Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Supermarkety uruchomią e-delikatesy

Forsal.pl 05-11-2010, 10:48

100 mln zł wydamy w tym roku na zakupy w internetowych supermarketach. Rynek rośnie, więc sklepy otwierają nową usługę - towar zamówimy w sieci, a odbierzemy go osobiście jak hamburgera w McDonaldzie.

Sieć Real rozpoczyna testy usługi drive-in. Dzięki niej klient będzie zamawiał zakupy za pośrednictwem internetu, a potem odbierze je osobiście w specjalnym punkcie, nie wysiadając nawet z samochodu. Takie rozwiązania mogą zrewolucjonizować rynek zakupowy w Polsce.

W przyszłym roku obroty wirtualnych delikatesów mają się zwiększyć o co najmniej 15 proc., głównie za sprawą nowych inwestycji.

Brytyjska sieć Tesco wprowadziła podobny system na rodzimym rynku już kilka lat temu. Dziś koncern zarabia na sprzedaży internetowej 2 mld funtów rocznie i przymierza się do podbicia naszego rynku. W Europie Polska jest trzecim co do wielkości, po Wielkiej Brytanii i Irlandii, rynkiem dla Tesco. Tam już e-zakupy są, więc wprowadzenie ich u nas wydaje się naturalnym krokiem – mówi nam Michał Sikora z Tesco Polska.

Więcej na ten temat w Forsal.pl: Wirtualne delikatesy, czyli zakupy bez wysiadania z samochodu

Daniel Rupiński

Forsal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *