Z badania #MobilnyPortretPolaka wnika, iż bankowych aplikacji mobilnych używa już 31% z nas. Jak korzystają z nich mężczyźni, a jak kobiety? Czy wyniki badania potwierdzają przypuszczenia, że obie płcie pochodzą z dwóch odmiennych planet?
reklama
Wyniki badania pokazują, że z bankowych aplikacji mobilnych częściej korzystają mężczyźni. Codziennie lub prawie codziennie robi to 19% Polaków i tylko 10% Polek. Przeważnie aplikacje te wykorzystujemy do kupowania produktów w sklepach internetowych, opłacania rachunków, płacenia BLIK-iem, doładowywania telefonu i wykonywania płatności zbliżeniowych.
Ponad 70% respondentów korzystających z bankowych aplikacji mobilnych robi za ich pomocą zakupy w internecie. Co w ten sposób nabywamy? W dużym stopniu zależy to od płci. Mężczyźni kupują przede wszystkim elektronikę (46%), odzież i obuwie (45%), książki (40%) oraz sprzęt sportowy (33%), z kolei kobiety – odzież i obuwie (50%), książki (50%), kosmetyki (41%), jak również leki i suplementy diety (17%).
Źródło: Bank Millennium
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
W ciemno akceptujesz pojawiające się w przeglądarce komunikaty? Możesz wiele stracić!
|
|
|
|
|
|