Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

promocja marki

  • Społecznościowy BOOM, czyli jak wykorzystać potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki

    Społecznościowy boom ciągle trwa. Facebook, NK, Twitter, LinkedIn, Goldenline, YouTube i wiele innych jeszcze serwisów przyciąga codziennie całe rzesze internautów w różnym wieku. Najczęściej używane są do dzielenia się ze światem swoim prywatnym życiem i luźnymi przemyśleniami. Ale warto także wykorzystać ich potencjał do wykreowania własnej marki w świecie zawodowym i biznesowym, by nasza wartość w oczach potencjalnych kontrahentów wzrosła, a także aby zdobyć i utrzymać nowych klientów.  więcej
    27-08-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Polskie marki lepsze niż światowi liderzy na Facebooku

    Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej dziesiątce średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze od zagranicznych, a jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po Pringles angażują średnio po 22 983 użytkowników miesięcznie.  więcej
    13-04-2012, 10:24, paku, Media
  • Yahoo nie poleca witryn społecznościowych do promowania marki


    Yahoo
    Niedawne badanie przeprowadzone przez Yahoo pokazuje, że użytkownicy ufają bardziej nieco starszym środkom przekazu.  więcej
    16-06-2011, 14:04, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)