Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Co działa w polskim e-commerce modowym?

Maria Pisarek 11-07-2017, 13:32

Trzy ważne rekomendacje ANSWEAR.com dla branży modowej sprzedającej w Internecie.

robot sprzątający

reklama


Odpowiednio dobrana polityka cenowa

Rynki CEE nadal są wrażliwe na ceny, szczególnie w sprzedaży online. Warto o tym pamiętać, bo jest to jeden z elementów, na który zwracają uwagę konsumenci przy wyborze produktu lub usługi. To po Twojej stronie leży odpowiedzialność za jej ustalenie, dostosowanie do charakteru firmy oraz jej klientów.

W pierwszej chwili może się wydawać, że polega to tylko i wyłącznie na ustaleniu ceny. Jednakże idzie za tym coś więcej: jest to przede wszystkim sposób myślenia oraz działania, które podkreślają obrany plan działania firmy. Nierzadko zdarza się tak, że dobrze opracowana polityka cenowa przynosi znacznie więcej korzyści niż strategia marketingowa.

>> Polecamy: http://znajdzlumpeks.pl

Treści, które angażują użytkowników

W swoich komunikatach staramy się o taki rodzaj contentu, który jest w stanie nakłonić użytkownika do podjęcia określonych akcji. Z doświadczenia wiemy, że istnieje treść wiecznie żywa w przestrzeni internetu, jak i taka, do której użytkownicy będą wracać sezonowo – od czasu do czasu.

Portfele skórzane

Niemniej jednak w tym przypadku należy pamiętać o kilku podstawowych kwestiach, którymi są m.in. analiza grupy docelowej, tworzenie person i wykorzystywanie kontekstu. Mając tę wiedzę, możemy dopiero przystąpić do tworzenia angażujących treści. Ważne i najważniejsze – jest to jedna z najtańszych, ale ciągle najlepszych form marketingu!

Zbieranie danych i personalizacja

Choć według badań JWT Intelligence około 2/3 konsumentów nie jest zadowolona z faktu śledzenia ich zachowań w internecie, większości z nich nie przeszkadza zbieranie informacji na ich temat. Szczególnie wtedy, kiedy ma to na celu oszczędność pieniędzy lub lepsze dopasowanie oferty do ich zainteresowań (odpowiednio 64% i 62%).

Jak można to wykorzystać? Zbierając dane i personalizując treści, możemy dojść krok po kroku do tego, na jakim etapie zakupowym jest nasz użytkownik. A mając tę wiedzę i analizując ją dalej – możemy zyskać cenną przewagę konkurencyjną.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *