PKP Intercity ogłosiło postępowanie zakupowe na system CRM oparty na sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
reklama
Wdrożenie systemu CRM to jedno z najważniejszych przedsięwzięć PKP Intercity, angażujące 12 komórek organizacyjnych Spółki.
Nowy system CRM ma pozwolić na:
Wyzwania technologiczne jakie stoją przed twórcą systemu to m.in. integracja z kilkudziesięcioma systemami i bazami danych PKP Intercity oraz wdrożenie funkcjonalności opartych na sztucznej inteligencji.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|