Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-sklepy

  • Sklep internetowy łatwo jest otworzyć, a trudno na nim zarobić


    AI
    Z jednej strony e-commerce rośnie w Polsce najszybciej w Europie, do naszego kraju wchodzą kolejni wielcy gracze, a w zeszłym roku zrobiliśmy zakupy za 132 mld zł (CBRE Research). Z drugiej, w minionym roku liczba nowych e-sklepów zrównała się z liczbą tych, które wycofały się z rynku - zawiesiły lub wyrejestrowały działalność. W czym tkwi problem?  więcej
    30-01-2024, 17:22, pressroom , Pieniądze
  • Polacy nie ufają promocjom w e-sklepach. Blisko 70 proc. sprawdza ich autentyczność


    Mikhail Nilov
    Polacy stają się coraz bardziej świadomi przy zakupach online i nieufnie podchodzą do promocji w e-sklepach wynika z najnowszego sondażu UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Istnieje znacząca grupa konsumentów, która aktywnie sprawdza autentyczność promocji w e-sklepach. Wyniki te rzucają światło na aktualne trendy konsumenckie i wyzwania stojące przed e-commerce.  więcej
    23-01-2024, 09:01, Sabina Iling, Pieniądze
  • Prawa konsumentów podczas BLACK FRIDAY, BLACK WEEK i CYBER MONDAY - 7 porad ekspertów ECK


    Freepik
    Czy to już czas na szaloną wyprzedaż Black Friday, czy może to kolejna pułapka marketingowa czeka na konsumentów? Poniżej krótka instrukcja, przygotowana specjalnie dla łowców okazji i fanów wyprzedaży. Przeczytaj, nim twoja karta kredytowa znów pójdzie na zakupy!  więcej
    23-11-2023, 15:12, pressroom , Pieniądze
  • Chcemy dopasowanych ofert w e-sklepach, ale nie zgadzamy się na profilowanie

    39,5 proc. badanych wyraża zgodę na profilowanie, czyli zbieranie danych na podstawie ich zachowań w sieci wynika z nowego raportu Advox Studio na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków. Z drugiej strony oferty dopasowane do zainteresowań i potrzeb są zachętą do zakupów dla 70 proc. klientów. Wyniki badania wyraźnie wskazują też, że przywiązujemy dużą wagę do opinii o sklepach i bezpieczeństwa płatności.  więcej
    16-12-2021, 08:40, _, Pieniądze
  • Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią


    BIG InfoMonitor
    Dla przedsiębiorców z branży e-commerce zbliża się czas najważniejszych w roku żniw, które nierzadko decydują o kondycji firm na kolejne 12 miesięcy. Lawinę zakupów uruchamia Black Friday, atmosferę podkręca Cyber Monday, czyli promocje w sieci. Potem rusza grudniowe szaleństwo związane ze świętami i sylwestrem. Fakty są jednak takie, że dzięki pandemii handel online cały czas jest na dopingu, a mimo tego jego finanse nie prezentują się najlepiej. Jak pokazują dane Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK, zaległości e-handlu wobec banków i dostawców wzrosły przez rok o ponad 21 mln zł i przekroczyły 292 mln zł.  więcej
    29-11-2021, 14:05, pressroom , Pieniądze
  • Najlepiej konwertujące źródła ruchu w trzech topowych branżach e-sklepów - analiza


    Sergey Nivens / Shutterstock.com
    W sklepach internetowych z akcesoriami dla domu i ogrodu oraz artykułami dla dzieci najczęściej na zakup decydują się konsumenci, którzy do sklepu trafili bezpośrednio po wpisaniu adresu witryny lub poprzez zapytanie w wyszukiwarce. Z kolei w sklepach z elektroniką najlepsze wyniki generują kupujący przekierowani z porównywarek cenowych - wynika z analizy PromoTraffic i Sell  więcej
    12-08-2021, 12:33, _, Pieniądze
  • Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce


    Sarota
    W 2020 roku w serwisie GitHub, udostępniającym darmowy hosting programów open source, dodano 60 milionów nowych repozytoriów. To 35% więcej niż rok wcześniej. Szybka reakcja na potrzeby rynku i innowacyjność to główne powody, dla których ten typ oprogramowania sprawdza się w branży e-commerce.  więcej
    01-07-2021, 12:06, pressroom , Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja na zakupach, czyli o gorących trendach w e-commerce


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    E-commerce jest dynamicznym sektorem. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing automation to istotne elementy rozwoju.  więcej
    04-07-2019, 16:49, Nika, Pieniądze
  • Sposoby dostawy a preferencje klientów e-sklepów


    PR Calling/iStock
    Sposób dostawy, który oferujesz w swoim e-sklepie, ma znaczenie – w końcu może zadecydować o powodzeniu bądź zaniechaniu transakcji przez klienta. Dowiedz się, dlaczego dostawy są tak ważnym aspektem prowadzenia działalności online i czego tak naprawdę oczekują klienci.  więcej
    13-06-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Klienci e-sklepów mają ulubieńca wśród dostawców przesyłek


