Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-sklepy

  • Leroy Merlin uruchamia sprzedaż przez internet


    © fotolia.com
    Od wtorku klienci mogą korzystać z nowej strony internetowej Leroy Merlin. Najważniejsza zmiana dotyczy rozszerzenia funkcjonalności witryny o możliwość dokonania zakupów. Oferta dostępnych produktów obejmuje ponad 3 tys. pozycji.  więcej
    08-05-2012, 16:03, paku, Pieniądze
  • Jak samodzielnie założyć sklep internetowy


    © istockphoto.com
    Prosty i praktyczny poradnik, dzięki któremu każdy może samodzielnie założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy.  więcej
    29-04-2012, 09:54, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Porady
  • Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo!

    Od logistyki, poprzez finanse i marketing, aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje E-commerce w Praktyce 2012, organizowane w 7 polskich miastach, dostaną pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Znamy już pełną agendę spotkań!  więcej
    24-04-2012, 13:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • E-commerce w Praktyce - znamy agendę

    Wiedza i doświadczenie to bezcenny kapitał dla każdego biznesu. To dlatego cykl bezpłatnych konferencji roadshow E-commerce w Praktyce, prowadzonych przez praktyków branży, przyciągnął w zeszłym roku tłumy. Już 14 maja rusza druga część szkoleń. Akademia Empathy odwiedzi aż 7 polskich miast.  więcej
    20-04-2012, 20:33, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • PayU szkoli z e-biznesu - jak zwiększyć obroty sklepu


    © istockphoto.com
    W Poznaniu i Warszawie rusza wiosenna edycja bezpłatnych szkoleń dla e-biznesu pod hasłem PayU Developers' Day. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak udoskonalić działanie sklepów internetowych i powiększyć zyski dzięki wdrożeniu systemu płatności internetowych.  więcej
    11-04-2012, 22:35, paku, Kalendarium
  • Znamy laureatów Konkursu Bezpieczny eSklep 2012

    12 marca na konferencji organizowanej w Ministerstwie Gospodarki, które było partnerem akcji, ogłoszono laureatów II edycji konkursu Bezpieczny eSklep. Tytułem Bezpieczny eSklep 2012 zostały wyróżnione sklepy znające i szanujące prawa konsumentów w swojej codziennej działalności.  więcej
    20-03-2012, 14:30, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • 12 marca poznamy wyniki konkursu Bezpieczny eSklep

    Instytut Logistyki i Magazynowania zakończył prace nad II edycją konkursu Bezpieczny eSklep. W tegorocznej akcji udział wzięło ponad 460 sklepów. Analiza formalno-prawna oraz ocena przeprowadzona przez członków Kapituły Konkursu doprowadziła do wyłonienia ostatecznych Laureatów. Podsumowanie Konkursu poznamy już 12 marca podczas konferencji organizowanej w gmachu Ministerstwa Gospodarki, które jest patronem akcji.  więcej
    08-03-2012, 17:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Targi eHandlu w Poznaniu - tutaj polski e-commerce ma się świetnie!

    W piątek, 2 marca, w Poznaniu odbyło się wielkie święto polskiego e-handlu - Targi eHandlu. 95 Wystawców i ponad 1200 Zwiedzających to dowód na to, że branża e-commerce zrobiła kolejny, ważny krok naprzód.  więcej
    08-03-2012, 11:56, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Szósty numer magazynu eKomercyjnie.pl dostępny do czytania

    27 lutego 2012 roku ukazał się najnowszy, szósty numer magazynu eKomercyjnie.pl. Partnerem wydania jest platforma iStore.pl. Magazyn można pobrać w formie pliku PDF lub przeczytać online poprzez aplikację issuu.com.  więcej
    07-03-2012, 13:50, PATRONAT MEDIALNY, Media
  • PayU szkoli, jak zarobić na e-biznesie


    © istockphoto.com
    Handel w internecie to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Właściciele e-sklepów, którzy chcą zwiększyć swoje zyski, wdrażają kolejne systemy usprawniające proces zakupowy. Firma PayU zaprasza na bezpłatne szkolenia pod hasłem PayU Developers' Day.  więcej
    21-02-2012, 14:25, paku, Pieniądze
  • Senior na zakupach w internecie, czyli czas na zmiany


    Akademia Allegro
    Osoby starsze coraz częściej wykorzystują sieć nie tylko do utrzymywania kontaktów z bliskimi, czytania newsów czy sprawdzania poczty. Seniorzy chętnie korzystają z usług sklepów internetowych. Według badań już co dziesiąta osoba w wieku 65-74 lata regularnie surfuje w sieci. Rosnące zainteresowanie internetem wśród osób starszych stawia przed właścicielami sklepów internetowych nowe wyzwania.  więcej
    20-02-2012, 23:21, paku, Pieniądze
  • Erotyczne prezenty na walentynki?


