Rozwiązanie przygotowane przez Facebooka oraz firmę Mercedes-Benz USA ma zostać zaprezentowane w tym tygodniu na targach CES w Las Vegas.
Specjalna wersja społecznościowego serwisu ma być wbudowana w nowe auta jako część systemu informatycznego samochodu. Liczba funkcji witryny będzie jednak mocno ograniczona.
W Facebooku dla samochodów większość funkcji będzie się skupiała na lokalizacji znajomych oraz rozwiązaniach biznesowych - poinformowała agencja Reuters. Jak wyjaśnia Dan Rose z Facebooka, jest to naturalna ewolucja sieci społecznościowych, które w przyszłości mają nam towarzyszyć niemal na każdym kroku.
- Teraz, gdy samochody są tak inteligentne, można się spodziewać, że większa liczba producentów będzie się starała ułatwić użytkownikom łączenie się ze znajomymi, a także czerpanie korzyści z tego typu operacji - powiedział Rose. - Jedną z rzeczy, którą użytkownicy będą mogli widzieć na swoich ekranach, jest ich położenie na mapie, a także lokalizacja znajomych w pobliżu.
Facebook chętnie wykorzystywany nawet w pracy, może jednak nieco rozpraszać kierowców, stąd zanim rozwiązanie zostanie wprowadzone na szerszą skalę, czeka je jeszcze wiele testów. Uważamy, że wygodny podgląd pozycji znajomych w pobliżu jest dla ludzi czymś naprawdę interesującym - zapewnia jednak Rose.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|