Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej dziesiątce średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze od zagranicznych, a jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po Pringles angażują średnio po 22 983 użytkowników miesięcznie.
Także porównanie wskaźników ilustrujących aktywność użytkowników wskazuje przewagę lokalnych stron. Engagement Rate dla światowego Top 10 wynosi 0,01, podczas gdy ER polskich fanpage'ów marek wynosi 0,06.
SII2 także wskazuje na przewagę lokalnych, w tym przypadku polskich, stron. Wynik uzyskany w SII2 dla światowej dziesiątki to 1,35. Tymczasem SII2 na największych polskich stronach marek wynosi 16,08.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|