    Nokaut.pl
    Coraz częściej pragniemy być mniej tradycyjni i przewidywalni. Do kategorii prezentów, po które Polacy sięgają w Dniu Zakochanych, przebojem - przez internet - wdarła się erotyka.  więcej
    09-02-2012, 22:14, paku, Lifestyle
  • Liderzy i białe plamy na mapie e-commerce w Polsce


    © istockphoto.com
    Przeszło co piąty sklep internetowy w Polsce zarejestrowany jest w województwie mazowieckim - wynika z badania eCommerce Index, przeprowadzonego przez CubeRoot.pl w grudniu 2011 roku.  więcej
    09-02-2012, 22:10, paku, Pieniądze
  • Trendy na rynku e-commerce w 2011 roku

    Polscy internauci chętnie kupują online i korzystają z oferty serwisów ogłoszeniowych, wykorzystują do zakupów urządzenia mobilne, a za towary płacą za pomocą systemów płatności internetowej. W raporcie "E-commerce w Polsce 2011" zaprezentowano również opinie sklepów internetowych na temat sytuacji na rynku i perspektyw jego rozwoju.  więcej
    09-02-2012, 22:09, paku, Pieniądze
  • Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

    Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach – wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl.  więcej
    07-02-2012, 15:45, paku, Lifestyle
  • Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń do konkursu Bezpieczny eSklep

    W naszym kraju działa już około 15 tys. sklepów internetowych. Do części zdążyliśmy się przyzwyczaić, ale niektóre dopiero w tym roku zostały założone lub zdecydowały się przejść z off-line do on-line. Czy odniosą rynkowy sukces i dołączą do najlepszych, czas pokaże. Tymczasem sklepy działające od co najmniej roku mogą sprawdzić się w II edycji konkursu Bezpieczny eSklep. Zainteresowani powinni się spieszyć, bo zgłoszenia są przyjmowane tylko do 31 stycznia 2012.  więcej
    31-01-2012, 17:25, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Sklepy internetowe na zakupach grupowych - silna kategoria?


    www.sxc.hu
    W koszyku zakupów grupowych znajdują się już nie tylko te produkty i usługi, które można przetestować osobiście. Obok hoteli, restauracji czy SPA to sklepy internetowe coraz częściej korzystają z tej formy promocji swojej oferty - nie wszystkie jednak spełniają warunki serwisów zakupów grupowych. Od 1 stycznia tak pozyskiwać klientów nie mogą już internetowe apteki.  więcej
    24-01-2012, 01:49, paku, Pieniądze
  • Erotyczny biznes na walentynki - jak grzeszą zakochani w Polsce?


    belgianchocolate (na lic. CC)
    Czerwone róże i wino w walentynki? Oczywiście, ale tylko jako dodatek do akcesoriów urozmaicających życie erotyczne - zapowiadają internetowi sprzedawcy z tej branży. Styczeń i luty to bowiem najgorętszy okres w handlu dla kategorii erotyka. Kto najczęściej kupuje frywolną bieliznę i gadżety oraz co będzie walentynkowym hitem w polskich sypialniach w tym roku, prognozuje Akademia Allegro.  więcej
    18-01-2012, 19:07, paku, Lifestyle
  • Co czeka polski e-commerce, czyli Quo Vadis 2012?


    © istockphoto.com
    Czy Amazon na polskim rynku pożre słabszych przeciwników, czy e-commerce nadal będzie przynosił zyski, czy w końcu będzie można kupować na Facebooku? Na te i inne frapujące pytania dotyczące przyszłości rynku e-commerce w Polsce odpowiadają eksperci z branży, m.in. Mariusz Wesołowski, Krzysztof Gontarek, Paweł Lipiec czy Konrad Latkowski.  więcej
    18-01-2012, 19:53, paku, Pieniądze
  • (akt.) Ktoś znowu nabija w zakupy grupowe


    Groupon
    W momencie gdy zaczęły obowiązywać kupony z Groupona w sklepie internetowym Stereo.pl, niektóre ceny nagle wzrosły aż dwukrotnie. Zmieniła się też dostępność różnych produktów, co uniemożliwiało realizację vouchera. Groupon do wpadki się nie przyznaje i walczy o wizerunek na Facebooku, czego nie można powiedzieć o e-sklepie, gdyż obsługa jego fan page’a nagle zniknęła. Aktualizacja: około północy pracownik Stereo.pl odpowiada na Facebooku.  więcej
    18-01-2012, 00:03, Paweł Kusiciel, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)