Orkut od firmy Google przez wiele lat był na brazylijskim rynku dominującą witryną społecznościową. Pod koniec ubiegłego roku i on nie oparł się jednak sile Facebooka.
Popularność Facebooka w Brazylii gwałtownie wzrosła pod koniec 2011 roku - poinformowała firma badawcza comScore. Serwis Marka Zuckerberga dosłownie zmiótł konkurentów z rynku.
W grudniu ubiegłego roku Facebooka odwiedziło 36,1 miliona Brazylijczyków, a zatem niemal o 2 miliony więcej niż dotychczasowego lidera tamtejszego rynku społecznościowego - serwis Orkut. Szybki wzrost popularności Facebooka na brazylijskim rynku był jednym z najciekawszych wydarzeń w 2011 roku - napisał w raporcie Alex Banks zajmujący się w comScore obserwacją tamtejszego rynku.
- Brazylia zawsze była wyjątkowo społecznościowym rynkiem i obecnie może się pochwalić piątą co do wielkości populacją użytkowników witryn tego typu - zauważył Banks. Nietypową sytuacją było jednak bardzo długie opieranie się przed "magią" Facebooka, któremu zdobycie użytkowników w innych krajach zajęło znacznie mniej czasu.
Warto przypomnieć, że już w maju tego roku Facebook może zadebiutować na giełdzie. Wymusi to na firmie publikowanie dokładniejszych informacji finansowych, jednak jak niedawno przyznała Sheryl Sandberg, "jest to proces nieunikniony". Według CNBC internetowa korporacja spodziewa się wyceny przekraczającej 100 miliardów dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|