Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Od logistyki, poprzez finanse i marketing, aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje E-commerce w Praktyce 2012, organizowane w 7 polskich miastach, dostaną pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Znamy już pełną agendę spotkań!

robot sprzątający

reklama


Cały cykl rozpoczyna się 14 maja we Wrocławiu i dzień po dniu zagości w kolejnych miastach – w Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie, a po weekendowym odpoczynku – w Krakowie i Katowicach. Zgodnie z nazwą ma być przede wszystkim praktycznie. To dlatego od Małopolski aż po Pomorze wśród prelegentów pojawią się osoby, za którymi stoi doświadczenie i konkretne marki.

Liderzy branży

Ważnym aspektem tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Akademię Empathy będzie kwestia marketingu. Na pytanie o to, jak skutecznie inwestować w reklamę online, odpowie Katarzyna Piosik, Marketing Manager iStore.pl. Apetyt na wiedzę dotyczącą promocji w sieci z pewnością nasyci też specjalista Freshmail i jego rady dotyczące e-mail marketingu oraz ekspert Semahead, który będzie przekonywał do pokochania agencji SEM. Nowatorską formę rozwoju biznesu zaproponuje gościom Tomasz Gutkowski z Empathy, rozbierając na czynniki pierwsze inteligentne systemy rekomendacji. Prelegenci w barwach ORBITVU zaprezentują równie innowacyjne możliwości fotografii 360 stopni. Z kolei Anna Rak z Trusted Shops będzie tłumaczyć, że zaufanie nie może być w e-biznesie tylko dekoracją. Na koncepcji zaufania opiera się też innowacyjny serwis Dontpay, którego twórca, Marcin Walocha, będzie przekonywał zgromadzonych do współpracy w ramach branży. Na scenie roadshow pojawią się też Magdalena Frączkiewicz  i Rafał Magiera z firmy Internel, analizując wyzwania związane z rozwojem e-biznesu oraz trzej eksperci Trusted Shops, by rozwiać wątpliwości związane z nową dyrektywą unijną dotyczącą e-handlu. Z kolei wszelkie dylematy finansowe pomogą wyjaśnić obecni podczas wszystkich konferencji specjaliści Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Im się udało na e-rynku

E-commerce w Praktyce to także spotkania w każdym z miast z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce. Podczas konferencji będzie można usłyszeć m.in. case study firmy CentrumOLIWY.com. Wydarzenie jest bezpłatne, wystarczy zarejestrować się na stronie www.akademiaempathy.pl. Zapraszamy!

Zobacz agendy dla poszczególnych miast:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *