    Shutterstock.com
    Czy adwokat może użyć artykułu 212, by ukarać osobę niezadowoloną ze swoich usług? Dlaczego ojciec Anny Frank wpłynie na dostępność jej pamiętnika? Czy auto Google może dostać mandat? Przeczytacie o tym w przeglądzie ciekawostek prawnych z minionego tygodnia.  więcej
    20-11-2015, 15:12, Marcin Maj, Pieniądze
  • 5 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim zaczniesz sprzedawać w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Obsługa e-sklepu wiąże się z koniecznością spełnienia szeregu wymagań prawnych, których niespełnienie może doprowadzić do konsekwencji prawnych, kar finansowych a nawet upadłości firmy. O czym musimy pamiętać otwierając internetowy sklep?  więcej
    20-10-2015, 21:05, pressroom ,
  • Bezpieczne zakupy w e-sklepie

    Wedle przeprowadzanych w ostatnich latach badań rynku, już około 15 mln Polaków przynajmniej raz w życiu zrobiło zakupy przez internet. Dawne obawy wirtualnych klientów zastępowane są przekonaniem o wygodzie, szybkim czasie i atrakcyjnych warunkach cenowych e-sprawunków. Sytuację nabywców poprawiła również obowiązująca od niemal roku nowa ustawa o prawach konsumenta, która zakłada m.in. konieczność posiadania przejrzystego regulaminu e-sklepu.  więcej
    22-10-2015, 14:01, Adam Puchacz, Pieniądze
  • Jak przygotować sklep internetowy na przedświąteczny szał zakupowy


    soliman design / shutterstock
    Okres przedświąteczny, to czas intensywnego wzrostu w handlu elektronicznym, do którego sklepy internetowe powinny się odpowiednio przygotować. Co powinien zrobić każdy sklep internetowy by przygotować się na ten czas i o czym powinien pamiętać, by spełnić oczekiwania konsumentów? Na te pytania odpowiadają eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej, którzy na co dzień doradzają największym sklepom internetowym.  więcej
    19-10-2015, 22:22, pressroom ,
  • Poczta Polska: ponad połowa e-sklepów w Polsce wysyła miesięcznie kilkaset przesyłek


    Pod lupą
    Większość sklepów internetowych w Polsce to mikroprzedsiębiorstwa. Zatrudniają od dwóch do dziewięciu pracowników. Miesięcznie wysyłają kilkaset przesyłek z e-zakupami. Niemal wszystkie e-sklepy prognozują dynamiczny wzrost rynku e-commerce w Polsce. To wnioski z badania przeprowadzonego we wrześniu 2015 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.  więcej
    19-10-2015, 16:09, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.  więcej
    03-10-2015, 13:24, Katarzyna Słupek, Pieniądze
  • Poczta Polska uruchamia eSklep dla branży e-commerce

    Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów.  więcej
    01-10-2015, 14:15, pressroom , Pieniądze
  • Ranking internetowych sklepów sportowych 2015 wg Opineo


    Opineo
    Finałowe zestawienie Rankingu Internetowych Sklepów Sportowych Opineo 2015 zawiera 30 najlepiej ocenianych przez konsumentów e-sklepów. Są wśród nich zarówno sportowe hipermarkety, jak i niszowe sklepy zorientowane na konkretnego klienta i określoną aktywność fizyczną - sklepy dla biegaczy, miłośników futbolu, rowerowych obieżyświatów, pasjonatów jeździectwa, osób trenujących badminton, czy skaterów.  więcej
    03-09-2015, 03:34, pressroom , Pieniądze
  • E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż


    Tom Wang / Shutterstock.com
    Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz na rok.  więcej
    27-08-2015, 13:09, NEWSERIA, Pieniądze
  • E-commerce: Powstaje ogólnopolski standard dla e-etykiety


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Prawo wymaga od e-sklepu podawania konsumentowi głównych cech towaru, zanim ten zdecyduje się na zakup. Czym są owe główne cechy? Czy sklep ma do nich łatwy dostęp i jaką rolę w przygotowaniu elektronicznych etykiet odgrywają lub mogą odgrywać producenci?  więcej
    12-08-2015, 08:44, pressroom , Pieniądze
  • Alternatywne metody rozpatrywania sporów w sklepie internetowym


    wk1003mike / shutterstock
    Mediacja uważana jest za królową alternatywnych metod rozwiązywania sporów, w skrócie ADR (alternative dispute resolution). Już starożytni stosowali mediację jako środek do niwelowania sporów w zarodku, a Kaduceusz - laska, którą dzierżył Merkury - miała moc ich łagodzenia.  więcej
    01-06-2015, 20:11, Magda Judejko, Pieniądze
  • Edukacja o e-commerce w szkołach ponadgimnazjalnych

    Jakie są najważniejsze elementy polityki prywatności e-sklepu? Czym są klauzule niedozwolone? W jaki sposób realizować działania marketing automation? Na te oraz inne pytania znajdą odpowiedź uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w wirtualnym podręczniku „Jak założyć e-sklep?”.  więcej
    27-09-2015, 17:34, pressroom , Pieniądze
  • Pojawił się nowy typ konsumenta: w ciągłej gotowości do zakupów, kupujący przez urządzenia mobilne


    Bloomua / Shutterstock
    Upowszechnienie się tabletów i smartfonów doprowadziło do powstania nowego typu konsumenta. Dzięki dostępowi do internetu jest on stale gotowy do zakupów, chętnie korzysta z możliwości porównania cen produktów i opinii innych internautów na ich temat. Aby utrzymać się na rynku, sprzedawcy detaliczni muszą zauważyć obecność nowej grupy klientów i dostosować do niej swoją ofertę.  więcej
    11-03-2015, 07:51, NEWSERIA, Pieniądze
  • Polskie e-sklepy mają coraz więcej klientów zagranicznych


    Odua Images / Shutterstock
    Cudzoziemcy coraz częściej robią zakupy w polskich e-sklepach. Najwięcej zamówień jest z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Rosji. Co trzeci z nich nabywa odzież i obuwie, a co szósty kupuje elektronikę i komputery. Zjawisko może spowodować dynamiczny rozwój rynku e-commerce szacowanego na 25 mld zł.  więcej
    10-03-2015, 07:59, NEWSERIA, Pieniądze
  • Afera wokół klauzul niedozwolonych - ciąg dalszy


    Syda Productions / Shutterstock
    Każdy sklep internetowy ma obowiązek umieszczenia na swojej stronie regulaminu, a od 25.12.2014 także odpowiednich informacji na stronie WWW. Ze względu na arbitralne przygotowywanie treści regulaminów przez przedsiębiorców prawo przewiduję kontrolę regulaminów w przypadku zawierania umów na podstawie ich treści, ale wyłącznie w obrocie pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami (B2C).  więcej
    23-01-2015, 15:55, Magda Judejko, Pieniądze
  • Nowa ustawa konsumencka. O czym koniecznie trzeba pamiętać - krótki przewodnik dla właścicieli e-sklepów


    Pressmaster/Shutterstock
    Od pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia przedsiębiorcy - w tym właściciele e-sklepów - będą musieli się zmagać z nowymi przepisami regulującymi ich wzajemne relacje z konsumentami. Sprawdziliśmy, o czym koniecznie trzeba pamiętać.  więcej
    23-12-2014, 14:04, Joanna Ryńska, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)