Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

07-02-2012, 15:45

Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach – wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl.

Zakupy w e-delikatesach dla seniorów
fot. A.pl - Zakupy w e-delikatesach dla seniorów
Z sondy wynika, że co piąty badany kupuje w internecie artykuły spożywcze dla starszych członków rodziny, jak choćby rodziców lub dziadków, a kolejne 3% ankietowanych pomaga w ten sposób znajomym w starszym wieku. Badanie wskazuje też, że liczba seniorów korzystających z oferty e-delikatesów będzie stale rosnąć. 11% respondentów A.pl zadeklarowało, że zamierza zacząć kupować osobom starszym artykuły spożywcze w internecie.

Czytaj też: Wigilia z internetu coraz bardziej popularna

- Spodziewamy się, że coraz więcej internautów, zarówno i tych po 60 roku życia, jak i osób pomagających seniorom, będzie korzystało ze sklepów spożywczych w sieci. W A.pl cały czas przybywa nam nowych klientów, systematycznie rośnie też liczba dostaw. Szacujemy, że udział osób starszych, do których nasi kurierzy będą dostarczać zakupy, z biegiem czasu będzie również rosła - mówi Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet.

Osoby kupujące w e-delikatesach produkty dla seniorów najczęściej nabywają dla nich napoje oraz środki chemiczne - odpowiednio 29% i 18% badanych. Z kolei mięsa i wędliny wskazało 17% respondentów, a nabiał - 16% ankietowanych. Na stoły seniorów trafiają także warzywa, owoce i pieczywo z internetu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *