Niedawne badanie przeprowadzone przez Yahoo pokazuje, że użytkownicy ufają bardziej nieco starszym środkom przekazu.
reklama
Serwisy społecznościowe cały czas zyskują popularność, a Facebook planuje nawet wkrótce stworzyć własną przeglądarkę internetową.
Financial Post informuje o badaniu przeprowadzonym przez kanadyjski oddział Yahoo, które wyraźnie wskazuje słabości mediów społecznościowych. Według niego 43 proc. internautów bardziej ufa rozmowie ze znajomymi dotyczącej produktów, podczas gdy tylko 12 proc. większą wagę przykłada do informacji znalezionych na Twitterze czy Facebooku.
Choć taki wynik nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem, z pewnością ciekawić mogą dane dotyczące "tradycyjnych" mediów, takich jak prasa czy telewizja. One znalazły się na drugim i trzecim miejscu rankingu, z wynikiem 32 i 31 proc., znacznie wyprzedziły więc serwisy społecznościowe.
Yahoo zwraca również uwagę na siłę standardowych witryn. Ponad 40 proc. użytkowników strony takie, jak firmowe blogi, uznaje za najlepsze źródło informacji na temat marki. Tutaj także Facebook nie znalazł się w czołówce zestawienia, zdobywając zaledwie 26 proc. głosów.
Firma przeprowadziła badanie na reprezentatywnej grupie dwóch tysięcy internautów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|