Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach – wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl.
- Spodziewamy się, że coraz więcej internautów, zarówno i tych po 60 roku życia, jak i osób pomagających seniorom, będzie korzystało ze sklepów spożywczych w sieci. W A.pl cały czas przybywa nam nowych klientów, systematycznie rośnie też liczba dostaw. Szacujemy, że udział osób starszych, do których nasi kurierzy będą dostarczać zakupy, z biegiem czasu będzie również rosła - mówi Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet.
Osoby kupujące w e-delikatesach produkty dla seniorów najczęściej nabywają dla nich napoje oraz środki chemiczne - odpowiednio 29% i 18% badanych. Z kolei mięsa i wędliny wskazało 17% respondentów, a nabiał - 16% ankietowanych. Na stoły seniorów trafiają także warzywa, owoce i pieczywo z internetu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Innowacja najważniejsza dla przedsiębiorstw w obliczu zwalniającej gospodarki
|
|
|
|
|
|