Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

prasa

  • (akt.) Filmaster wyda magazyn filmowy - Filmradar


    © TPopova at istockphoto.com
    Darmowy magazyn elektroniczny poświęcony tematyce filmu i kina powstaje dzięki współpracy BiblioNETki i Filmastera. Magazyn Filmradar ma być niekonwencjonalny i konkurować z tradycyjnymi miesięcznikami filmowymi o ugruntowanej pozycji na rynku.  więcej
    16-01-2012, 17:57, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Kara za brak rejestracji prasy niezgodna z Konstytucją


    © TPopova at istockphoto.com
    Trybunał Konstytucyjny uznał, że kara za brak rejestracji czasopisma jest środkiem nadmiernym, a przez to niezgodnym z konstytucją. Wyrok nie dotyczy prasy internetowej i nadal nie jest pewne, czy strony WWW powinny być rejestrowane, ale ustawodawca dostał od Trybunału wyraźny sygnał, że coś trzeba w tej kwestii zrobić.  więcej
    15-12-2011, 11:07, Marcin Maj, Pieniądze
  • Tajemnica sukcesu Ruchu Palikota


    © TPopova at istockphoto.com
    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska - wynika z badania Scena Polityczna przeprowadzonego przez agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.  więcej
    15-11-2011, 20:30, komunikat prasowy, Media
  • Bezpieczny wizerunek


    hidesy @ istockphoto.com
    Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING – wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez agencję PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem Press.  więcej
    27-10-2011, 11:01, komunikat prasowy, Media
  • Tusk obrywał częściej niż Kaczyński


    © TPopova at istockphoto.com
    Politykiem, który we wrześniu był najbardziej krytykowany przez media, okazał się Donald Tusk. W porównaniu z sierpniem zwiększyła się liczba nieprzychylnych mu publikacji. Dziennikarze już drugi miesiąc z rzędu częściej negatywnie piszą o premierze aniżeli o liderze opozycji Jarosławie Kaczyńskim - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    26-10-2011, 15:03, komunikat prasowy, Media
  • Wybory 2011: sondaże sobie, a media sobie


    © TPopova at istockphoto.com
    Wyniki częstotliwości występowania nazw partii w prasie mocno różnią się od przedwyborczych sondaży - wynika z badań agencji informacyjnej PRESS SERVICE Monitoring Mediów. Prawo i Sprawiedliwość pojawia się w artykułach znacznie częściej od Platformy Obywatelskiej. Partię rządzącą wyprzedza również Sojusz Lewicy Demokratycznej.  więcej
    07-10-2011, 17:37, komunikat prasowy, Media
  • Włoska prokuratura zablokowała stronę dziennika "La Repubblica"


    © lisegagne istockphoto.com
    Prokuratura z Sycylii postanowiła prewencyjnie zająć stronę internetową dziennika "La Repubblica", na której w piątek opublikowano protokoły z zeznań odbywającego 13 wyroków dożywocia byłego szefa cosa nostry - Toto Riiny.  więcej
    01-10-2011, 16:26, aws, Pieniądze
  • Przedwyborczy ranking - Palikot na podium


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot - to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza nawet przedstawicieli partii parlamentarnych - wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena Polityczna”.  więcej
    30-09-2011, 19:30, komunikat prasowy, Media
  • Ministrowie pod pręgierzem mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Cezary Grabarczyk i Radosław Sikorski to najczęściej krytykowani w prasie członkowie rządu Donalda Tuska – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Na temat obu ministrów dziennikarze częściej wyrażali się negatywnie aniżeli o samym premierze.  więcej
    28-09-2011, 12:32, komunikat prasowy, Media
  • Kampania wyborcza nabrała rozpędu


    © TPopova at istockphoto.com
    Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    18-09-2011, 16:44, komunikat prasowy, Media
  • Rekiny biznesu z dala od mediów


    © TPopova at istockphoto.com
    Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów – dowiadujemy się z raportu „Najbogatsi Polacy” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często nie mniej niż od posunięć wszechobecnych polityków?  więcej
    09-09-2011, 09:06, komunikat prasowy, Media
  • Eksodus wydawców prasy z App Store już blisko


