Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sztuczna inteligencja

  • Sztuczna inteligencja. Multitrend technologiczny 2018 roku

    Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?  więcej
    06-04-2018, 20:30, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja zdominuje nasze życie


    Shutterstock.com
    Sztuczna inteligencja to technologia, która w najbliższych dekadach będzie znacząco wpływać na rozwój człowieka: na styl życia, biznes, medycynę i każdą innej dziedzinę. Trwają rozmowy na ten temat.  więcej
    16-03-2018, 16:18, Nika, Technologie
  • Czy sztuczna inteligencja rozumie ludzkie emocje?


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Światowe inwestycje w rozwiązania z zakresu AI wyniosły w zeszłym roku 12 miliardów dolarów, a więc zainteresowanie nimi rośnie. Trzeba jednak pamiętać, że sztuczna inteligencja nadal nie potrafi nauczyć się innowacyjności, nie posiada intuicji ani wyrozumiałości, więc nie zastąpi człowieka.  więcej
    13-03-2018, 18:01, Nika, Technologie
  • Europejska branża cyfrowa: reforma prawa autorskiego UE może zaszkodzić gospodarce!

    Zapisy unijnej Dyrektywy ws. prawa autorskiego mogą zaszkodzić całej gospodarce opartej na danych i rozwojowi sztucznej inteligencji w państwach Unii Europejskiej.  więcej
    08-03-2018, 15:51, Nika, Lifestyle
  • Chatbot wykorzystujący sztuczną inteligencję odpowie na pytania klientów ING

    ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.  więcej
    08-03-2018, 15:13, _, Technologie
  • Cyberochrona nie będzie skuteczna bez wsparcia AI

    Obserwujemy niepokojącą liczbę ataków w sieci. Utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa będzie najważniejszym zadaniem przedsiębiorstw w 2018 r. Aby było to osiągalne, obrona przed atakami  musi być zautomatyzowana.  więcej
    07-03-2018, 00:13, Nika, Technologie
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?  więcej
    05-03-2018, 13:40, Nika, Lifestyle
  • Naszym leczeniem zajmą się roboty

    Już niebawem najnowsza technologia umożliwi opiekę nad osobami starszymi i obłożnie chorymi. W Zabrzu powstał pierwszy w Polsce inteligentny dom do badań nad rozwiązaniami wspierającymi opiekę medyczną.  więcej
    05-03-2018, 11:23, Nika, Technologie
  • W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


    Oracle
    W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Porozmawiamy też z voicebotami.  Jaka miałaby wyglądać taka rozmowa?  więcej
    03-03-2018, 13:03, Nika, Lifestyle
  • Sztuczna inteligencja. Rusza nowy akcelerator korporacyjny dla startupów


    Coty
    W akceleratory dla startupów inwestują kolejne branże. Nabór do swego drugiego już programu ogłosiła właśnie firma kosmetyczna Coty. Do współpracy zapraszane są startupy zajmujące się projektami z zakresu sztucznej inteligencji. Dla najlepszych do wzięcia są nagrody do 100 tys. dol.  więcej
    26-02-2018, 10:04, _, Pieniądze
  • Sztuczna Inteligencja w biznesie. Czas na rewolucję?


    Transition Technologies
    Najnowsze prognozy dotyczące sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego wskazują, że liczba wdrożeń tej technologii w 2018 roku podwoi się w porównaniu z rokiem ubiegłym, a za dwa lata podwoi się ponownie. Do roku 2021 inwestycje w te rozwiązania wzrosną o ponad 45 miliardów dol.  Niektóre sektory czeka prawdziwa rewolucja  więcej
    25-02-2018, 16:29, Rafał Ostap, Pieniądze
  • Zastosowania Big Data i Sztucznej Inteligencji a rola człowieka

    Koncepcja Big Data, związana z gromadzeniem i przetwarzaniem bardzo dużych wolumenów danych, które często są słabo ustrukturyzowane i przetwarzane w czasie zbliżonym do rzeczywistego, niesie różnego rodzaju organizacjom duże możliwości i jednocześnie znaczące wyzwania.  więcej
    03-01-2018, 11:42, Łukasz Kryśkiewicz, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja w sektorze finansowym


    Shutterstock.com
    Pod koniec ubiegłego stulecia pojęcie sztucznej inteligencji sprowadzano jedynie do posiadania zdolności intelektualnych. Współczesne postrzeganie inteligencji rozumiane jest jako zdolność do współdziałania ze zdolnościami kreowanymi w sferze emocjonalnej, motywacyjnej, czy też interpersonalnej ludzkiej psychiki.  więcej
    29-11-2017, 14:56, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Czy sztuczna inteligencja będzie zagrożeniem dla ludzi?


    Shutterstock.com
    Możliwe, że w przyszłości większość prac będę wykonywały za nas roboty. Już dzisiaj pracują zamiast ludzi w niektórych branżach. Tym samym może zniknąć przymus ekonomiczny i będziemy musieli nauczyć się żyć inaczej - uważa prof. Stanisław Łobejko ze Szkoły Głównej Handlowej.  więcej
    27-11-2017, 17:00, _, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Sztuczna inteligencja w turystyce


    Shutterstock.com
    Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Ma on usprawnić proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.  więcej
    20-11-2017, 12:11, mg, Pieniądze
  • Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.  więcej
    19-10-2017, 10:27, pressroom , Pieniądze
  • Działy marketingu napędzają inwestycje technologiczne w biznesie


    Shutterstock.com
    Jako klienci jesteśmy codziennie wręcz zalewani falą materiałów reklamowych. Wiadomości SMS, e-maile, banery i komunikaty wyświetlające się na portalach internetowych. Listy otrzymywane pocztą tradycyjną i rozmowy telefoniczne to dzisiaj tylko ułamek komunikacji marketingowej. W takich realiach coraz większe znaczenie ma odpowiedni dobór treści, grupy docelowej, formy i momentu kontaktu.  więcej
    13-03-2018, 08:37, _, Pieniądze
  • Metody komunikacji zatoczyły koło: czy znów będziemy porozumiewać się za pomocą głosu?

    Ostatnio pojawiło się wiele cyfrowych asystentów osobistych, takich jak Siri, Cortana i Google Assistant, a coraz więcej firm debiutujących, tzw. startupów, tworzy podobne rozwiązania z wykorzystaniem funkcji analitycznych i sztucznej inteligencji. Nie ulega wątpliwości, że zaczynamy komunikować się z technologiami w nowy sposób ― za pomocą głosu.  więcej
    08-09-2017, 13:14, Craig Walker, Technologie
  • Sztuczna inteligencja dopiero będzie inteligentna


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Coraz bardziej powszechnym zjawiskiem staje się dziś przypisywanie maszynom działań pozornie inteligentnych, takich, które opierają się na sztucznej inteligencji (ang. Artificial Intelligence - AI). W rzeczywistości jednak wiele z tych czynności nie ma związku z tą technologią. Współczesna sztuczna inteligencja jest zwieńczeniem pewnego etapu technologicznego, jednak czeka ją dalszy rozwój. W jakim kierunku będzie się rozwijała i w jaki sposób można ją wykorzystać w biznesie?  więcej
    13-09-2017, 18:58, Katarzyna Kwiecień, Michał Kudelski, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)