zakupy

  • Nadchodzi czas wyprzedaży. Nie daj się okraść!


    © - istockphoto.com
    -50%, -70%? Taka okazja już nigdy się nie powtórzy? Koniec czerwca to czas łowów dla fanów wyprzedaży, ale i jeden z najaktywniejszych momentów roku dla internetowych złodziei. Nie daj się puścić z torbami.  więcej
    21-06-2019, 17:34, Nika, Bezpieczeństwo
  • Powstał raport o sytuacji w handlu. Oto kluczowe informacje w nim zawarte


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    W nowym raporcie „State of Commerce” zamieszczono szereg ważnych dla branży handlowej wniosków. Jeden z istotniejszych? Kupujący wydają średnio więcej pieniędzy na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym.  więcej
    07-06-2019, 18:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Modowe zakupy coraz bardziej mobilne

    Czasy, kiedy internet był “w komputerze” to już prehistoria. Niedługo połowa sprzętów domowych będzie sama łączyć się z siecią. Królują smartfony. Udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.  więcej
    19-03-2019, 23:20, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Świąteczne zakupy w fałszywych e-sklepach - jak nie dać się oszukać?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupowe szaleństwo. Niestety tam, gdzie pojawiają się transakcje - zwłaszcza te na większe kwoty - trzeba liczyć się niechcianym zainteresowaniem cyberprzestępców, wykorzystujących nieuwagę kupujących.  więcej
    10-12-2018, 22:35, Nika, Bezpieczeństwo
  • Jak kupować mądrze i nie dać się nabić w butelkę?

    W dzisiejszych czasach z każdej strony zalewają nas reklamy. I choć trudno się oprzeć różnym okazjom, świadome zakupy są możliwe. Zobacz, jak robić je dobrze i skutecznie.  więcej
    04-12-2018, 17:39, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kwadrans na e-zakupach


    kickstarter.com
    Dokładnie 15 minut i 44 sekundy - tyle trwa przeciętnie wizyta zakończona zakupem w e-sklepie na znanej platformie sprzedażowej. Na czas spędzony na shoppingu wpływa zarówno płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”.  więcej
    21-11-2018, 22:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Na co zwracać uwagę przy zakupie obuwia?

    Buty. Nieodłączny element każdej stylizacji, który może dodać jej charakteru, ale też zapewnić komfort poruszania się. Wybór odpowiedniego modelu to zawsze, niezależnie od sezonu czy trendów, ogromne wyzwanie. Zastanawiasz się, jak kupować buty świadomie? Na co zwracać uwagę przy zakupie obuwia? Podpowiadamy!  więcej
    18-10-2018, 10:39, Komunikat firmy, Internauci
  • Bankowe aplikacje mobilne na męskim Marsie i kobiecej Wenus


    View Apart / Shutterstock
    Z badania #MobilnyPortretPolaka wnika, iż bankowych aplikacji mobilnych używa już 31% z nas. Jak korzystają z nich mężczyźni, a jak kobiety? Czy wyniki badania potwierdzają przypuszczenia, że obie płcie pochodzą z dwóch odmiennych planet?  więcej
    13-09-2018, 22:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czym jest i jak działa cashback?


    gpointstudio / shutterstock
    Cashback to jeden z nowszych sposobów na robienie zakupów. W Polsce korzysta z niego coraz więcej osób. Na czym dokładniej polega ta usługa?  więcej
    24-08-2018, 01:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Technologie mobilne i ich wpływ na zakupy


    Photo Mix
    Dla większości sklepów i sieci handlowych mobile to istotny kanał sprzedaży. Wykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się znaczącym elementem rozwoju organizacji a dobrze zaprojektowana aplikacja, może przyczynić się do sukcesu sprzedażowego.  więcej
    05-07-2018, 22:22, Nika, Technologie
  • Aplikacje zakupowe w walce o konsumenta

    Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80% pozyskanych użytkowników. Co zrobić, aby ich nie tracić?  więcej
    22-06-2018, 23:02, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Blisko 8,5 mln osób w Polsce korzysta już z aplikacji zakupowych


    Odua Images / Shutterstock
    Dlaczego konsumenci decydują się na instalowanie na swoich smartfonach aplikacji zakupowych? I jakie korzyści wynikają z tego faktu dla marek, które zdecydowały się oddać w ręce swoich klientów takie narzędzia?  więcej
    30-05-2018, 16:15, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sklepy bezobsługowe - technologia przyszłości czy rozwiązanie bez szans na spopularyzowanie?