    Financial Times
    Gdy rok temu dziennik Financial Times zadebiutował w App Store własną aplikacją dla iPada, wszystko wskazywało na to, że sklep Apple ma coraz większą moc przyciągania wydawców, a system dystrybucji prasy w wersji na tablety nabiera rozpędu. Kilka dni temu, po roku funkcjonowania, aplikacja FT znikła z App Store tak szybko, jak się tam pojawiła.  więcej
    05-09-2011, 18:07, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Fala krytyki zalewa polityków


    © TPopova at istockphoto.com
    W przedwyborczym okresie szefowie partii politycznych mają coraz więcej powodów do zdenerwowania. W prasie z miesiąca na miesiąc więcej miejsca zajmują tematy polityczne, a jednocześnie częściej krytykuje się liderów ugrupowań. W lipcu wskaźnik publikacji negatywnych osiągnął niespotykany w poprzednich miesiącach poziom – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez PRESS SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    26-08-2011, 11:51, komunikat prasowy, Media
  • Widać pierwsze jaskółki kampanii wyborczej


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Kampania w mediach zaczyna być już dostrzegalna. Prasa zachowuje się w coraz większym stopniu typowo dla okresu przedwyborczego. W czerwcu po raz drugi z rzędu zwiększyła się liczba publikacji o partiach politycznych i ich liderach – wynika z badania „Scena Polityczna” wydanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    30-07-2011, 13:02, komunikat prasowy, Media
  • 31 mln zł w 100 dni - Małysz wciąż atrakcyjny dla sponsorów


    GG
    Adam Małysz jest ciągle łakomym kąskiem dla sponsorów. Z raportu „100 dni Małysza” opublikowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że od momentu zakończenia kariery o sportowcu ukazało się aż 1246 tekstów. Najwięcej pisano po ostatnim skoku mistrza, ale obecność w mediach od tamtego czasu utrzymuje się na stałym, bardzo wysokim poziomie.  więcej
    23-07-2011, 14:49, komunikat prasowy, Media
  • Przedruk całego tekstu może być "dozwolonym użytkiem"


    © arturbo at istockphoto.com
    Do takiego wniosku doszedł sędzia z Nevady, który rozstrzygał spór między pewnym internautą a firmą RightHaven, czyniącą sobie zarobek z pozywania blogerów. To nie oznacza, że w USA można bezkarnie przeklejać wszystkie teksty, ale mimo to wyrok jest istotny.  więcej
    21-06-2011, 13:54, Marcin Maj, Pieniądze
  • Yahoo nie poleca witryn społecznościowych do promowania marki


    Yahoo
    Niedawne badanie przeprowadzone przez Yahoo pokazuje, że użytkownicy ufają bardziej nieco starszym środkom przekazu.  więcej
    16-06-2011, 14:04, Adrian Nowak, Technologie
  • Czytelnicy gazet drukowanych dwustukrotnie cenniejsi?


    © TPopova at istockphoto.com
    Płatny dostęp do newsów to nie tylko bezpośredni przychód dla gazet. Powszechność tego rozwiązania może sprawić, że gazety drukowane będą wydawały się ciągle atrakcyjne. To nie jest bez znaczenia, bo czytelnik gazety drukowanej jest 228 razy bardziej wartościowy niż czytelnik online, tak przynajmniej wynika z obliczeń Business Insidera.  więcej
    30-05-2011, 11:57, Marcin Maj, Technologie
  • Zbieranie opłat za treści internetowe to długoterminowa inwestycja


    © TPopova at istockphoto.com
    Płatności w internecie - ten tort chcieliby ugryźć wszyscy: wydawcy prasy, książek, administratorzy portali, dystrybutorzy filmów. Wystarczy przecież drobna opłata - jeśli jest pobierana od milionów internautów, można świetnie zarobić.  więcej
    19-05-2011, 14:22, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Google News: jedna kolumna, więcej multimediów


    epheterson (na lic. cc)
    Usługa Google News będzie oferowała bardziej różnorodne treści, ale dzięki nowemu układowi może się wydawać bardziej uporządkowana i łatwiejsza do ogarnięcia.  więcej
    17-05-2011, 09:44, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)