Jak połączyć wiele kanałów sprzedaży w jeden, z jakiej metodyki korzystać i jakie są doświadczenia zakupowe konsumentów w omnichannel - oto pytania, które zadają sobie wszyscy menedżerowie i dyrektorzy, którzy próbują wdrożyć strategię omnichannel w swojej firmie.
reklama
Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce, która odbędzie się 26 listopada 2015 w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace.
Podczas spotkania z ekspertami m.in:
Wśród prelegentów m.in.:
Masz pytanie? Zadzwoń bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-commerce
Dla Czytelników DI 10% rabatu na hasło „Dziennik Internautów”.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*