W styczniu polski Facebook żył informacjami na temat regulacji ACTA. Fan page'e powstałe w ramach protestu przeciwko ACTA bardzo dobrze radziły sobie pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz "liczby osób, które o tym mówią".
reklama
Dotychczas najpopularniejszym fan page'om udawało się zgromadzić maksymalnie po nieco ponad 100 tys. osób w ciągu miesiąca. "Nie dla ACTA w Polsce" zdobyła ponad 200 tys. osób w… cztery dni i ma obecnie ponad 220 tys. fanów, zaś "Komentarz usunięty przez ACTA" - ponad 180 tys. Wskaźniki świadczące o stopniu zaangażowania fanów w treści na fan page'ach - jak Interactivity Index - związanych z protestem przeciw ACTA były niespotykanie wysokie, co świadczy o ogromnej liczbie "lajków", wypowiedzi i komentarzy oraz innych form angażowania.
Styczniowy ranking stron według średniej dziennej "liczby osób, które o tym mówią" został również zdominowany przez fan page'e dotyczące ACTA. Aż cztery takie strony ("Nie dla ACTA", "Nie dla ACTA w Polsce", "Komentarz usunięty przez ACTA", "Ty głosujesz na ACTA, ja nie głosuję na Ciebie") znalazły się w pierwszej szóstce zestawienia. Pozostałe dwa to Demotywatory oraz KWEJK.pl.
W raporcie Fanpage Trends po raz drugi znalazł się ranking najpopularniejszych fan page'y blogów. Największą liczbą fanów cieszą się: Ubóstwiam zakupy!, Moje wypieki oraz MAFFASHION. W kategorii e-commerce największą liczbę fanów mają: Allegro, jachcenawakacje.pl oraz zlotewyprzedaze.pl, natomiast pod względem liczby zaangażowanych fanów najlepiej radziły sobie: Kocham buty i torebki oraz www.deezee.pl.
Największe strony z kategorii IT/elektronika to: Nokia Poland, Nikon Polska i Sony Ericsson Poland. Fan page Playa zanotował rekordową liczbę nowych fanów - stronie Playa udało się pozyskać ponad 124 tys. nowych fanów w ciągu jednego miesiąca, dzięki czemu umocnił swoją drugą pozycję w kategorii telekomunikacja. Na pierwszym miejscu niezmiennie znajduje się strona Serce i Rozum, a na trzecim Orange.
Fanpage Trends to cykliczne raporty na temat najpopularniejszych polskojęzycznych stron na Facebooku publikowane na początku każdego miesiąca. Szczegółowy raport Fanpage Trends za styczeń 2012 z aktualnymi rankingami stron markowych z podziałem na 24 kategorie (m.in. alkohole, banki, muzyka, samochody, telekomunikacja, zakupy grupowe) można pobrać bezpłatnie ze strony Fanpage Trender: fanpagetrender.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|