Billboardy to dużej wielkości tablice, które służą do reklamy produktów, usług czy eventów. Ich niewątpliwą zaletą jest to, że przyciągają uwagę np. podczas jazdy samochodem. Spójrzmy na billboardy jak na inwestycję w metalową konstrukcję, którą można wynajmować. Czy inwestycja w billboard jest opłacalna? Sprawdźmy to!
Reklama zewnętrzna, a zwłaszcza billboardy, to od lat jeden z najbardziej skutecznych sposobów promocji produktów, usług czy wydarzeń. Można je znaleźć niemal wszędzie – w centrum miast, przy ruchliwych drogach, na autostradach, a także w wielu innych miejscach o dużym natężeniu ruchu. W związku z tym wiele osób zastanawia się nad inwestycją w konstrukcje reklamowe pod wynajem. Czy to się opłaca? To zależy. Przede wszystkim od wielkości miasta, oczekiwań finansowych, cen rynkowych w okolicy i umiejscowienia konstrukcji reklamowej - czytamy na interboard.pl. Zwróćmy uwagę na potencjalne zyski. Pamiętaj, że jeśli chcesz szybko zacząć czerpać korzyści z wynajmu billboardów, to najlepiej, abyś był właścicielem ziemi, na której zostanie umieszczona konstrukcja reklamowa. W innym przypadku zyski dostrzeżesz znacznie później lub też będą dużo niższe.
Ile można zarobić za wynajmie konstrukcji reklamowej? Ceny wahają się od 700 zł do nawet ponad 4000 zł w skali miesiąca. Jak widzisz, rozbieżność jest całkiem spora.
Koszty związane z wynajmem przestrzeni reklamowej na billboardach mogą się znacznie różnić w zależności od lokalizacji, wielkości billboardu oraz czasu trwania kampanii. Największe zyski osiągniemy w dużych miastach, a także w miejscach o dużym natężeniu ruchu np. przy autostradach.
Nie zapomnij także o kosztach, jakie trzeba ponieść, aby zacząć zarabiać na wynajmie konstrukcji reklamowej. Jeśli nie posiadasz gruntu, na którym ma stanąć billboard, możesz go wydzierżawić lub wykupić. W przypadku dzierżawy należy przygotować się na comiesięczne koszty stałe, które zmniejszą ostateczne zyski z wynajmu billboardu. Kosztem będzie również samo postawienie konstrukcji reklamowej i przystosowanie terenu.
Inwestycja w billboardy ma swoje zalety i wady. Oto najważniejsze korzyści:
Zwróćmy uwagę także na wady tej inwestycji:
Foto i treść: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Zmiany w opłatach drogowych w Niemczech - czy polscy kierowcy powinni się nimi przejmować?