CRM

  • Jak wdrożyć CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach?

    System CRM - Customer Relationship Management - to zestaw skutecznych narzędzi wprowadzających w model firmy założenia filozofii CRM, której celem jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. Wykorzystując CRM firma bardzo szybko notuje dynamiczny rozwój oraz zwiększa swoje przychodzi. CRM buduje doskonałe relacje na linii firma-klient, czego efektem jest kształtowanie pełnej lojalności klienta wobec firmy. Lojalność klientów to prawdziwy motor napędowy dla małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego też system CRM to doskonałe rozwiązanie dla tych rozmiarów biznesów. Decydując się na wdrożenie systemu CRM w firmie, należy się do tego dobrze przygotować.  więcej
    03-10-2018, 14:06, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Integracja danych o klientach


    Senetic
    Ponad połowa światowych decydentów z zakresu oprogramowania zaimplementowała lub właśnie rozszerza implementację możliwości Customer Relationship Management (CRM). Zmiany te można zaobserwować również na polskim rynku, gdzie coraz więcej firm zaczyna przyglądać się posiadanym przez siebie wielkim zbiorom danych i zastanawia się nad sposobem ich efektywnego wykorzystania.  więcej
    17-09-2018, 21:17, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Open source w administracji publicznej


    Shutterstock.com
    Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii dysponuje od niedawna zaawansowanym systemem do zarządzania projektami i ewidencji inwestycji oparty o CRM. To kolejne wdrożenie, które obala mit, że rozwiązania informatyczne oparte na kodzie otwartym są nieodpowiednie do zastosowań profesjonalnych.  więcej
    09-08-2018, 12:35, Nika, Technologie
  • Firmy korzystają z Big Data w modelu BDaaS za pośrednictwem hurtowni danych

    Koncepcja Big Data, związana z gromadzeniem i przetwarzaniem bardzo dużych wolumenów danych, niesie duże możliwości i jednocześnie znaczące wyzwania. W przekształcaniu danych w użyteczne informacje pomagają hurtownie danych.  więcej
    27-06-2018, 06:55, Łukasz Kryśkiewicz, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przyszłość systemów CRM

    Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM, to technologia, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników. Biorąc pod uwagę wymienione wyzwania, w którym kierunku te systemy zmierzają? Przedstawiamy pięć kluczowych trendów, które kształtują dziś przyszłość rozwiązań CRM/Customer Experience (CX).  więcej
    01-06-2018, 22:30, Nika, Technologie
  • Klienci chcą ucyfrowionej, lecz wciąż "ludzkiej" obsługi


    Oracle
    82% zaproszonych do najnowszego badania konsumentów z USA oraz Europy przyznaje, że ich wymagania odnośnie jakości obsługi poprzez kanały cyfrowe wrosły w znacznym stopniu względem minionego roku. Jednocześnie nie należy jeszcze sądzić, że większość z nich rozumie przez to pełną automatyzację procesu obsługi klienta.  więcej
    16-04-2018, 14:57, Nika, Technologie
  • Livespace pozyskuje 2,5 mln zł na rozwój CRM nowej generacji

    ARIA Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace – polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje podbić globalny rynek.  więcej
    09-11-2017, 10:48, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • InsERT nexo – premiera nowej generacji systemów CRM

    InsERT wzbogaca najnowszą linię InsERT nexo trzema premierowymi systemami: do obsługi kadr i płac, do obsługi relacji z klientami (CRM) oraz systemem dla biur rachunkowych i doradców podatkowych.  więcej
    12-10-2015, 23:21, Informacja prasowa, Technologie
  • BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

    Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.  więcej
    12-10-2015, 22:45, Komunikat firmy, Technologie
  • Polskie firmy coraz chętniej inwestują w ICT


    © BVI Media - Fotolia.com
    ICT, czyli technologie teleinformatyczne, są coraz chętniej wykorzystywane przez polskich przedsiębiorców - informuje Krzysztof Adamczyk z NetLine Group. Na popularności zyskują przede wszystkim bardziej zaawansowane rozwiązania.  więcej
    23-05-2012, 23:44, Adrian Nowak, Technologie
  • Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem - case study


    Allegro
    Podstawowe założenia wprowadzenia w firmie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) koncentrują się wokół dwóch celów:  więcej
    30-03-2012, 12:43, Laura Nawrocka, More7 Polska,
  • Założenie jakiego sklepu internetowego się opłaca?


