Usługa Google News będzie oferowała bardziej różnorodne treści, ale dzięki nowemu układowi może się wydawać bardziej uporządkowana i łatwiejsza do ogarnięcia.
reklama
Zazwyczaj usługa Google News jest przedmiotem dyskusji dotyczących prawa autorskiego lub wpływu na sposób czytania wiadomości. Teraz jest dobry czas, aby podyskutować o samej użyteczności usługi, która będzie się zmieniać.
Google na swoich blogach ogłosiła udostępnienie nowej wersji Google News w USA. Od razu rzuca się w oczy zmiana układu dwukolumnowego na jednokolumnowy, choć niezadowoleni będą mogli wrócić do "klasycznego" wyglądu.
Zestaw wiadomości na dany temat będzie obejmował nagłówek i fragment jednego tekstu. Użytkownik będzie mógł go rozwinąć, aby zobaczyć linki do innych tekstów, powiązanych tematów i multimediów (filmów, fotografii). Będzie można zobaczyć także linki do opinii oraz "głębszych" artykułów.
Nie zabrakło oczywiście przycisków ułatwiających dzielenie się wiadomościami. Pod nagłówkiem widnieją przyciski Google Buzza, Twittera, Facebooka oraz do powiadomień e-mail.
Sekcja najważniejszych artykułów zostanie rozszerzona z trzech do sześciu tekstów. Pierwsze trzy newsy pozostaną niespersonalizowane, inne mogą bazować na zainteresowaniach czytelnika.
Ponadto serwis Search Engine Land zaobserwował nową stronę ustawień Google News. Użytkownik może różnicować proporcje pomiędzy treściami blogowymi i prasowymi. Nie do końca jest jasne, jak Google rozróżnia te dwa rodzaje treści. Niektóre strony, zgłaszając się do Google News, mogły zadeklarować rodzaj treści, ale nie wszystkie miały taką szansę (zob. Search Engine Land, Look Out Blogs: Google News Gains Options To Drop Blogs & Press Releases).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*