Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

badania

  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie
  • Użytkownicy Androida chętniej się uczą?

    Użytkownicy Androida chętniej odwiedzają strony z muzyką niż właściciele iPhone’ów, a użytkownicy tzw. ficzerfonów są najaktywniejszymi użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z raportu firmy Opera Software, w którym znajdziemy jeszcze kilka ciekawostek.  więcej
    27-10-2011, 14:56, Marcin Maj, Lifestyle
  • Randki przez internet i nie tylko


    Gabriela Camerotti
    Samotni mężczyźni i kobiety w Polsce podczas pierwszej randki wyżej cenią osobowość i poczucie humoru niż atrakcyjny wygląd partnera - wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie BBC Entertainment.  więcej
    26-10-2011, 20:48, paku, Lifestyle
  • Polskie firmy nie zarządzają talentami

    Niemal 40 procent przedstawicieli polskich firm nie korzysta z zarządzania talentami w swoich organizacjach - wynika z badania przeprowadzonego przez firmy GAVDI Polska i Controlling Partner. Co prawda, szefowie firm wiedzą, że sukces przedsiębiorstwa zależy od kapitału intelektualnego pracowników, ale nie przekłada się to na działania praktyczne.  więcej
    26-10-2011, 14:16, Marcin Maj, Pieniądze
  • Gemius: przybyło 16 mln internautów w Europie Środkowo-Wschodniej


    laffy4k's
    Od czerwca 2010 od czerwca 2011 do grona europejskich internautów dołączyło około 16 mln osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po sieci przynajmniej raz w miesiącu – wynika z badania gemiusAudience.  więcej
    25-10-2011, 21:49, paku, Pieniądze
  • Turystyka i gastronomia najczęściej pod lupą Polaków


    © BVI Media - Fotolia.com
    W ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest wykorzystywany przez konsumentów także do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.  więcej
    25-10-2011, 21:46, paku, Lifestyle
  • Sage zbiera pozytywne noty od dystrybutorów


    Sage
    Firmy partnerskie i dystrybucyjne z branży IT dokonały wyboru najlepszych producentów pod względem warunków oferowanych w kanałach partnerskich. Spółka Sage w tym roku znalazła się w gronie najlepiej ocenionych firm.  więcej
    25-10-2011, 21:43, paku, Pieniądze
  • Spółki technologiczne liczą na wzrost organiczny


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    60% szefów firm technologicznych ze Środkowej Europy przewiduje, że w najbliższym roku wzrosną przychody ich przedsiębiorstw. Trzy czwarte z nich zakłada rozwój organiczny, tylko niewielki odsetek planuje fuzje i przejęcia. Jednym z priorytetów na najbliższą przyszłość będzie pozyskanie i utrzymanie wykwalifikowanych pracowników - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte wśród CEO firm zgłoszonych do rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe.  więcej
    25-10-2011, 14:37, mm, Pieniądze
  • Jak to Brytyjka przelała nieznajomemu 130 tys. dolarów

    W ciągu ostatnich 3 lat ponad 200 tys. Brytyjczyków padło ofiarą wyłudzeń podczas "internetowego randkowania" - podają brytyjskie źródła. Przykładem, jak nie postępować, może być pewna mieszkanka Wielkiej Brytanii.  więcej
    25-10-2011, 14:25, paku, Bezpieczeństwo
  • Internet coraz ważniejszy dla kupujących samochody

    Rośnie rola internetu i serwisów społecznościowych przy decyzji o kupnie nowego pojazdu, a spada przywiązanie do marki pojazdu. Wzrasta zainteresowanie pojazdami ekologicznymi - to wnioski z trzynastej edycji dorocznego raportu "Cars Online" firmy Capgemini.  więcej
    24-10-2011, 15:03, Marcin Maj, Pieniądze
  • Po wyborach w internecie


    Kaspersky Lab
    Najwięcej o wyborach dyskutowaliśmy w internecie po wyborach – wynika z danych NewsPoint. Internauci najczęściej temat wyborów poruszali na Facebooku.  więcej
    20-10-2011, 12:40, paku, Media
  • Gemius: reklamy online w III kwartale 2011


    © BVI Media - Fotolia.com
    Pomimo dużej nieufności co do wyświetlanych formatów, aż 77% członków grupy w wieku 55 i więcej lat w ostatnim półroczu kliknęło na jakąś reklamę online. Raport gemiusAdMonitor prezentuje, które branże generują najwięcej kampanii w internecie.  więcej
    18-10-2011, 19:33, paku, Technologie
  • Handel: Wadliwy regulamin w co trzecim e-sklepie?


