Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Bankowe aplikacje mobilne na męskim Marsie i kobiecej Wenus

13-09-2018, 22:44

Z badania #MobilnyPortretPolaka wnika, iż bankowych aplikacji mobilnych używa już 31% z nas. Jak korzystają z nich mężczyźni, a jak kobiety? Czy wyniki badania potwierdzają przypuszczenia, że obie płcie pochodzą z dwóch odmiennych planet?

robot sprzątający

reklama


Wyniki badania pokazują, że z bankowych aplikacji mobilnych częściej korzystają mężczyźni. Codziennie lub prawie codziennie robi to 19% Polaków i tylko 10% Polek. Przeważnie aplikacje te wykorzystujemy do kupowania produktów w sklepach internetowych, opłacania rachunków, płacenia BLIK-iem, doładowywania telefonu i wykonywania płatności zbliżeniowych.

Ponad 70% respondentów korzystających z bankowych aplikacji mobilnych robi za ich pomocą zakupy w internecie. Co w ten sposób nabywamy? W dużym stopniu zależy to od płci. Mężczyźni kupują przede wszystkim elektronikę (46%), odzież i obuwie (45%), książki (40%) oraz sprzęt sportowy (33%), z kolei kobiety – odzież i obuwie (50%), książki (50%), kosmetyki (41%), jak również leki i suplementy diety (17%).

Źródło: Bank Millennium


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E