Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

artykuły spożywcze

  • Lokalne majonezy wciąż nie przekonują Polaków. Od lat stawiają na znane marki


    Jumpstory.com
    Majonez Winiary jest najchętniej wybierany przez konsumentów w Polsce. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego dla portalu Onet.pl. Drugi na podium jest Kielecki, a na trzecim miejscu plasuje się Hellmann’s. Pierwszą piątkę zamykają marki Kętrzyński i Pudliszki. Natomiast w czołówce brakuje marek lokalnych, bo rodacy praktycznie w ogóle nie decydują się na taką opcję.  więcej
    07-04-2023, 13:08, pressroom , Lifestyle
  • Gigantyczny poziom inflacji i kolejne podwyżki cen w sieciach handlowych


    ASM Sales Force Agency
    Inflacja w Polsce przekroczyła w czerwcu barierę 15% a prognozy wskazują, że to nie koniec wzrostów. Zawrotne tempo inflacji winduje ceny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, podstawowe produkty spożywcze były w czerwcu br. droższe o blisko 10% niż rok temu. Rekordowy wzrost cen w skali roku (86%) odnotowano w kategorii produktów tłuszczowych. Dwucyfrowe podwyżki objęły również nabiał (21%) piwo i używki (19%), produkty sypkie (12%) oraz mięso, wędliny i ryby (11%).  więcej
    20-07-2022, 09:25, pressroom , Pieniądze
  • Merlinfood by Alma, czyli odbierz zakupy spożywcze w Coolomacie


    Merlin.pl
    Na rynku zakupów spożywczych w sieci pojawili się kolejni duzi gracze. Polski sklep internetowy wraz z krakowską siecią delikatesów zamierzają dostarczać zakupy spożywcze do Coolomatów.  więcej
    18-05-2015, 10:50, Michał Chudziński, Technologie
  • E-sklepy muszą zadbać o opisy żywności

    Unijne rozporządzenie dotyczące przekazywania konsumentom informacji na temat żywności wpłynie także na sektor e-handlu. Nowe zasady wejdą w życie w 2014 roku, ale już teraz wiadomo, że e-sklepy czeka dużo pracy.  więcej
    09-05-2012, 14:45, mm, Pieniądze
  • Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych

    Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez internet z przeznaczeniem dla seniorów. Aż 6% ankietowanych to właśnie osoby po 60 roku życia, które robią sobie zakupy w e-delikatesach – wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl.  więcej
    07-02-2012, 15:45, paku, Lifestyle
  • Jak porównać koszyk z zakupami w sieci?


    © istockphoto.com
    Artykuły spożywcze w sieci zdobywają coraz większą popularność. Na rynku działa już kolejna porównywarka, która umożliwia porównywanie nie produktów, a całych koszyków.  więcej
    17-11-2010, 18:15, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Supermarkety uruchomią e-delikatesy


    © istockphoto.com
    100 mln zł wydamy w tym roku na zakupy w internetowych supermarketach. Rynek rośnie, więc sklepy otwierają nową usługę - towar zamówimy w sieci, a odbierzemy go osobiście jak hamburgera w McDonaldzie.  więcej
    05-11-2010, 10:48, Forsal.pl, Technologie
  • Porównywarka artykułów spożywczych wystartowała


    © istockphoto.com
    Porównywarki sprzętu RTV/AGD już nie wystarczają. Dla wielu kupowanie produktów spożywczych przez internet jest normalne. Gdy konkurencja rośnie, trzeba znaleźć najlepsze ceny. Czy internauci zechcą porównywać takie produkty, jak mąka, cukier czy jajka?  więcej
    12-10-2010, 14:43, Paweł Kusiciel, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)