Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży? Konferencja Omnichannel Commerce

PATRONAT MEDIALNY 07-10-2015, 06:53

Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe.

robot sprzątający

reklama


Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.

Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem,  którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce, która odbędzie się 26 listopada 2015 w Warszawie, w Hotelu Polonia Palace.

Konferencja Omnichannel Commerce

Podczas spotkania z ekspertami m.in:

  • pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby - krok po kroku - wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją,
  • podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych,
  • wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store,
  • odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować,
  • pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience,
  • powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych,
  • zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim,
  • wspólnie z ekspertami zastanowimy się, w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii.

Wśród prelegentów m.in.:

  • Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
  • Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
  • Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
  • dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
  • Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
  • Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
  • Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
  • Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
  • Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Masz pytanie? Zadzwoń bądź napisz e-maila!

T: +48 22 333 9761

e-mail: konferencje@pb.pl

WWW: konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-commerce

Dla Czytelników DI 10% rabatu na hasło „Dziennik Internautów”.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E