    ©istockphoto.com/photographeer
    Znaczna część sklepów internetowych posiada regulaminy, które zawierają tzw. klauzule niedozwolone - wynika z badań serwisu KlauzuleNiedozwolone.pl. Nie musi to świadczyć o tym, że polscy konsumenci są wciąż nabijani w butelkę. Problemy mają raczej sprzedawcy, którym grożą pozwy i wysokie kary nawet pomimo najlepszych chęci.  więcej
    17-10-2011, 12:47, Marcin Maj, Pieniądze
  • Antypiraci dotarli do piratów w ramach eksperymentu


    goldberg, na licencji CC
    Znów zdarzyło się, że organizacja antypiracka umieściła plik w sieci P2P. Tym razem nie był to jednak "plik pułapka" czy inna forma prowokacji, ale kopia gry opracowana specjalne na potrzeby przeprowadzenia sondażu. Miało to pozwolić na zrozumienie piratów. Uzyskane wyniki są naprawdę ciekawe.  więcej
    11-10-2011, 09:14, Marcin Maj, Pieniądze
  • e-Handel: Płatność za pobraniem traci popularność?


    © V. Yakobchuk - Fotolia.com
    Przelew bankowy jest najczęściej wybieraną formą płatności za zakupy internetowe - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayU wśród kupujących na Allegro. Jeszcze rok temu inne badania wskazywały, że najpopularniejsze jest płacenie przy odbiorze paczki. Może to oznaczać wzrost zaufania do e-handlu i e-płatności.  więcej
    06-10-2011, 13:28, Marcin Maj, Pieniądze
  • Badanie użyteczności partyjnych serwisów wyborczych - znamy wyniki


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Czytelnicy Dziennika Internautów mogli w tym tygodniu wziąć udział w badaniu użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Zdecydowanym zwycięzcą okazała się Platforma Obywatelska, której strona w każdym z trzech zadań uzyskała najlepsze rezultaty. Jednak nie wszystkie partie polityczne pomyślały o internautach przed wyborami.  więcej
    06-10-2011, 10:31, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • Przepisów kulinarnych coraz częściej szukamy w sieci


    Daniel Carlbom
    Co drugi internauta przygotowuje posiłki dla siebie, rodziny czy znajomych. Źródłem przepisów najczęściej jest internet. Serwisy kulinarne mają przed sobą obiecującą i ciekawą przyszłość - wynika z raportu PBI.  więcej
    05-10-2011, 14:48, mm, Technologie
  • Wybory: Politycy nie rozumieją znaczenia nowych technologii


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Politycy nie rozumieją potencjału, jaki już istnieje w przemyśle informatycznym (niemal 3% PKB), a także jego wpływu na gospodarkę i konkurencyjność kraju. Marzą oni o kreowaniu informatyki na polską specjalność, ale nie przekłada się to na propozycje programowe - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji.  więcej
    05-10-2011, 09:58, Marcin Maj, Pieniądze
  • Wymagający klienci sklepów internetowych


    © istockphoto.com
    Zakupy w sklepach internetowych nie są tak łatwe i bezproblemowe, jak mogłoby się wydawać – wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Każdy z pytanych przez IIBR wskazuje na problem w trakcie zakupów przez internet.  więcej
    05-10-2011, 08:10, paku, Lifestyle
  • Sikorskiemu opłacało się ćwierkać na Twitterze

    Minister Spraw Zagranicznych jest jednym z niewielu polskich polityków, którzy w dużym stopniu postawili na nowoczesne formy kampanii. Czy to mu się opłaca? Jego profil na Twitterze nie ma oszołamiającej rzeszy obserwatorów, ale istotne jest coś innego - jakość tych obserwatorów.  więcej
    04-10-2011, 14:04, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)