PayU wprowadza omnichannelowe raty do salonów jubilerskich SAVICKI. Usługa została stworzona z myślą o konsumentach szukających elastycznych i wygodnych sposobów finansowania zakupów. Dostępne są różne warianty rat, obejmujące również opcję 0%.
Klienci SAVICKI korzystają już z płatności ratalnych PayU w sklepie internetowym, gdzie cieszą się one dużą popularnością. Wprowadzenie rat omnichannel do salonów jubilerskich SAVICKI to kolejny, istotny krok w rozwoju współpracy, zapewniający większą elastyczność i spójność między sprzedażą online i offline. Nowa usługa pojawia się w momencie, gdy cała branża jubilerska odnotowuje dwucyfrowe wzrosty.
Zobacz także: Oryginalna biżuteria
Rynek luksusowej biżuterii i zegarków w Polsce wzrósł o 18,3% w 2023 roku w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając wartość 653 mln zł - wynika z najnowszego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych 2024”. Przewiduje się, że do 2028 roku wartość tego rynku wzrośnie do 1,1 mld zł, przy czym już rok wcześniej po raz pierwszy przekroczy 1 mld zł. Biżuteria luksusowa postrzegana jest obecnie nie tylko jako wyraz prestiżu, ale także jako inwestycja, co potwierdzają historyczne wzrosty cen złota na koniec 2023 roku.
Nowa usługa PayU pozwala klientom na bezproblemowe ubieganie się o raty w dowolnym miejscu i czasie – zarówno w salonie, jak i później, w domu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Media społecznościowe gromadzą coraz więcej danych osobowych, często bez odpowiedniej ochrony
|
|
|
|
|
|