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez jednego dostawcę. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Kto go uzyskał?  więcej
    22-05-2019, 23:06, Nika, Pieniądze
  • Siedzisz w e-commerce? Doszlifuj wiedzę o zwrotach i reklamacjach


    wk1003mike / shutterstock
    Zakupy w e-sklepach to wiele korzyści. Możliwość zwrotu towaru w określonym czasie od chwili zakupu to jedna z nich. Takie uprawnienie to norma w sprzedaży internetowej. Podobnie jest z reklamacjami zakupionych produktów. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. W jaki sposób tego dokonać? E-sklepom pomoże szczególny poradnik.  więcej
    26-04-2019, 21:07, Nika, Pieniądze
  • Klient, który ma możliwość wyszukania produktu, klientem kupującym


    ©istockphoto.com/photographeer
    Klienci, którzy korzystają z opcji wyszukiwania w sklepie internetowym, kończą swoją wizytę zakupem znacznie częściej od pozostałych. Dzięki zastosowaniu nowego rozwiązania, kupujących może być jeszcze więcej.  więcej
    23-04-2019, 19:59, Nika, Pieniądze
  • Brexit a sprawa e-polska


    Obraz Stefan Schweihofer/Pixabay
    Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie. Według danych Eurostatu 86% Brytyjczyków posiadających dostęp do internetu, robi zakupy w sieci, korzystając przy tym z oferty e-sklepów z rożnych krajów. Dlatego na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej z niepokojem patrzą między innymi polscy e-sprzedawcy.  więcej
    14-03-2019, 15:57, Nika, Pieniądze
  • Ślamazarne zakupy domeną Polaków


    wk1003mike / shutterstock
    Z raportu „E-commerce w Polsce” wynika, że 56% Polaków dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w ciągu ostatnich miesięcy. Do krajów Europy Zachodniej jeszcze trochę nam brakuje (dla porównania w Wielkiej Brytanii, czy w Niemczech odsetek ten ma przekraczać 80%). Różnice dotyczą również szybkości decyzji zakupowych. Nie należymy w tej dziedzinie do najszybszych.  więcej
    12-02-2019, 14:15, Nika, Pieniądze
  • Dwie strony jednego e-sklepu


    anna maria lopez
    15% e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www. Dlaczego? Teoretycznie sprzedażą w sieci można zajmować się bez własnej domeny internetowej, podobnie jak salon fryzjerski może działać w przejściu podziemnym. Jednak większość klientów nie będzie przekonana, że czeka tam na nich strzyżenie wysokiej jakości. Przeniesienie do lokalu przy prestiżowej ulicy okazuje się niezbędne. Tak samo jest z adresem w sieci.  więcej
    11-02-2019, 20:38, Nika, Pieniądze
  • 5 prądów w web designie e-sklepów


    wk1003mike / shutterstock
    Milsza dla oka grafika i łatwiejsza nawigacja oznaczają często lepszy wynik sprzedażowy. Do tego warto zadbać o nowe funkcjonalności. Ekspert podpowiada z jakimi trendami należy się liczyć w 2019 roku, będąc właścicielem e-sklepu.  więcej
    03-01-2019, 12:34, Nika, Pieniądze
  • Jak unijny zakaz geoblokowania wpłynie na polski e-handel?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sklepy internetowe nie mogą już ukrywać produktów przed internautami z innych krajów UE ani blokować ich zakupu. Kupujący mają - przynajmniej teoretycznie - powody do radości. A co ze sprzedawcami?  więcej
    13-12-2018, 17:58, Nika, Pieniądze
  • Świąteczna gorączka zakupów ułatwia cyberataki


    F-Secure
    Według badań firmy specjalizującej się w obszarze bezpieczeństwa sieciowego, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W okresie świątecznym cyberoszuści aktywnie wysyłają fałszywe powiadomienia o nieudanej dostawie prezentu czy otrzymaniu faktury za zakupy. Na co powinniśmy uważać, aby nie paść ich ofiarą?  więcej
    12-12-2018, 22:14, Nika, Bezpieczeństwo
  • Świąteczne zakupy w fałszywych e-sklepach - jak nie dać się oszukać?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupowe szaleństwo. Niestety tam, gdzie pojawiają się transakcje - zwłaszcza te na większe kwoty - trzeba liczyć się niechcianym zainteresowaniem cyberprzestępców, wykorzystujących nieuwagę kupujących.  więcej
    10-12-2018, 22:35, Nika, Bezpieczeństwo
  • Black Friday i Cyber Monday w e-commerce - krótkie porównanie


    od dot.pr
    Ze statystyk obsługiwanego przez KIR systemu szybkich płatności internetowych wynika, że w tym roku, także w Polsce na klientów e-sklepów podziałał Black Friday. W ten dzień na zakupy w sieci wydaliśmy o blisko 176% więcej, niż wynosiła średnia dzienna w październiku. Dane wskazują również na to, że promocje związane z Czarnym Piątkiem zachęcały Polaków do zakupów bardziej, niż przeceny oferowane w Cyber Monday.  więcej
    30-11-2018, 12:18, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)