Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Dokrates zastępuje prawników. Robot zaczyna wspierać sprzedających w Unii Europejskiej i na Allegro


    © arturbo at istockphoto.com
    Już nie tylko regulamin sklepu, polityka prywatności czy NDA – do oferty Dokratesa, kreatora umów i regulaminów, właśnie dołączyły dwa nowe regulaminy – dla sklepu na Allegro oraz wysyłającego towary w ramach UE. Tym samym w jednym miejscu możesz stworzyć pakiet dokumentów potrzebnych w e-commerce.
      więcej
    06-09-2017, 14:32, pressroom , Pieniądze
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • Ecommerce Power – Szkolenie Online

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców. Dlaczego warto wziąć w nim udział? Otrzymasz potężną dawkę wiedzy na temat promocji sklepu internetowego, zamkniętą w pięciogodzinnym webinarze. Szkolenie poprowadzą najlepsi eksperci i praktycy w branży e-commerce.  więcej
    18-08-2017, 10:20, Patronat medialny, Kalendarium
  • Jak zachować przewagę konkurencyjną? 3 kluczowe elementy, w które powinny inwestować sklepy internetowe

    Klienci sklepów internetowych mają bardzo wiele opcji do wyboru. To, co możesz im dać bezwarunkowo, to pierwsze wrażenie, które jest dla nich wszystkim.  więcej
    13-12-2019, 07:57, ap, Porady
  • Optymizm polskich firm napędza inwestycje w IT


    Biznes i łapówka, Shutterstock
    Z badań przeprowadzonych przez Ipsos MORI dla Microsoft wynika, że 73 proc. właścicieli i pracowników polskich firm z sektora MŚP czuje się spokojna o ich dalszą przyszłość. Podobną opinię podziela jedynie 59 proc. przedstawicieli biznesów europejskich. Optymizm Polaków przekłada się na deklarowaną skalę inwestycji w nowe technologie. Aż połowa respondentów planuje zwiększenie wydatków na IT. W przypadku firm europejskich jest to tylko 35 proc.  więcej
    09-08-2017, 09:28, kf, Pieniądze
  • Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.  więcej
    09-08-2017, 15:03, pressroom , Pieniądze
  • Rekordowe półrocze BLIKA: prawie 13 milionów transakcji

    W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. Polacy zrealizowali BLIKIEM łącznie prawie 13 milionów transakcji. W samym drugim kwartale 2017 r. liczba transakcji BLIKIEM wyniosła blisko 7 mln – to wzrost o 21 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału.  więcej
    03-08-2017, 11:56, Komunikat firmy, Pieniądze
  • E-commerce: czy mężczyźni i kobiety kupują inaczej?


    Shutterstock.com
    Obie płcie różnią się od siebie w zakresie perspektyw, motywacji i działań. Wykorzystują to firmy, które starają się dostosować swoją obsługę klienta tak, aby uwzględnić te różnice. Widać to w stylu reklam, wiadomości i komunikatów, a także projektowanie produktu i układu sklepu.  więcej
    28-07-2017, 08:57, Maria Pisarek, Lifestyle
  • Co działa w polskim e-commerce modowym?


    ©istockphoto.com/photographeer
    Trzy ważne rekomendacje ANSWEAR.com dla branży modowej sprzedającej w Internecie.  więcej
    11-07-2017, 13:32, Maria Pisarek,
  • e-Commerce Polska awards 2017 po raz piąty


    e-Izba
    Izba Gospodarki Elektronicznej już po raz piąty wyróżni e-sklepy w Konkursie e-Commerce Polska awards.  więcej
    05-07-2017, 18:48, Joanna Ryńska, Pieniądze
  • Jak zwiększyć konwersję z email marketingu w e-commerce?

    Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych:  więcej
    16-05-2017, 10:32, Eliza Bzdoń, Marta Klimczak,
  • Czy zniesienie geoblokowania zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?

    41% polskich użytkowników sieci robi zakupy online przez komórkę. 1/4 internautów wykorzystuje do tego tablet. Co za pomocą urządzeń mobilnych kupujemy najczęściej? To samo, co na komputerach stacjonarnych: ubrania, kosmetyki i elektronikę.  więcej
    16-05-2017, 06:48, Redakcja , Pieniądze
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Pieniądze
  • W której branży jest najkorzystniej założyć sklep internetowy?


    wk1003mike / shutterstock
    W Polsce działa obecnie ponad 20 tysięcy e-sklepów. Dostęp do Internetu i technologii sprawił, że założenie tego rodzaju działalności jest niezwykle proste i z pewnością mniej kosztochłonne, niż otwarcie sklepu stacjonarnego. Nie oznacza to jednak, że uruchomienie sprzedaży on-line nie kosztuje zupełnie nic. Musimy bowiem ponieść koszt rejestracji domeny, wykupienia hostingu czy oprogramowania. Dlatego przed podjęciem decyzji o postawieniu pierwszych kroków w e-handlu warto sprawdzić, w której branży najkorzystniej będzie założyć sklep internetowy.  więcej
    08-05-2017, 17:33, Róża Łukowska, Tomasz Rzepecki, Pieniądze
  • V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

    Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.  więcej
    07-03-2018, 14:28, Patronat medialny, Kalendarium
  • 7 błędów popełnianych w komunikacji in-store


    Islandworks
    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Eksperci podpowiadają jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki.  więcej
    08-10-2021, 09:23, _, Pieniądze
  • Geoblokowanie - bariera rozwoju handlu transgranicznego? Gdzie leży problem?


    Shutterstock.com
    Wielu z nas zdarzyło się, że znaleźliśmy interesujący nas towar w zagranicznym sklepie internetowym. Chcemy dodać wybraną rzecz do koszyka, ale okazuje się, że sklep nie dostarcza go do Polski lub towar jest w wyższej cenie niż dla konsumenta z innego państwa.  więcej
    21-03-2017, 11:17, Witold Chomiczewski, Pieniądze
  • Deloitte: Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym


    Shutterstock.com
    Jak wynika z najnowszej edycji corocznego raportu „Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, to prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie od ponad 20 lat największym detalistą na świecie pozostaje amerykański gigant Wal-Mart.  więcej
    01-03-2018, 16:37, _, Pieniądze
  • Ranking Sklepów Internetowych 2021 Opineo

    Serwis Opineo.pl opublikował 12. Edycję Rankingu Sklepów Internetowych. Tematem przewodnim tegorocznej publikacji jest obraz branży e-commerce po pandemii.  więcej
    12-10-2021, 18:21, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)