Polska będzie miała swój oddział Facebooka - donosi DGP. Z własną inicjatywą wyszli już wrocławscy blogerzy, a także poznańscy urzędnicy. Obie strony walczące o swój udział w grze zastosowały zupełnie odmienne techniki.
Facebook w Polsce ma już ponad 7,5 mln użytkowników – wynika ze statystyk serwisu społecznościowego. Dziennik Gazeta Prawna informuje, że amerykański gigant postanowił utworzyć w naszym kraju oddział. Wcześniej Polska obsługiwana była przez dublińskie biuro. Argumentem przemawiającym za oddziałem w Polsce miałyby też być marki w Polsce, które aktywnie działają w social media.
Nie wiadomo jeszcze, w którym mieście miałby powstać oddział, jednak już teraz przynajmniej dwa miasta walczą o swój udział.
Jednym z nich jest Wrocław, który zbiera wirtualne podpisy przez specjalną aplikację. W akcję zaangażował się także prezydent Wrocławia, Rafał Dutkiewicz. Stolica Dolnego Śląska może się pochwalić największą liczbą fanów na Facebooku wśród miast w Polsce. Akcja z podpisami ma potrwać do niedzieli, a następnie lista osób, które podpisały petycję, ma trafić do Marka Zuckerberka, założyciela portalu społecznościowego.
Poznań zaczyna swoje starania nieco inaczej, bo nie stworzył aplikacji, specjalnego fan page'a, a "prowadzi działania, które nie są podawane do publicznej wiadomości". Jednak w kolejnym etapie ma pojawić się już akcja promocyjna. Marcin Przyłębski, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów w Poznaniu portalowi e-poznan.pl powiedział, że Poznań podchodzi do tematu profesjonalnie.
Zarówno Poznań, jak i Wrocław od lat walczą o zagraniczne firmy na terenach swoich województw, jednak w ostatnich kilku latach to stolica Dolnego Śląska wygrywała większość potyczek. Tym razem jednak może okazać się inaczej, ponieważ decyzje odnośnie oddziału Facebooka w Polsce mogły już zapaść i wcale nie musiało to być żadne z powyższych miast.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|