Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

obsługa klienta

  • AI w obsłudze klienta: Praktyczny przewodnik zwiększania sprzedaży w Black Friday dla MŚP


    Freepik
    Badania pokazują, że aż 78% klientów rezygnuje z zakupów z powodu niedostatecznego wsparcia w czasie zakupów. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Nie jest to już tylko modny trend - to sprawdzone narzędzie, które pozwala znacząco zwiększyć możliwości obsługi przy zachowaniu wysokiej jakości wsparcia. Poznaj rozwiązania i konkretne kroki wdrożeniowe, które sprawdziły się u innych przedsiębiorców.  więcej
    03-11-2024, 01:11, Sabina Iling,
  • Firmy powinny otwarcie komunikować wykorzystanie AI w obsłudze klienta


    materiały prasowe
    89% liderów biznesowych wierzy, że etyczne wykorzystanie AI w tych działaniach będzie stanowić istotną przewagę konkurencyjną - wynika z najnowszego raportu firmy Twilio "State of Personalization Report".  więcej
    24-09-2024, 14:32, pressroom , Technologie
  • Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie?


    Adobe Stock
    Przedsiębiorstwa chętnie stawiają dziś na wiele kanałów komunikacji. Choć klienci wciąż chętnie wybierają klasyczny kontakt telefoniczny, tak jednocześnie coraz częściej oczekują dostępności alternatyw. Liczą na możliwość wysyłania zapytań online, a więc za pośrednictwem m.in. poczty e-mail, czatu na stronie firmy czy serwisu społecznościowego. Udostępnianie takich rozwiązań jest więc podstawą prowadzenia działalności gospodarczej, gdyż pozwala budować pozytywny wizerunek marki. Jednak z punktu widzenia jakości obsługi klienta, zdecydowanie nie jest to jedyny czynnik, który ma na nią istotny wpływ. Jesteś ciekaw, o czym jeszcze należy pamiętać? W artykule znajdziesz kilka cennych wskazówek – poznaj je już teraz!  więcej
    13-05-2024, 11:28, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Polskie zespoły obsługi klienta poświęcają tylko 35 proc. czasu na ich obsługę


    rawpixel.com
    Salesforce ujawnił, jak sztuczna inteligencja i zaawansowane technologie rewolucjonizują branżę. Sprawdź, jak firmy w Polsce i na świecie wykorzystują AI do zwiększania przychodów i satysfakcji klientów w obliczu coraz wyższych oczekiwań.  więcej
    26-04-2024, 09:51, pressroom , Pieniądze
  • PKP Intercity chce postawić na nowy CRM oparty na AI dla lepszej obsługi pasażerów


    pkp intercity
    PKP Intercity ogłosiło postępowanie zakupowe na system CRM oparty na sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    14-02-2024, 15:34, Sabina Iling, Technologie
  • 2024 będzie rokiem asystentów AI. Sztuczna inteligencja wkroczy na wiele stanowisk pracy


    Freepik
    Już 68% pracowników twierdzi, że generatywna sztuczna inteligencja pomoże im lepiej obsługiwać klientów wynika z badań Salesforce. Pracownicy szacują, że pozwoli im to zaoszczędzić średnio pięć godzin tygodniowo.  więcej
    25-01-2024, 07:30, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Jak ChatGPT zmienia oblicze e-handlu


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Specjaliści od e-commerce połknęli bakcyla, odkąd ChatGPT został okrzyknięty przełomowym narzędziem zmieniającym zasady tworzenia treści. Trend jest tak popularny, że według badań Tidio, aplikacji opartej na czatbocie, rynek tych cyfrowych asystentów ma wzrosnąć o ponad 994 mln dol. w 2023 r. Apetyt na AI zaostrzają przełomowe programy do tworzenia grafik, które pomagają firmom w walce o uwagę klienta.  więcej
    05-04-2023, 18:08, _, Pieniądze
  • Powody, dla których warto wdrożyć system CRM do swojej firmy

    CRM to obecnie jedno z podstawowych narzędzi stosowanych zarówno w sektorze MŚP, jak i korporacyjnym. Sprawdź, dlaczego warto wdrożyć CRM do firmy!  więcej
    25-01-2023, 12:21, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Social media przejmą obsługę klienta? Są od 4 do 8 razy efektywniejsze niż call center. Poznaj 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach


    Iryna, Adobe Stock
    Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.  więcej
    26-02-2020, 14:58, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • 5 najbardziej frustrujących cech infolinii - na te bolączki istnieje lekarstwo