    Technologia i sztuczna inteligencja mają coraz większe znaczenie nie tylko w branży e-commerce, ale również podczas robienia tradycyjnych zakupów z koszykiem, który nie jest wirtualny. W “bezobsługowce” inwestują obecnie duzi gracze na rynku, a sklepy typu ‘no check-out’ w Chinach w najbliższych miesiącach przekroczą liczbę 5 000.  więcej
    29-05-2018, 11:19, Nika, Technologie
  • Raport. Cyfrowa transformacja działów zakupów

    Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad jedna trzecia menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową. W Polsce takiej odpowiedzi udzieliło aż 46% ankietowanych, biorących udział w badaniu.  więcej
    28-05-2018, 15:32, Nika, Technologie
  • Media społecznościowe wywrócą tradycyjny handel? Zmiany na rynku są nieuniknione


    Myimagine / Shutterstock
    Z raportu „Sklepy Przyszłości” wynika, że 24% użytkowników internetu dokonuje stałych transakcji handlowych przez aplikacje i strony mobilne. Zdaniem specjalistów, siła m-zakupów będzie rosła za sprawą systemów ułatwiających wybór i zamawianie artykułów. Najnowsze badania wykazały też, że 21% respondentów systematycznie nabywa towary poprzez social media.  więcej
    10-05-2018, 22:25, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zakazu handlu w niedzielę. Rachunek zysków i strat


    Shutterstock
    Wchodzi zakaz handlu w co drugą niedzielę. Na nowych regulacjach stracą galerie handlowe, supermarkety i osoby, które pracy najbardziej potrzebują. Są jednak tacy, którzy jeszcze więcej zyskają.  więcej
    08-03-2018, 15:35, Nika, Internauci
  • Black Friday, czarniejszy niż myślisz


    od dot.pr
    Black Friday to amerykańskie święto konsumpcjonizmu, które bije rekordy popularności również w Polsce. Wraz z ostatnim piątkiem listopada rusza machina przedświątecznych wyprzedaży. Zimowa aura wcale nie chłodzi atmosfery, dla sprzedawców to najgorętszego okresu w roku. Apetyt na 90% obniżki jest duży, konsumenci masowo okupują centra handlowe oraz przeciążają serwery sklepów internetowych. Determinacja konsumentów zaskakuje, a całe szaleństwo z kartą kredytową w ręku przyjmuje niekiedy irracjonalne oblicze.  więcej
    21-11-2017, 15:01, Ilona Kuźniarz, Biznes, Finanse i Prawo
  • Black Friday - wykorzystaj moment zakupowego szaleństwa


    od dot.pr
    Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, obniżek cen oraz zakupowych okazji, które sprawiają, że klienci chętniej i częściej odwiedzają sklepy stacjonarne czy internetowe. Co zrobić, by w „ten” dzień, 24 listopada, Twoja oferta nie utknęła w gąszczu konkurencyjnych?  więcej
    07-11-2017, 11:01, Karol Maćkowiak, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jesteśmy wyedukowani i wybredni. Raport "Jak kupujemy w internecie"


    Maxx-Studio / Shutterstock
    86 proc. polskich internautów kupuje przez internet. W kwestii wyboru metod płatności, jesteśmy bardzo wybredni. Ma być nie tylko tanio, ale i wygodnie. Już 16 proc. kupujących online jest gotowych zapisać w sklepie dane swojej karty, aby móc płacić jednym kliknięciem – wynika z badania Blue Media „Jak kupujemy w Internecie 2017”.  więcej
    23-10-2017, 09:17, Krystian Wesołowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Handel czeka uberyzacja. Kurierów zaczną „wyręczać” konsumenci


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według części ekspertów, za 5-10 lat znikną z rynku sklepy, które nie zdołają dostarczyć klientom żywności w ciągu 1-2 godzin. Polacy będą zamawiać produkty w drodze do pracy i odbierać je po powrocie do domu, tak jak robią to już Amerykanie. Realizację masowych, szybkich i tanich dostaw umożliwi ekonomia współpracy. Dzięki rozładowaniu tzw. peaków sprzedażowych, sieci handlowe obniżą koszty dystrybucji. E-klienci otrzymają swoje artykuły na czas, a odwiedzający placówki zarobią dodatkowe pieniądze.  więcej
    10-10-2017, 09:40, Łukasz Kowalski, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS