Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze
  • Geoblokowanie - bariera rozwoju handlu transgranicznego? Gdzie leży problem?


    Shutterstock.com
    Wielu z nas zdarzyło się, że znaleźliśmy interesujący nas towar w zagranicznym sklepie internetowym. Chcemy dodać wybraną rzecz do koszyka, ale okazuje się, że sklep nie dostarcza go do Polski lub towar jest w wyższej cenie niż dla konsumenta z innego państwa.  więcej
    21-03-2017, 11:17, Witold Chomiczewski, Pieniądze
  • Deloitte: Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym


    Shutterstock.com
    Jak wynika z najnowszej edycji corocznego raportu „Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, to prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie od ponad 20 lat największym detalistą na świecie pozostaje amerykański gigant Wal-Mart.  więcej
    01-03-2018, 16:37, _, Pieniądze
  • Ranking Sklepów Internetowych 2021 Opineo

    Serwis Opineo.pl opublikował 12. Edycję Rankingu Sklepów Internetowych. Tematem przewodnim tegorocznej publikacji jest obraz branży e-commerce po pandemii.  więcej
    12-10-2021, 18:21, pressroom , Pieniądze
  • Branża e-commerce rezygnuje z tradycyjnych magazynów. Alternatywą będą self storage?

    Firmy zajmujące się handlem internetowym coraz częściej zamiast z tradycyjnych magazynów korzystają z magazynów samoobsługowych.
      więcej
    07-08-2017, 08:28, Aleksandra Suwała, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki? Sprawdź 3 najważniejsze powody


    © istockphoto.com
    Klient potrafi przejść długą drogę: od znalezienia odpowiedniego sklepu internetowego, przez przejrzenie jego zawartości, wyszukanie upragnionego produktu w gąszczu tysiąca innych, aż po wrzucenie go do koszyka i nagle… po prostu opuszcza sklep. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?
      więcej
    11-06-2018, 13:31, _, Pieniądze
  • Sklep cyberbezpieczny

    Użytkownicy przeglądarki Google Chrome od niedawna są informowani o tym, czy połączenie z serwerem strony WWW, którą odwiedzają, jest bezpieczne. Przy tej okazji Shoper przypomina zasady bezpieczeństwa dla e-sklepu.  więcej
    26-01-2017, 13:16, Komunikat firmy, Pieniądze
  • 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, nie zamierza dokonać zakupu

    Raport "Nowe spojrzenie na handel" (Reimagining Commerce), przygotowany przez firmę Episerver, prezentuje zachowania konsumentów i ich oczekiwania wobec marek. Z raportu wynika, że 92% klientów odwiedzających stronę sklepu internetowego po raz pierwszy, kieruje się innymi powodami niż dokonanie zakupu.  więcej
    24-01-2017, 21:56, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Mall testuje dostarczanie przesyłek dronami


    Mall.pl
    Grupa Mall przeprowadziła z sukcesem pierwsze testy dostarczania przesyłek dronami w naszej części Europy. Lot dronem w ramach programu pilotażowego odbył się 22. listopada na trasie Jirna - Zeleneč, a cały proces dostawy zajął zaledwie 5 minut.  więcej
    09-12-2016, 15:07, Agnieszka Pająk, Pieniądze
  • VAT na e-booki w UE będzie można obniżyć. Lepiej późno niż wcale!


    Tina Franklin (lic. CC BY-SA 2.0)
    Obecnie tylko książki drukowane mogą korzystać z obniżonych stawek VAT. Komisja Europejska chce objąć tą możliwością także e-booki. Polscy politycy apelowali o to od lat, bo różnica w stawkach VAT na książki i e-książki była absurdalna.  więcej
    01-12-2016, 14:04, Marcin Maj, Pieniądze
  • Raport: M-commerce. Kupuję mobilnie 2016

    “M-Commerce. Kupuję mobilnie” to druga edycja raportu Izby Gospodarki Elektronicznej opracowanego na podstawie badania Mobile Institute, który kompleksowo analizuje rosnący w siłę trend zakupów mobilnych wśród Polaków. Nowością w tegorocznej edycji jest część poświęcona m-commerce w zakupach biznesowych oraz konsumenckiej bankowości mobilnej.  więcej
    29-11-2016, 12:48, pressroom , Pieniądze
  • Cyber Monday zgodnie z prawem – 7 wskazówek dla e-sprzedawców


