Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

omnichannel

  • Omnichannel w Europie

    90 proc. Europejczyków chce kupować w formule omnichannel – tak wynika z raportu eCommerce 2023 Survey Report . To pokazuje, że zakupy pomiędzy kanałami, wyszukiwanie informacji, odbiór przesyłek lub dokonywanie zwrotów powinny odbywać się zarówno online, jak i offline. I jest to must-have. Jak zatem wyglądają zakupy w formule omnichannel w Europie?  więcej
    16-02-2024, 12:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.  więcej
    26-01-2023, 19:49, pressroom , Pieniądze
  • Zwiększaj zyski i konkurencyjność w e-biznesie, korzystaj ze strategii omnichannel

    Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora e-commerce oraz retail wdraża strategię omnichannel. Większy zysk, ukłon w stronę oczekiwań konsumentów z pokolenia digital natives, a czasami zwykła konieczność podyktowana wzrostem konkurencyjności na rynku sprzedażowym.  więcej
    29-08-2022, 10:41, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Nowy trend: e-sklepy otwierają punkty stacjonarne


    Heidi Fin
    Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie drugi po pandemiczny oddech. Sklepów stacjonarnych przybywa, ale i one… nakręcają sprzedaż on-line. Handel stacjonarny i online jeszcze nigdy nie były ze sobą tak powiązane.  więcej
    22-06-2022, 12:31, _, Pieniądze
  • W tym roku prezenty kupujemy na ostatnią chwilę korzystając z bieżącej pensji lub oszczędności - wyniki badania


    Andrey Popov
    Prezenty kupujemy w tym roku na chwilę przed gwiazdką (59%), korzystając z bieżącej pensji lub oszczędności (87%). Pod choinką w Polsce znajdą się w tym roku przede wszystkim kosmetyki, ubrania i książki, kupowane tak samo często w internecie, co sklepach tradycyjnych.  więcej
    21-12-2021, 12:31, _, Lifestyle
  • Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje


    Computerizer
    Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym przyspieszeniem, które miało miejsce w ubiegłym roku, tylko jeden na pięćdziesięciu pracowników, wspierał się pracą bota. Zmiana dzieje się na naszych oczach, bo jak zapewniają eksperci ze wspomnianego wyżej instytutu, rynek wirtualnych asystentów wart będzie 3,5 mld dolarów.  więcej
    25-10-2021, 13:56, _, Pieniądze
  • Czy nowe sklepy internetowe splajtują po zniesieniu lockdownu? Co robią, by po rekordowym 2020 r. utrzymać klientów?


    digieye / Shutterstock
    2020 był rekordowym rokiem pod względem liczby nowo otwieranych sklepów w internecie. Znaczna część z nich otwierała się pod wpływem pandemicznych obostrzeń, które utrudniły zarobkowanie stacjonarnym sprzedawcom, a miliony osób skłoniły do robienia zakupów w sieci. Co się z nimi stanie, jeśli galerie i supermarkety otworzą się znowu na dobre? Jak wskazuje analiza Shopera, polskie sklepy internetowe mają sporo sposobów, by rozwijać się, a w branży e-commerce jest jeszcze sporo miejsca dla kolejnych biznesów.  więcej
    11-05-2021, 15:22, pressroom , Pieniądze
  • "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019"- najważniejsze wnioski z raportu

    Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne stały się ulubionym miejscem zakupów dla 22% badanych, co oznacza spadek popularności o -10p.p. względem zeszłego roku. 11% osób, badanych na potrzeby nowego raportu, wskazało zaś na platformy zakupowe, 10% e-sklepy, a 7% media społecznościowe. 40% nie ma ulubionego miejsca zakupów.  więcej
    25-06-2019, 18:49, Nika, Pieniądze
  • Czym jest omnichannel i jakie ma znaczenie dla projektowania sklepów internetowych?

