Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

social media

  • Światovid - nowe narzędzie na rynku monitoringu sieci


    © arsenik - istockphoto.com
    Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Agencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid, która ma dać kontrolę nad działaniami online i zapewniać szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci.  więcej
    16-02-2012, 07:35, paku, Media
  • Styczeń na Facebooku należał do tematu ACTA


    Facebook
    W styczniu polski Facebook żył informacjami na temat regulacji ACTA. Fan page'e powstałe w ramach protestu przeciwko ACTA bardzo dobrze radziły sobie pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz "liczby osób, które o tym mówią".  więcej
    10-02-2012, 08:00, paku, Technologie
  • Zrzuty ekranowe z Facebooka nielegalne?


    Facebook
    Myli się ten, kto sądzi, że umieszczenie w internecie zrzutów ekranowych z Facebooka jest legalne. Będzie ono dopiero wtedy, jeśli otrzymamy pisemną zgodę od serwisu - twierdzi autor bloga SocialTalk.pl. Absurd?  więcej
    09-02-2012, 13:56, paku, Pieniądze
  • Social Media Day tym razem o technologiach

    Prawie 45 procent użytkowników Facebooka loguje się do serwisu przez urządzenia mobilne. O tym, jak nowoczesne technologie zmieniły nasz sposób korzystania z mediów społecznościowych, będą mówić prelegenci podczas najbliższej konferencji Social Media Day, która odbędzie się 23 lutego 2012 r. we Wrocławiu.  więcej
    07-02-2012, 20:25, paku, Kalendarium
  • Córka premiera przegrywa na Facebooku

    Facebookowa parodia bloga Katarzyny Tusk (Make life harder) ma już więcej fanów i budzi większe emocje niż prawdziwa, life style’owa strona córki premiera (Make life easier). Tylko w styczniu na ironicznym fan page’u było prawie 6 razy więcej aktywnych fanów niż na pierwowzorze - wynika z analizy aplikacji catNapoleon.com.  więcej
    07-02-2012, 15:49, paku, Media
  • Które banki są najpopularniejsze w sieci?


    www.sxc.hu
    BZ WBK i Credit Agricole liderami listopadowego badania popularności banków w polskim internecie, które zostało zrealizowane przez SociAll i narzędzie monitoringu sieci Brand24. W badaniu zwrócono uwagę także na opinie internautów.  więcej
    06-02-2012, 22:33, paku, Lifestyle
  • ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa


    © jowka23 - Fotolia.com
    Po ubiegłotygodniowych protestach, które przetoczyły się przez ulice polskich miast, w weekend media społecznościowe wrzały. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tylko w ciągu trzech dni odnotował na Facebooku 16,7 tys. publicznych wpisów zawierających frazę "ACTA".  więcej
    31-01-2012, 10:47, aws, Media
  • Tylko 1% fanów na Facebooku wchodzi w interakcję z markami

    Gigantyczne liczby fanów na Facebooku nie zawsze idą w parze z zainteresowaniem samych internautów - zauważa AdAge. Najgorzej sytuacja wygląda w przypadku dużych marek.  więcej
    29-01-2012, 11:54, Adrian Nowak, Technologie
  • Poznań i Wrocław walczą o Facebooka


    Facebook
    Polska będzie miała swój oddział Facebooka - donosi DGP. Z własną inicjatywą wyszli już wrocławscy blogerzy, a także poznańscy urzędnicy. Obie strony walczące o swój udział w grze zastosowały zupełnie odmienne techniki.  więcej
    20-01-2012, 18:18, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Facebook vs Google+, czyli Quo Vadis Social Media 2012?


    Kaspersky Lab
    Jaką część społecznościowego tortu w 2012 roku zagarnie Google+, czy szewc z niewielkiej miejscowości będzie musiał założyć fan page'a do komunikacji ze swoimi klientami, czy można jeszcze liczyć na reaktywację NK i gdzie w tym wszystkim będą urządzenia mobilne? Eksperci biznesu internetowego, a wśród nich m.in. Jacek Jankowski, Maciej "Moon" Maciejowski, Marcin Jaśkiewicz i Jan Zając, ponownie zasiedli przy szklanej kuli i podzielili się swoimi przewidywaniami.  więcej
    20-01-2012, 18:11, paku, Pieniądze
  • Wyścig polskich miast na Facebooku

    Firmy, korporacje i organizacje górują na polskim Facebooku, jednak jest jeszcze jeden, często niezauważalny gracz. Miasta Polski szybko doganiają i aktywnie wykorzystują te same rodzaje promocji, aby angażować swoich mieszkańców i turystów w polubienie swoich stron na Facebooku i śledzenia, co dzieje się w okolicy.  więcej
    04-01-2012, 21:57, paku, Lifestyle
  • Co czwarty pracownik w Niemczech korzysta z Facebooka w godzinach pracy

    Szacuje się, że roczne straty z tego powodu wynoszą blisko 27 mld euro.  więcej
    31-12-2011, 11:29, PAP, Lifestyle
  • Sylwestrowy zawrót głowy


    © pidjoe at istockphoto.com
    Bale, imprezy i tzw. domówki, sylwestrowe kreacje i przebrania, fajerwerki, litry tryskającego szampana... Przygotowania do powitania Nowego Roku trwają w najlepsze, również w internecie.  więcej
    31-12-2011, 11:59, aws, Lifestyle
  • Polski Facebook w liczbach w 2011 roku

    Prawie 3/4 aktywności fanów na fan page'ach to zwykłe kliknięcia przycisku "Lubię to", choć i to stanowi już prawie 50 mln. W treści najczęściej padają słowa związane z konkursami - wynika z danych Fanpage Trendera.  więcej
    30-12-2011, 15:50, paku, Media
  • Agora kupuje część Goldenline

    Od dziś 36% udziałów w popularnym serwisie Goldenline należy do Agory. Za 72 udziały Agora zapłaciła ponad 11,5 mln zł.  więcej
    29-12-2011, 16:50, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Brand24: najpopularniejsze smartfony w listopadzie

    iPhone 4S i Nokia Lumia liderami listopadowego badania popularności smarfonów w polskim internecie.  więcej
    29-12-2011, 16:41, paku, Technologie
  • Nowy Twitter: profile dla firm i tweety-wklejki (wideo)

    Nowy interfejs Twittera został podzielony na karty, które służą m.in. do śledzenia nowości, uczestniczenia w dyskusjach i śledzenia nowych treści. Wprowadzone zmiany nie mają charakteru tylko kosmetycznego. W ramach tej aktualizacji Twitter wprowadzi także profile dla firm (co w social media staje się normą) i umożliwi zamieszczanie wpisów na stronach internetowych.  więcej
    09-12-2011, 10:35, Marcin Maj, Technologie
  • Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Coraz częściej internauci informacje o warunkach pracy w danej firmie czerpią z serwisów społecznościowych. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci. Wymaga wprowadzenia zmian w komunikacji z pracownikami i potencjalnymi kandydatami, opartych na interakcji, a nie na wyłącznie biernym publikowaniu informacji na stronach kariery.  więcej
    05-12-2011, 22:48, paku, Lifestyle
  • E-marketing dziś i jutro w Polsce


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Natomiast w przyszłym roku rynek przewiduje dalszy rozwój rangi mediów społecznościowych oraz SEO, wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011.  więcej
    05-12-2011, 14:16, paku, Pieniądze
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)