Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklamacje

  • Nie zwlekaj z reklamacją nieudanego urlopu


    Ryan McGuire
    Od 1 czerwca do 26 września do Europejskiego Centrum Konsumenckiego wpłynęło 1727 zgłoszeń. 35 proc. tych skarg stanowiły sprawy powiązane z turystyką i podróżami (opóźnione i odwołane loty, problem z bagażem, zakup usług turystycznych, noclegi, wypożyczanie aut). Aż 23 procent dotyczyło wyłącznie odwołanych i opóźnionych lotów.  więcej
    29-09-2021, 13:13, _, Pieniądze
  • Reklamacja na wakacjach - w jakich okolicznościach warto robić zdjęcia?

    Planujesz wakacje? Obawiasz się, że biuro podróży nie wywiąże się z umowy? Zdjęcia zrobione smartfonem mogą okazać się pomocne w dochodzeniu roszczeń – szczególnie tych, dotyczących podróżowania. Dokumentacja niedociągnięć przedsiębiorcy może ułatwić późniejszą reklamację, dlatego przed wakacjami przypominamy, kiedy i czemu warto robić zdjęcia.  więcej
    02-07-2021, 15:00, _, Pieniądze
  • Zmarnowany urlop – czego może domagać się rozczarowany turysta?

    W dobie nowych technologii, gdy informacja o nieudanym wypoczynku wraca do kraju szybciej niż rozczarowany turysta, touroperatorzy powinni szczególnie sumiennie wywiązywać się z przyjętych zobowiązań. Nic bardziej mylnego. Liczba skarg, jaka co roku trafia do urzędu ochrony konkurencji i konsumentów, wskazuje, że część turystów zamiast wspomnień relaksu przywozi z wakacji długą listę rozczarowań.  więcej
    23-08-2019, 14:10, redakcja, Pieniądze
  • Wyprzedaże w Europie - ceny coraz niższe, lecz prawa konsumenta te same


    gpointstudio / shutterstock
    W każdym kraju odbywają się w innym terminie. Niektórzy przemierząją kontynent, aby upolować najlepsze okazje. Mowa o letnich wyprzedażach. Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, że obniżka towaru nawet o 50%, 70%, 80% nie oznacza zmniejszenia wartości naszych praw konsumenta.  więcej
    17-06-2019, 23:50, Nika, Porady
  • E-konsumencie, wiedz, że masz prawo


    Pressmaster/Shutterstock
    Otrzymanie wadliwego towaru lub przesyłki po ustalonym czasie czy też próby kontaktu z nieuczciwym sprzedawcą uchylającym się od wysyłki mimo uiszczenia zapłaty - te „przygody” mogą spotkać każdego e-klienta. Warto wiedzieć, jakie prawa przysługują kupującemu, aby nie narażać się na niepotrzebne straty finansowe.  więcej
    10-09-2018, 10:03, Nika, Lifestyle
  • Zepsuło się urządzenie? Sprawdź, czy możesz wymienić je na nowe


    newsrm.tv
    Uszkodzony sprzęt elektroniczny (AGD, RTV, IT) można wymienić na nowy w ramach gwarancji producenta lub ubezpieczenia sprzętu, tzw. przedłużonej gwarancji. Jednak aby tak się stało, musi zostać spełnionych kilka warunków. Ekspert podpowiada, jak się do tego zabrać.  więcej
    27-07-2018, 15:39, Nika, Lifestyle
  • Jak pożyczać rozsądnie?


    fot. od. Pado24
    Wielu Polaków przed pożyczeniem pieniędzy nie zastanawia się, czy będzie później w stanie spłacić dług, nie mówiąc już o tym, że często nie czytamy podpisywanych umów. W jaki sposób korzystać z usług firm pożyczkowych rozsądnie?  więcej
    15-03-2018, 17:12, Nika, Pieniądze
  • Rozwiązywanie sporów konsumenckich pozasądowo, przez internet - ustawa wchodzi w życie


    Sofort
    O tej ustawie powinni wiedzieć zarówno konsumenci jak i sprzedawcy. Pierwsi dostają nowy tryb rozwiązania sporów. Drudzy mają nowe obowiązki, które wiążą się np. z udzielaniem odpowiedzi na reklamację.  więcej
    10-01-2017, 14:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • Klient nasz pan - reklamacje budują satysfakcję klienta

    Istnieje szereg narzędzi, praktyk i rozwiązań, które pomagają realizować procesy reklamacji. O wykorzystaniu narzędzi informatycznych w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych, będzie można posłuchać 27 października, podczas tegorocznego Kongresu Profesjonalistów IT w Rzeszowie.  więcej
    04-10-2016, 09:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Operator nie chce odsłuchania nagrania w razie reklamacji? UOKiK dostrzega problem