    W Polsce trend w e-commerce nazywany omnichannel nie jest jeszcze zbyt dobrze znany, ale w USA i w Zachodniej Europie z powodzeniem się go wykorzystuje. Polskie sklepy WWW też niebawem zaczną z niego korzystać, ale czym właściwie jest?  więcej
    21-09-2018, 23:07, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Czy zawartość koszyka w sklepie stacjonarnym ma tę samą wartość co koszyk w e-sklepie?


    © istockphoto.com
    Jak wynika z nowego raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie” 2/3 konsumentów deklaruje taką samą lub większą wartość koszyka w sklepach stacjonarnych jak w e-sklepach. Do jakich dodatkowych wniosków, dotyczących różnych dróg sprzedaży, doszli twórcy wspomnianego badania?  więcej
    02-07-2018, 12:44, Nika, Pieniądze
  • E-commerce lub bankructwo? Analiza eksperta oraz doradcy restrukturyzacyjnego


    © istockphoto.com
    Dla dużych i znanych sieci sklepów oraz popularnych marek nadchodzi czas, w którym bez sprzedaży online, bez łączenia kanałów poprzez omnichannel, nie ma przyszłości. Paradoksalnie: ci wchodzący dopiero teraz w świat sprzedaży online mogą skorzystać z renty późnego przybysza, zyskując od razu przewagę nad konkurencją.  więcej
    15-05-2018, 15:37, Nika, Pieniądze
  • Czy sklepy, aby przetrwać, powinny łączyć sprzedaż stacjonarną z internetową?

    Coraz popularniejsza jest idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych. Warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, ponieważ konsument wielokanałowy, który robi zakupy zarówno w sklepach tradycyjnych jak i on-line, wydaje ponad dwa razy więcej, niż ten preferujący tylko sklepy tradycyjne.  więcej
    11-05-2018, 22:35, Nika, Pieniądze
  • II edycja Forum Gospodarki Cyfrowej poświęcona tematyce Omnichannel

    Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem - “Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!”. Program Forum został podzielony na dwa bloki: Customer Trends oraz Customer Journey. Wydarzenie odbędzie się 9 października w Warszawie.  więcej
    09-05-2018, 12:26, Nika, Kalendarium
  • Rozwiązania pozwalające na badanie zachowań klientów offline

    Zachowania klientów w internecie są bardzo dokładnie mierzone i analizowane, lecz dyrektorzy sprzedaży dużych sieci coraz częściej zastanawiają się, co robią ich klienci w sklepach stacjonarnych. Istnieją rozwiązania, które mogą im dostarczyć brakujących danych.  więcej
    16-03-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, _, Pieniądze
  • #e-biznes festiwal: Nowe spojrzenie na e-sprzedaż

    Postęp technologii pociąga za sobą zmiany w obszarze komunikacji z potencjalnym klientem. Szybki rozwój mediów, coraz łatwiejszy dostęp do Internetu i nowe trendy w IT wpłynęły na zmianę nawyków zakupowych i wzrost popularności sprzedaży wielokanałowej. Największym wyzwaniem dla sprzedawców stało się zapewnienie spersonalizowanego, spójnego i wygodnego procesu obsługi w trakcie całej ścieżki zakupowej, niezależnie od wybranego kanału.  więcej
    14-11-2016, 06:32, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • III Kongres Dyrektorów E-commerce - beyond channels, w drodze ku efektywności sprzedaży

    III Kongres Dyrektorów E-commerce, jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży, odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa. Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. Bilety early birds są dostępne do końca lutego!  więcej
    19-02-2016, 07:12, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Wielokanałowość już nie wystarczy - Omnichannel Commerce

    Jak połączyć wiele kanałów sprzedaży w jeden, z jakiej metodyki korzystać i jakie są doświadczenia zakupowe konsumentów w omnichannel - oto pytania, które zadają sobie wszyscy menedżerowie i dyrektorzy, którzy próbują wdrożyć strategię omnichannel w swojej firmie.  więcej
    04-11-2015, 07:02, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Jak osiągnąć synergię w sprzedaży? Konferencja Omnichannel Commerce

    Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe.  więcej
    07-10-2015, 06:53, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)