    Shutterstock.com
    Konsumenci korzystający z infolinii mają swoje powody do niezadowolenia. Najbardziej skarżą się na zbyt długi czas oczekiwania na połączenie, wielokrotne przekazywanie połączenia kolejnym konsultantom, zbyt wysokie koszty połączeń z infolinią, zbyt skomplikowane menu głosowe IVR oraz mylące lub niedokładne informacje udzielane przez konsultantów. Jednak wszystkim problemom na linii można zaradzić.  więcej
    06-06-2019, 18:18, Nika, Pieniądze
  • Klient nasz pan? Zdrowa klientocentryczność polega na czymś innym


    © Kurhan - Fotolia.com
    Czy marki powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? Zdaniem ekspertów, zdrowa relacja z klientem nie polega na bezwzględnym dostosowaniu się do jego potrzeb ale na budowaniu partnerskiego dialogu, w którym obie strony czują się zrozumiane.  więcej
    30-04-2019, 11:46, Nika, Pieniądze
  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta coraz powszechniejsza


    © Kurhan - Fotolia.com
    Sztuczna inteligencja przyszłością? Nie, to już codzienność! Jak informuje ostatnie doniesienie Massachusettts Institute of Technology, 90% firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży.  więcej
    28-11-2018, 19:30, Nika, Technologie
  • Znamy główne czynniki transformacji cyfrowej


    Shutterstock.com
    Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. Z tymi twierdzeniami zgadza się odpowiednio ponad 62% i 54% konsumentów biorących w nim udział. Przyjrzyjmy się również innym wynikom.  więcej
    29-08-2018, 16:56, Nika, Pieniądze
  • Klienci chcą ucyfrowionej, lecz wciąż "ludzkiej" obsługi


    Oracle
    82% zaproszonych do najnowszego badania konsumentów z USA oraz Europy przyznaje, że ich wymagania odnośnie jakości obsługi poprzez kanały cyfrowe wrosły w znacznym stopniu względem minionego roku. Jednocześnie nie należy jeszcze sądzić, że większość z nich rozumie przez to pełną automatyzację procesu obsługi klienta.  więcej
    16-04-2018, 14:57, Nika, Technologie
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Pieniądze
  • Wpływ firmy Amazon na rozwój nowych technologii


    Ken Wolter / Shutterstock
    Amazon.com jest amerykańską firmą zajmującą się szeroko pojętą sprzedażą internetową o zasięgu międzynarodowym. Jest jednocześnie firmą, która właściwie zapoczątkowała zjawisko e-handlu i dziś jest największym sprzedawcą detalicznym online. Amazon posiada osobne witryny w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Japonii i Chinach. Założył ją w 1994 roku Jeff Bezos, wówczas 30-letni analityk finansowy. Historia Amazona jest bardzo podobna do początków największych firm działających dziś w branży internetowej.  więcej
    23-10-2017, 10:11, Łukasz Kryśkiewicz, Pieniądze
  • 5 największych błędów popełnianych w branży e-commerce według Answear.com

    Posiadanie platformy e-commerce i świetnie zaopatrzonego sklepu nie wystarczy, by odnieść sukces. Jeśli współczynniki konwersji nie są zadowalające, a wyniki, które generuje sklep pozostawiają wiele do życzenia - coś musi być nie tak. Sprawdź, czy nie popełniasz jednego z pięciu podstawowych błędów w branży e-commerce, które zdarzają się nawet największym graczom.  więcej
    26-01-2017, 14:30, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce. Internet rzeczy zrewolucjonizuje obsługę klienta


    a-image / shutterstock
    Dzięki podłączeniu do sieci sprzętów domowych, jak lodówka czy zmywarka, sygnał o awarii czy zakłóceniach w działaniu dotrze do producenta szybciej niż w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwa będzie błyskawiczna naprawa, nawet bez angażowania klienta.  więcej
    14-05-2015, 11:16, NEWSERIA, Technologie
  • X-Kom odnosi się do relacji naszego czytelnika


    Digital Storm / Shutterstock
    Kilka dni temu publikowaliśmy list naszego czytelnika, który zakupił przez Allegro profesjonalny aparat fotograficzny wraz z obiektywem. Niestety okazało się, że faktyczna konfiguracja sprzętu w sposób znaczący różniła się od tej z tytułu i opisu sprzedawanego produktu. W piątek X-Kom przesłał do redakcji swoje stanowisko w tej sprawie.  więcej
    22-02-2015, 16:15, Marcin Opolski, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)