personalizacja

  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Biznes, Finanse i Prawo
  • Biznes powinien ustalić granicę personalizacji - wywiad z GIODO z okazji VIII Dnia Ochrony Danych

    Personalizacja bezrobotnych, rozpoznawanie twarzy, Edward Snowden, copyright trolling - Dziennik Internautów rozmawiał na te tematy z Wojciechem Wiewiórowskim, Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Wywiad miał związek z obchodzonym dziś VIII Dniem Ochrony Danych.  więcej
    28-01-2014, 12:24, Marcin Maj, Wywiad
  • Google będzie jeszcze bardziej spersonalizowane

    Eric Schmidt na targach Mobile World Congress przyznał, że w przyszłości usługi rozwijane przez wyszukiwarkowego giganta mają być jeszcze bardziej dopasowane do konkretnych użytkowników, na bazie ich zachowania w sieci.  więcej
    29-02-2012, 12:03, Adrian Nowak, Technologie
  • Microsoft pracuje nad sklepem z aplikacjami dla Windows 8

    Potwierdzają się wcześniejsze doniesienia o tym, że Microsoft chce podążać śladami Apple'a, jeśli chodzi o sprzedaż aplikacji dla swojego systemu.  więcej
    18-08-2011, 10:40, Adrian Nowak, Technologie
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Biznes, Finanse i Prawo
  • WebSmarty: Mailingi trafiające w zapotrzebowanie odbiorców


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Firma WebSmarty wprowadziła na rynek spersonalizowany system mailingowy. Nowe rozwiązanie ma sprawić, że nadawca będzie mógł wysyłać dokładnie takie wiadomości, jakie chciałby otrzymywać jego odbiorca.  więcej
    31-08-2010, 16:27, paku, Technologie
  • WebSmarty: Zdalna personalizacja przez stronę WWW


    © istockphoto.com
    Personalizacja oferty handlowej i reklamowej może zwiększyć poziom zysków z działalności e-commerce nawet do 35%. Taką możliwość stwarzają WebSmarty - polski system zdalnej webpersonalizacji. Jeśli przez miesiąc od jego wdrożenia wyniki witryny nie będą zadowalające, producent zwraca poniesione koszty.  więcej
    07-08-2010, 10:08, paku, Technologie
  • Skomponuj online swoje... musli

    Od początku kwietnia polscy użytkownicy internetu mogą tworzyć i zamawiać przez internet własne mieszanki musli. To pomysł na internetowy biznes Łukasza Litwy, założyciela serwisu Mojemusli.pl, który wprowadził w swoim sklepie możliwość włączenia klienta w proces "projektowania" produktu, który chce zamówić.  więcej
    24-04-2010, 01:54, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • iGoogle bardziej dzielone

    Wspólne gry, słuchanie muzyki czy podglądanie listy zadań do zrobienia to nowe funkcje iGoogle - strony startowej od Google.  więcej
    17-08-2009, 17:50, Michał Chudziński, Technologie
  • Zmień sobie wyniki w Google (wideo)


    epheterson (na lic. cc)
    Google udostępniła możliwość wpływania na wyniki wyszukiwania dzięki narzędziu o nazwie SearchWiki. Można dzięki niemu zmienić pozycjeę strony w wynikach lub dodać do niej notatkę. Zmiany będą dotyczyły tylko konta użytkownika.  więcej
    21-11-2008, 12:51, Marcin Maj, Technologie
  • Dopasuj Onet do swoich upodobań

    Nowe możliwości personalizacji, a także nowe treści na stronie głównej to najważniejsze zmiany, jakie wprowadził portal Onet.pl. Czy konkurenci powinni czuć się zagrożeni?  więcej
    19-09-2008, 19:23, Michał Chudziński, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Listopad 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.