Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social Media Day tym razem o technologiach

07-02-2012, 20:25

Prawie 45 procent użytkowników Facebooka loguje się do serwisu przez urządzenia mobilne. O tym, jak nowoczesne technologie zmieniły nasz sposób korzystania z mediów społecznościowych, będą mówić prelegenci podczas najbliższej konferencji Social Media Day, która odbędzie się 23 lutego 2012 r. we Wrocławiu.

robot sprzątający

reklama


Podczas Social Media Day - technologie dla social media wystąpią przedstawiciele firm IT (m.in. Patryk Goralewski z Microsoft Polska) oraz szefowie popularnych serwisów technologicznych (Przemysław Pająk ze Spidersweb.pl oraz Krystian Kozerawski z MacKozer.pl). Będzie także gość specjalny - John Lettice, redaktor naczelny TheRegister.co.uk, serwisu poświęconego technologiom.

Jednak najbliższe Social Media Day to nie tylko konferencja o technologiach. W drugiej części wydarzenia wręczone zostaną nagrody dla blogów, które zwyciężyły w konkursie na najlepszy polski blog firmowy roku organizowany przez Dominika Kaznowskiego z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Twórcy najlepszych blogów przedstawią swój przepis na sukces.

Czytaj też: Poznań i Wrocław walczą o Facebooka

To już siódma edycja konferencji Social Media Day Poland. Poprzednia, ciesząca się rekordową frekwencją, poświęcona była mediom społecznościowym dla biznesu. Wśród gości znaleźli się m.in. Blogo, autor bloga Blogomotive.pl, Piotr Miączyński z „Gazety Wyborczej”, Marcin Gruszka z Play, Tomasz Sulewski z TP SA.

Social Media Day odbędzie się 23 lutego 2012 r. o 16:30 w budynku Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w sali Wielkiej Zachodniej. Wstęp jest bezpłatny, a rejestracja nie jest wymagana.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *