Promować się trzeba, to jasne. Jednak dla większości przedsiębiorców dobra promocja oznacza dość spory wydatek. Tak być nie musi. Dowodem jest druk kalendarzy online. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Utrwalanie marki w świadomości klientów – o to głównie chodzi. Dlatego inwestuje się w promocję w mediach, która jednak ma pewną wadę. Nie jest do końca praktyczna. Nie z punktu widzenia odbiorcy. Szybko o niej zapomina, więc trzeba powtórzyć spot i znów wydać pieniądze. Kalendarze reklamowe dla firm kosztują dużo mniej niż promocja w radiu, powiedzmy, ale są za to bardziej praktyczne. Ceny możesz sprawdzić na stronie drukarniafortuny.pl.
Rzecz w tym, że kalendarze biurkowe są często używane. Jeden przedmiot utrwala przekaz wielokrotnie. Chcąc nie chcąc, oczy klienta patrzą na logotyp firmy, hasło reklamowe czy zdjęcie. To wpływa na pamięć wizualną oraz podświadomość. W rezultacie wizerunek Twojej firmy zostaje utrwalony. Brzmi logicznie, prawda?
Dobroczynność się opłaca. Również w kontekście finansowym. Pozytywne skojarzenia z działalnością charytatywną mogą wpłynąć na biznes. Z jednej strony chodzi o wizerunek. Z drugiej – przypominanie się klientom.
Eleganckie kalendarze trójdzielne na przykład mogą służyć jako cegiełki na rzecz schroniska dla zwierząt albo ofiar powodzi. Wymiar lokalny ma znaczenie, ponieważ w ten sposób łatwiej osiągnąć cel marketingowy. Dobrej jakości kalendarze trójdzielne na aukcje w takim sensie sprawdzą się jak mało co. Zwłaszcza że ludzie sami z siebie lubią rozpowszechniać treści tego typu w social mediach.
Niby nic, a tyle korzyści. Kalendarze firmowe na biurko czy do powieszenia to naprawdę dobry sposób na promocję. Tym bardziej że wszystko da się załatwić za sprawą kilku kliknięć. W internecie bowiem można samemu zaprojektować nawet duże kalendarze spiralowane. Konfigurator jest dostępny choćby na stronie podanej wcześniej.
W ten sposób ustawisz własny druk kalendarzy. Wybierzesz format, proporcje. Zadbasz o jakość zdjęć. Czy to kalendarze jednodzielne, czy tzw. piramidki – będziesz mieć 100% kontroli.
To samo dotyczy kosztów. Możesz na przykład podzielić część budżetu na duże kalendarze ścienne dla kontrahenta i małe na cele charytatywne. Wszystko zależy od Ciebie. Tym samym unikniesz pudeł pełnych materiałów, które się nie przydały. To częsty problem przy zamówieniach hurtowych. W kreatorze online natomiast idealnie dopasujesz projekt do możliwości swojego budżetu. Same plusy!
Foto: Pixabay, treść: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|