    KieferPix / Shutterstock.com
    Nie możesz uniknąć nagrywania na infolinii, ale nagranie może tajemniczo zaginąć jeśli będziesz chciał go odsłuchać do potrzeb reklamacji. UOKiK chce zbadać te dziwne zasady udostępniania nagrań.  więcej
    21-07-2016, 14:15, Marcin Maj, Pieniądze
  • Pechowa reklamacja PS4. Czy rękojmia jest lepsza od gwarancji?


    Rommel Canlas / Shutterstock
    Nasz Czytelnik zaniósł konsolę do reklamacji i potem długo jej nie widział. Jego historia wydaje się dobrym powodem, by wyjaśnić różnice miedzy rękojmią a gwarancją. Sprzedawca, do którego zgłosimy wadę sprzętu, nie zawsze załatwi sprawę tak jak byśmy chcieli.  więcej
    11-02-2016, 11:37, Marcin Maj, Porady
  • Reklamacje w sektorze finansowym, 16 lutego 2016, Warszawa

    Przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków, jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.  więcej
    12-01-2016, 07:30, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.  więcej
    03-10-2015, 13:24, Katarzyna Słupek, Pieniądze
  • Nowa ustawa konsumencka. O czym koniecznie trzeba pamiętać - krótki przewodnik dla właścicieli e-sklepów


    Pressmaster/Shutterstock
    Od pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia przedsiębiorcy - w tym właściciele e-sklepów - będą musieli się zmagać z nowymi przepisami regulującymi ich wzajemne relacje z konsumentami. Sprawdziliśmy, o czym koniecznie trzeba pamiętać.  więcej
    23-12-2014, 14:04, Joanna Ryńska, Pieniądze
  • Powakacyjne reklamacje


    shutterstock.com
    Irlandzka linia lotnicza zniszczyła walizkę? Hiszpańska firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?  więcej
    04-09-2014, 13:13, Redakcja , Porady
  • Na infolinii morele.net nikt nic nie wie, czyli historia pewnej reklamacji


    Shutterstock.com
    Sklep nie odpowiedział w ustawowym terminie na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a teraz próbuje się z tego wykręcić jak najmniejszym kosztem, nie proponując kompromisowego rozwiązania - opowiedział Dziennikowi Internautów jeden z Czytelników. Aktualizacja: dodaliśmy oficjalne stanowisko sklepu morele.net.  więcej
    06-08-2014, 16:45, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • T-Mobile odpowiada klientowi na YouTube i sprawa się rozmyła

    Pewien klient T-Mobile nagłośnił na YouTube swoją reklamację, wzbudzając serię pytań o praktyki operatora. T-Mobile odpowiedział klientowi na YouTube, potem znów odpowiedział klient i... sami to zobaczcie.  więcej
    28-03-2014, 13:34, Marcin Maj, Pieniądze
  • Reklamacja w Orange, czyli jak po rozmowie z konsultantem mieć gorzej niż na początku

    Czytelnik, któremu pomogliśmy uporać się z problemem, opisał całą sytuację własnymi słowami. Pozyskane przez niego doświadczenia mogą się przydać innym naszym Czytelnikom, nie zwlekając, publikujemy więc otrzymany e-mail.  więcej
    22-11-2013, 09:06, LISTY CZYTELNIKÓW, Listy Czytelników
  • Uwaga na sprzęt dystrybuowany przez firmę Pentagram

    W biurze mamy skaner A3 firmy Plustek, jeden z droższych modeli na rynku. A właściwie już go nie mamy, bo został wysłany do naprawy i zaginął. Dystrybutor zakupionego sprzętu - firma Pentagram - poprosiła o wysłanie go do autoryzowanego serwisu, który - jak się potem okazało - nie współpracuje z firmą Pentagram! Od zgłoszenia minęły trzy miesiące. Skaner przepadł.  więcej
    06-05-2013, 20:25, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Halo Granie: Stówa w plecy przez błąd techniczny?


    © istockphoto.com
    Celem promocji Halo Granie jest zachęcenie do skorzystania z ciekawej usługi, a nie narzucanie jej komuś wbrew woli, a tym bardziej narażanie na dodatkowe koszty - zapewnia rzecznik prasowy Orange w odpowiedzi na skargę jednego z Czytelników di24.pl.  więcej
    11-08-2012, 17:56, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)