CRM

  • Zarządzanie relacjami z klientem - jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

    Właściwe zarządzanie relacjami z klientami pozwala budować silną markę, jest również kluczowe w procesie zwiększania sprzedaży w firmie. Narastająca konkurencja, a także rozwój nowych technologii sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta stale rosną. Dzięki Systemom Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM – z ang. Customer Relationship Management) możliwe stało się gromadzenie wiedzy o klientach i ich zachowaniu, a także budowanie w oparciu o te informacje odpowiedniej, długofalowej relacji, której zasadniczym celem jest utrzymanie lojalności klienta wobec danej marki.  więcej
    09-08-2019, 15:39, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zastosowanie systemów klasy ERP w praktyce

    Systemy klasy ERP stosuje się po to, aby rejestrować oraz kontrolować wszystkie procesy zachodzące w firmie. Jak donoszą badania przeprowadzane przez GUS, w Polsce w 2015 roku co piąta firma korzystała z systemu klasy ERP. Już wówczas polski rynek mógł się pochwalić dużym potencjałem rozwoju w tym zakresie.  więcej
    10-05-2019, 17:55, Artykuł partnera, Technologie
  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowoczesne systemy CRM – idealne rozwiązanie - również dla małych firm!

    Systemy informatyczne typu CRM to bardzo innowacyjne narzędzie do holistycznego zarządzania firmą. Jest to cały zestaw procedur i narzędzi, które są istotne w dziedzinie zarządzania kontaktu i utrzymywania odpowiedniej relacji z klientem. Większość systemów opiera się na koncepcji zarządzania, w której nacisk kładziony jest głównie na budowanie długotrwałej więzi z klientem oraz zdobyciu obustronnej lojalności. Jednym z podstawowych założeń jest to, że taniej i łatwiej jest utrzymać obecnego klienta, niż pozyskać nowego. Trzeba również przede wszystkim koncentrować się na klientach przynoszących największe zyski.  więcej
    15-04-2019, 15:36, Komunikat firmy, Technologie
  • Czym jest marketing automation?

    Jeśli jesteś sprzedawcą, prawdopodobnie słyszałeś o automatyzacji marketingu. Zakładam się o 100 euro, że 90 procent z was nie ma pojęcia, co to znaczy. Nie przejmuj się tym - „Marketing Automation” to coś, co warto poznać i stosować w codziennej pracy.  więcej
    15-03-2019, 08:39, kf, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wdrożyć CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach?

    System CRM - Customer Relationship Management - to zestaw skutecznych narzędzi wprowadzających w model firmy założenia filozofii CRM, której celem jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. Wykorzystując CRM firma bardzo szybko notuje dynamiczny rozwój oraz zwiększa swoje przychodzi. CRM buduje doskonałe relacje na linii firma-klient, czego efektem jest kształtowanie pełnej lojalności klienta wobec firmy. Lojalność klientów to prawdziwy motor napędowy dla małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego też system CRM to doskonałe rozwiązanie dla tych rozmiarów biznesów. Decydując się na wdrożenie systemu CRM w firmie, należy się do tego dobrze przygotować.  więcej
    03-10-2018, 14:06, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Integracja danych o klientach


    Senetic
    Ponad połowa światowych decydentów z zakresu oprogramowania zaimplementowała lub właśnie rozszerza implementację możliwości Customer Relationship Management (CRM). Zmiany te można zaobserwować również na polskim rynku, gdzie coraz więcej firm zaczyna przyglądać się posiadanym przez siebie wielkim zbiorom danych i zastanawia się nad sposobem ich efektywnego wykorzystania.  więcej
    17-09-2018, 21:17, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Open source w administracji publicznej


    Shutterstock.com
    Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii dysponuje od niedawna zaawansowanym systemem do zarządzania projektami i ewidencji inwestycji oparty o CRM. To kolejne wdrożenie, które obala mit, że rozwiązania informatyczne oparte na kodzie otwartym są nieodpowiednie do zastosowań profesjonalnych.  więcej
    09-08-2018, 12:35, Nika, Technologie
  • Firmy korzystają z Big Data w modelu BDaaS za pośrednictwem hurtowni danych

