Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Yahoo nie poleca witryn społecznościowych do promowania marki

16-06-2011, 14:04

Niedawne badanie przeprowadzone przez Yahoo pokazuje, że użytkownicy ufają bardziej nieco starszym środkom przekazu.

robot sprzątający

reklama


Serwisy społecznościowe cały czas zyskują popularność, a Facebook planuje nawet wkrótce stworzyć własną przeglądarkę internetową.

>>Czytaj także: Użytkownicy Twittera lubią dostawać odpowiedzi od kont firmowych

Sonda
Poszukujesz informacji o produktach na stronach firmowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Financial Post informuje o badaniu przeprowadzonym przez kanadyjski oddział Yahoo, które wyraźnie wskazuje słabości mediów społecznościowych. Według niego 43 proc. internautów bardziej ufa rozmowie ze znajomymi dotyczącej produktów, podczas gdy tylko 12 proc. większą wagę przykłada do informacji znalezionych na Twitterze czy Facebooku.

Choć taki wynik nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem, z pewnością ciekawić mogą dane dotyczące "tradycyjnych" mediów, takich jak prasa czy telewizja. One znalazły się na drugim i trzecim miejscu rankingu, z wynikiem 32 i 31 proc., znacznie wyprzedziły więc serwisy społecznościowe.

Yahoo zwraca również uwagę na siłę standardowych witryn. Ponad 40 proc. użytkowników strony takie, jak firmowe blogi, uznaje za najlepsze źródło informacji na temat marki. Tutaj także Facebook nie znalazł się w czołówce zestawienia, zdobywając zaledwie 26 proc. głosów.

Firma przeprowadziła badanie na reprezentatywnej grupie dwóch tysięcy internautów.

>>Czytaj także: Facebook traci użytkowników w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E