Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • E-commerce w świecie Internetu Rzeczy


    a-image / shutterstock
    Siłę napędową rozwoju jest internet. Ale nie tylko on! Istotne są również urządzenia mobilne, dostępność mocy obliczeniowych, a także aktualne możliwości gromadzenia i przetwarzania danych (m.in. Big Data). To właśnie z połączenia powyższych składników rodzi się idea Internetu Rzeczy. Obszarem, w którym IoT ma duży potencjał, jest między innymi handel.  więcej
    25-07-2018, 19:27, Nika, Pieniądze
  • Nowe narzędzia, które mają ułatwić sprzedaż w sieci


    Shutterstock.com
    Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.  więcej
    24-07-2018, 22:34, Nika, Pieniądze
  • Płatności globalne proste jak lokalne


    Odua Images / Shutterstock
    Powstający globalny standard infrastruktury płatności zapewni sklepom online szerszy dostęp do lokalnych metod płatności na całym świecie. Zyskają na tym między innymi polscy sprzedawcy, którzy będą mogli skuteczniej dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    24-07-2018, 19:35, Nika, Pieniądze
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie
  • Czy w e-handlu cena produktu jest coraz mniej istotna?


    shutterstock.com
    85% polskich internautów kupuje w sieci. Zmieniają się przy tym decydujące czynniki wyboru sklepu internetowego. Choć wciąż najbardziej liczy się cena, to jej znaczenie – w ciągu dwóch lat – zmalało aż o 10%. Częściej zwracamy uwagę na wygodę realizacji zakupu, w tym duży wybór metod płatności - wynika z tegorocznej edycji badania  “Jak kupujemy w internecie”.  więcej
    18-07-2018, 10:55, Nika, Pieniądze
  • Za e-zakupy można zapłacić przecież później


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Dostępność w tysiącach sklepów internetowych, możliwość sfinansowania zakupów o wartości do kilku tysięcy złotych i bezkosztowe odroczenie zapłaty do 30 dni – tak w skrócie działa na polskim rynku nowa usługa dla e-kupujących.  więcej
    10-07-2018, 17:12, Nika, Pieniądze
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • Czy przyszłość handlu leży w mobilności?


    Shutterstock.com
    Globalnym trendem, zauważalnym także w Polsce, jest stopniowe odchodzenie klientów od zakupów przez komputery stacjonarne na rzecz finalizowania transakcji na urządzeniach mobilnych.  Trendów w nowoczesnym handlu jest jednak więcej. Jak dokładniej wygląda zakupowa teraźniejszość i co z jej przyszłością, dowiemy się z tego tekstu.  więcej
    06-07-2018, 17:58, Nika, Pieniądze
  • E-commerce w Polsce. Jak i gdzie kupujemy?

    Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych. Polacy robią zakupy nie tylko na rodzimych stronach internetowych – z każdym rokiem znacząco rośnie segment handlu transgranicznego.  więcej
    05-07-2018, 14:37, Nika, Pieniądze
  • E-commerce. 10 książek i e-booków dla właścicieli, twórców i kadry e-handlu

    Co trzeba wiedzieć o e-commerce z punktu widzenia początkującego przedsiębiorcy, architekta systemu, menedżera czy marketingowca e-sklepu? Odpowiedzi znajdziesz w wybranych do naszego zestawienia książkach i e-bookach.  więcej
    09-07-2018, 16:38, Joanna Ryńska, Porady
  • E-commerce a mobile. Mobile Trends Conference for e-commerce

    Prowadzisz sklep internetowy? Zajmujesz się marketingiem, sprzedażą lub designem? Nie może Cię zabraknąć we wrześniu w Krakowie! Mobile Trends Conference for e-commerce to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o całej branży sprzedaży internetowej.  więcej
    05-07-2018, 08:47, Patronat medialny, Pieniądze
  • Czy zawartość koszyka w sklepie stacjonarnym ma tę samą wartość co koszyk w e-sklepie?


    © istockphoto.com
    Jak wynika z nowego raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie” 2/3 konsumentów deklaruje taką samą lub większą wartość koszyka w sklepach stacjonarnych jak w e-sklepach. Do jakich dodatkowych wniosków, dotyczących różnych dróg sprzedaży, doszli twórcy wspomnianego badania?  więcej
    02-07-2018, 12:44, Nika, Pieniądze
  • Niedzielny e-handel w szerszej perspektywie


    Digital Storm / Shutterstock
    Minęły cztery miesiące od wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę. Po wiosennych zmianach i dziesięciu niedzielach bez stacjonarnej sprzedaży e-commerce może wyciągać głębsze wnioski.  więcej
    02-07-2018, 12:00, Nika, Pieniądze
  • Regionalizacja e-commerce w Polsce


    wavebreakmedia / shutterstock
    Teoretycznie sklep internetowy może zostać założony w dowolnym miejscu, ale w praktyce w Polsce niektóre regiony wyraźnie się wyróżniają.  więcej
    27-06-2018, 06:08, redakcja, Lifestyle
  • 10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes


    wk1003mike / shutterstock
    E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?  więcej
    22-06-2018, 22:29, Nika, Pieniądze
  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Pieniądze
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Kim tak naprawdę są e-konsumenci?


    overcrew / Shutterstock
    Obecnie dostępne dane ilustrują ogromny potencjał i dynamikę rynku e-commerce, przy czym zrozumienie potrzeb e-konsumentów, staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. Czego tak na prawdę chcą współcześni "zakupowicze" i jak się zachowują w sieci?  więcej
    12-06-2018, 22:19, Nika, Pieniądze
  • Blisko 8,5 mln osób w Polsce korzysta już z aplikacji zakupowych


    Odua Images / Shutterstock
    Dlaczego konsumenci decydują się na instalowanie na swoich smartfonach aplikacji zakupowych? I jakie korzyści wynikają z tego faktu dla marek, które zdecydowały się oddać w ręce swoich klientów takie narzędzia?  więcej
    30-05-2018, 16:15, Nika, Pieniądze
  • Promocja "Dwa w cenie jednego" najskuteczniejsza, czyli raport o e-zakupach spożywczych


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Jak wynika z raportu e-Izby pt. „e-Grocery w Polsce. Zakupy spożywcze online”, aż 40% ankietowanych kupujących żywność w sieci, którzy wzięli udział w najnowszym badaniu, za najbardziej atrakcyjną formę promocji uznało „2 w cenie 1”. Pozostałe dane na temat e-zakupów spożywczych są również interesujące.  więcej
    23-05-2018, 18:13, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)