    Koncepcja Big Data, związana z gromadzeniem i przetwarzaniem bardzo dużych wolumenów danych, niesie duże możliwości i jednocześnie znaczące wyzwania. W przekształcaniu danych w użyteczne informacje pomagają hurtownie danych.  więcej
    27-06-2018, 06:55, Łukasz Kryśkiewicz, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przyszłość systemów CRM

    Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM, to technologia, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników. Biorąc pod uwagę wymienione wyzwania, w którym kierunku te systemy zmierzają? Przedstawiamy pięć kluczowych trendów, które kształtują dziś przyszłość rozwiązań CRM/Customer Experience (CX).  więcej
    01-06-2018, 22:30, Nika, Technologie
  • Klienci chcą ucyfrowionej, lecz wciąż "ludzkiej" obsługi


    Oracle
    82% zaproszonych do najnowszego badania konsumentów z USA oraz Europy przyznaje, że ich wymagania odnośnie jakości obsługi poprzez kanały cyfrowe wrosły w znacznym stopniu względem minionego roku. Jednocześnie nie należy jeszcze sądzić, że większość z nich rozumie przez to pełną automatyzację procesu obsługi klienta.  więcej
    16-04-2018, 14:57, Nika, Technologie
  • Livespace pozyskuje 2,5 mln zł na rozwój CRM nowej generacji

    ARIA Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace – polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje podbić globalny rynek.  więcej
    09-11-2017, 10:48, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • InsERT nexo – premiera nowej generacji systemów CRM

    InsERT wzbogaca najnowszą linię InsERT nexo trzema premierowymi systemami: do obsługi kadr i płac, do obsługi relacji z klientami (CRM) oraz systemem dla biur rachunkowych i doradców podatkowych.  więcej
    12-10-2015, 23:21, pressroom , Technologie
  • BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

    Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.  więcej
    12-10-2015, 22:45, Komunikat firmy, Technologie
  • Polskie firmy coraz chętniej inwestują w ICT


    © BVI Media - Fotolia.com
    ICT, czyli technologie teleinformatyczne, są coraz chętniej wykorzystywane przez polskich przedsiębiorców - informuje Krzysztof Adamczyk z NetLine Group. Na popularności zyskują przede wszystkim bardziej zaawansowane rozwiązania.  więcej
    23-05-2012, 23:44, Adrian Nowak, Technologie
  • Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem - case study


    Allegro
    Podstawowe założenia wprowadzenia w firmie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) koncentrują się wokół dwóch celów:  więcej
    30-03-2012, 12:43, Laura Nawrocka, More7 Polska,
  • Założenie jakiego sklepu internetowego się opłaca?


    © istockphoto.com
    Ci, którzy myślą o założeniu własnego sklepu internetowego, mogą przebierać w ofertach twórców systemów. Na rynku są dostępne zarówno tanie rozwiązania open source'owe, systemy abonamentowe, jak i profesjonalne dedykowane platformy e-sprzedaży. Który z tych modeli najlepiej wybrać?  więcej
    15-01-2012, 20:04, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów

    W Polsce już 16 proc. firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Jak pokazują doświadczenia, przy okazji zakupów i wdrożeń CRM firmy popełniają sporo błędów, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Spółka Sage przygotowała listę 7 najczęściej spotykanych błędów.  więcej
    21-10-2011, 13:41, Maciek Stachowiak, Sage,
  • CRM w kryzysie ma się dobrze


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Bez CRM nie da rady egzystować żadna większa firma. Dlatego w dobie kryzysu, kiedy cały biznes stawia na doskonalenie sprzedaży, rynek CRM ma przed sobą dobre perspektywy. Zdaniem firm analitycznych sprzedaż tych rozwiązań urośnie w ciągu roku o 20-30 proc.  więcej
    04-03-2011, 13:49, Marek Massalski, Optimum PR, Technologie
  • Microsoft Dynamics CRM 2011 już dostępny

    Systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 jest już dostępny w modelu on-premise i hostingowanym - ogłosił Microsoft.  więcej
    17-02-2011, 11:23, mm, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031