Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.
Celem akceleratora [m]spark jest rozwinięcie i wdrożenie innowacyjnych pomysłów z sektora MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Do etapu prezentacji ofert zaproszono 24 startupy, rozwijające narzędzia z takich obszarów świata digitalu jak e-commerce, content marketing, programmatic, DOOH, SEO, SEM, chatboty, augmented reality.
Finalnie do akceleracji dostało się 16 startupów: share2sell, Ignico, chatBooster, Lydia, Platforma MyLED, SaveChart, Linkhouse.co, Persometrics, Just Run App, Runvido, 4screens, Digital Audio, Kitchen Casting, a'Pear, PushAd, ARBridg.
W ramach akceleracji mentorzy z GroupM, agencji mediowych oraz przedstawiciele organizacji partnerskich dzielą się z uczestnikami unikalnym doświadczeniem rynkowym oraz wiedzą ze świata reklamy i nowych mediów.
Obecnie rozwijana jest oferta poszczególnych startupów oraz ustalane są handlowe warunki współpracy i sprzedaży produktów. Trwają też pierwsze wdrożenia produktów. Pod koniec roku najlepsze startupy mają szansę na stałą agencyjną współpracę. Najbardziej perspektywiczny projekt lub projekty, wyłonione przez komitet [m]spark, mogą otrzymać nagrody z puli o wartości 100 tysięcy złotych.
Źródło: KnowledgeHub
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|