Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PKP Intercity chce postawić na nowy CRM oparty na AI dla lepszej obsługi pasażerów

14-02-2024, 15:34

PKP Intercity ogłosiło postępowanie zakupowe na system CRM oparty na sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

PKP Intercity chce postawić na nowy CRM oparty na AI dla lepszej obsługi pasażerów

Wdrożenie systemu CRM to jedno z najważniejszych przedsięwzięć PKP Intercity, angażujące 12 komórek organizacyjnych Spółki.

Nowy system CRM ma pozwolić na:

  • Gromadzenie informacji o historii zakupów i interakcji z klientami.
  • Lepsze dopasowanie ofert i wsparcia do indywidualnych potrzeb pasażerów.
  • Integrację z kanałami komunikacji z klientami (np. chat, chatbot).
  • Dostarczanie spersonalizowanych informacji i promocji.
  • Automatyzację procesów sprzedażowych, marketingowych i obsługi podróżnych.

Przewidywane korzyści dla pasażerów z wdrożenia to m.in.:

  • Poprawa jakości usług dla pasażerów.
  • Postawienie potrzeb pasażerów na pierwszym miejscu.
  • Zapewnienie komfortowych i sprawnie obsługiwanych podróży.
  • Bardziej spójna i kompleksowa obsługa.
  • Szybszy i skuteczniejszy kontakt z przewoźnikiem.
  • Dostęp do spersonalizowanych ofert i informacji.
  • Wygodniejsze i bardziej komfortowe podróże.

Wyzwania technologiczne jakie stoją przed twórcą systemu to m.in. integracja z kilkudziesięcioma systemami i bazami danych PKP Intercity oraz wdrożenie funkcjonalności opartych na sztucznej inteligencji.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *