W piątek, 2 marca, w Poznaniu odbyło się wielkie święto polskiego e-handlu - Targi eHandlu. 95 Wystawców i ponad 1200 Zwiedzających to dowód na to, że branża e-commerce zrobiła kolejny, ważny krok naprzód.
reklama
To już II edycja tego największego w Polsce wydarzenia dla handlujących w internecie. Targi eHandlu przyciągnęły najważniejszych dostawców usług i rozwiązań dla sklepów internetowych. Specjaliści m.in. w zakresie usług logistycznych, oprogramowania dla e-sklepów, płatności online, e-mail i mobile marketingu, a także agencje interaktywne podzielili się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem.
I edycja, która odbyła się w maju 2011, zebrała bardzo pozytywne komentarze w branży. Tym razem imprezie towarzyszyły jeszcze większe oczekiwania. Czy organizatorom udało się stanąć na wysokości zadania? Najlepiej zapytać o to Wystawców:
Michał Kępiński, Grupa 7point: W naszym odczuciu Targi eHandlu można plasować na szczycie tego typu działań w naszym kraju. Dzięki profesjonalnej organizacji, świeżej konwencji, odpowiedniemu nagłośnieniu, reklamie i dbałości o odwiedzających wiele spotkań biznesowych rokuje dalszy ciąg w postaci konkretnych przedsięwzięć. Owocne rozmowy to także zasługa atmosfery i całej otoczki targowej, o której organizatorzy nie zapomnieli. Udział w targach to czas intensywnej pracy, która z pewnością będzie procentować w długiej perspektywie. Do zobaczenia w następnym roku, na kolejnej edycji!
Paweł Sala, FreshMail: Targi eHandlu dają wiele możliwości zarówno osobom od dawna działającym na rynku e-commerce, jak i stawiającym pierwsze kroki w tej branży. Jeśli chodzi o samą organizację, to Fundacja Polak 2.0 naprawdę stanęła na wysokości zadania. Wszystko przebiegało bardzo profesjonalnie.
Michał Sadowski, Brand24: Targi eHandlu to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego przedsiębiorcy internetowego. Główną wartością imprezy jest naturalnie możliwość kontaktu i rozmowy z potencjalnymi klientami dużymi i małymi. To także szansa na poznanie nowych technologii pozwalających w skutecznym rozwoju e-biznesu. Innymi słowy: obecność na targach to naprawdę dobrze wydane pieniądze.
Andrzej Ogonowski, SMSAPI: Zespół SMSAPI z ogromną przyjemnością uczestniczył po raz drugi w Targach eHandlu. Marcowe spotkanie branży e-commerce, tak samo jak ubiegłoroczne, było dla nas ogromnym sukcesem. Osobiste spotkania twarzą w twarz z naszymi obecnymi oraz potencjalnymi Klientami i partnerami biznesowymi było okazją do bezpośredniej wymiany poglądów, bliższego poznania się, budowania długotrwałych relacji biznesowych.
W Targach wzięli również udział Wystawcy z Francji i Niemiec, zainteresowani wprowadzaniem swoich usług w Europie Środkowo-Wschodniej. Jednym z nich była francuska spółka BeezUp oferująca oprogramowanie dla sklepów internetowych, która swoim udziałem w Targach eHandlu ogłosiła oficjalnie wejście na polski rynek.
Targi eHandlu to nie tylko część wystawiennicza, która odbywa się w sprzyjającej nawiązywaniu kontaktów formule open space. Zwiedzający mieli okazję wysłuchać prezentacji Wystawców, ponadto po raz pierwszy odbył się panel dyskusyjny na temat barier i przyszłości polskiego e-commerce, który cieszył się szczególnym zainteresowaniem słuchaczy.
Organizator imprezy - Fundacja Polak 2.0 - ogłosił już oficjalną datę III edycji Targów eHandlu, która odbędzie się 21 września 2012 r. Zastanawiacie się, co dalej z polskim e-commerce? Odwiedźcie Targi eHandlu - tutaj polski e-commerce ma się świetnie!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Masz zajęty rachunek bankowy i nie masz jak wypłacić pensji dla pracowników?
|
|
|
|
|
|