    © istockphoto.com
    Ci, którzy myślą o założeniu własnego sklepu internetowego, mogą przebierać w ofertach twórców systemów. Na rynku są dostępne zarówno tanie rozwiązania open source'owe, systemy abonamentowe, jak i profesjonalne dedykowane platformy e-sprzedaży. Który z tych modeli najlepiej wybrać?  więcej
    15-01-2012, 20:04, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów

    W Polsce już 16 proc. firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Jak pokazują doświadczenia, przy okazji zakupów i wdrożeń CRM firmy popełniają sporo błędów, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Spółka Sage przygotowała listę 7 najczęściej spotykanych błędów.  więcej
    21-10-2011, 13:41, Maciek Stachowiak, Sage,
  • CRM w kryzysie ma się dobrze


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Bez CRM nie da rady egzystować żadna większa firma. Dlatego w dobie kryzysu, kiedy cały biznes stawia na doskonalenie sprzedaży, rynek CRM ma przed sobą dobre perspektywy. Zdaniem firm analitycznych sprzedaż tych rozwiązań urośnie w ciągu roku o 20-30 proc.  więcej
    04-03-2011, 13:49, Marek Massalski, Optimum PR, Technologie
  • Microsoft Dynamics CRM 2011 już dostępny

    Systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 jest już dostępny w modelu on-premise i hostingowanym - ogłosił Microsoft.  więcej
    17-02-2011, 11:23, mm, Technologie
  • 1 mld USD na społecznościowe CRM


    © Kurhan - Fotolia.com
    Media społecznościowe kreują nowe zawody i zapotrzebowanie na nowego rodzaju usługi. Gartner spodziewa się znacznego wzrostu zainteresowania systemami zarządzania relacjami z klientami.  więcej
    12-02-2011, 17:57, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Microsoft Dynamics CRM można testować w chmurze

    Microsoft Dynamics CRM Online to najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 w chmurze, której wprowadzenie na rynek ogłosił CEO firmy Microsoft Steve Ballmer. Można już teraz rozpocząć pracę z nowym narzędziem, zakładając testowe konto.  więcej
    18-01-2011, 13:54, Marcin Maj, Technologie
  • Microsoft Dynamics CRM liderem rynku według Gartnera i Forrester Reasearch


    Robert Scoble, na lic. CC
    Forrester uhonorował aplikację Microsoft Dynamics CRM za elastyczne rozwiązania do obsługi klienta, przyznając mu pozycję lidera w raporcie „The Forrester Wave: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3, 2010”. Natomiast Gartner uplasował Dynamics CRM wśród liderów w raporcie „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation”. Oba raporty opublikowane zostały w lipcu bieżącego roku.  więcej
    07-08-2010, 09:52, paku, Technologie
  • xRM jako nowy wymiar CRM - bezpłatna konferencja Microsoft Dynamics i Netwise

    Podczas konferencji „xRM jako nowy wymiar CRM – jedna platforma, wiele aplikacji”, która odbędzie się 20 kwietnia br. w siedzibie Microsoftu, eksperci firm Microsoft Dynamics i Netwise, zaprezentują ideę platformy xRM będącej rozszerzeniem systemu CRM o wielu innowacyjnych funkcjonalnościach.  więcej
    11-04-2010, 00:39, kg, Kalendarium IT
  • Solemis Group: 25 proc. wzrost przychodów w 2009 roku


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przychody równe nieco ponad 6 mln zł, czyli prawie 25% wzrost oraz zwiększenie zysków o 100% w stosunku do roku poprzedniego, takimi osiągnięciami może pochwalić się firma Solemis Group w minionym roku finansowym.  więcej
    20-07-2009, 23:25, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Listopad 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.