    Rido / Shutterstock
    Cyber Monday - w tym dniu w wielu sklepach online produkty dostępne są w znacznie obniżonej cenie. Decydując się na przeprowadzenie Cyber Monday trzeba pamiętać o konieczności przestrzegania zasad uczciwej konkurencji.  więcej
    28-11-2016, 07:39, Marcin Jędrzejak, Pieniądze
  • Jak zmienia się e-commerce - geoblocking, dropshipping, problemy transgraniczne


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    Rynek e-commerce w Unii Europejskiej rozwija się dynamicznie, ale istnieje jeszcze wiele nieuzasadnionych barier dla e-handlu transgranicznego. Mają dwojaki charakter prawny i ekonomiczny. Przykładem jest geoblocking. O tym, jak zmienia się e-handel w Polsce i UE, ECK Polska dyskutowało wspólnie z UOKiK, Trusted Shops, Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz innymi partnerami podczas debaty  „E-commerce na miarę Europy – sytuacja konsumenta i przedsiębiorcy”.  więcej
    22-11-2016, 13:30, Katarzyna Słupek, Pieniądze
  • Spadki wydatków na promocję e-commerce w I. połowie 2016 roku


    Images Money (lic. CC)
    Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 roku wyniosły prawie 92 miliony To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 41% zmniejszyły się również nakłady na promocję w internecie, który pozostaje najczęściej wybieranym medium przez reklamodawców z tej branży.  więcej
    09-11-2016, 16:59, pressroom , Pieniądze
  • Co kupują Polacy w zagranicznych sklepach internetowych


    Sofort
    Dwucyfrowy wzrost polskiego sektora e-commerce każdego roku sprawia, że konsumenci mają coraz szerszy wybór towarów i usług, które mogą kupić przez internet.  Zwykle z tym kanałem sprzedaży przemawiają również korzystne ceny. Warto przyjrzeć konsumentom korzystającym z usług sklepów zagranicznych – może być to cenna podpowiedź dla rodzimy przedsiębiorców, jak pozyskać nowych klientów.  więcej
    06-11-2016, 19:11, Dagmara Kruszewska, Pieniądze
  • Najlepsze firmy e-commerce z nagrodami e-Gazel Biznesu


    shutterstock.com
    Ponad 44 firm z województw małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego zajmujących się sprzedażą online otrzymało statuetki e-Gazel Biznesu.  więcej
    05-11-2016, 14:49, pressroom , Pieniądze
  • e-Izba wystartowała z promocją IV edycji edukacyjnej akcji 'Kupuję w internecie'


    Syda Productions / Shutterstock
    2 listopada Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła promocję IV edycji edukacyjnej akcji “Kupuję w internecie”, której celem jest zwiększanie kompetencji cyfrowych Polaków w obszarze zakupów online. Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Rozwoju objęło akcję honorowym patronatem.  więcej
    05-11-2016, 11:39, pressroom , Pieniądze
  • XI Targi eHandlu

    140 wystawców, 24 eksperckie prezentacje, 3600 metrów kwadratowych czystej esencji e-commerce, czyli XI Targi eHandlu. Tym razem najważniejsze wydarzenie w branży handlu internetowego odbędzie się w Centrum EXPO XXI w Warszawie.  więcej
    02-11-2016, 09:55, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wschodnie Forum e-Biznesu „EastBiz” - warto tam być!

    Interesujesz się praktyczną stroną prowadzenia e-biznesu i chcesz być na bieżąco z tym, co jest na ustach ludzi z branży e-commerce? Jeżeli tak, to nie może Cię zabraknąć na 3 edycji EastBiz, które odbędzie się w dniach 14-15 października 2016 r.  więcej
    19-09-2016, 11:13, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Jak zdobyć lojalnych klientów e-sklepu?

    Światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Lojalni klienci to prawdziwy skarb. Na szczęście, w przeciwieństwie do skarbów bajkowych, istnieją sprawdzone i skuteczne sposoby zdobywania lojalności klientów.  więcej
    08-06-2016, 15:37, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)