chatboty

  • AI w rekrutacji i zarządzaniu zespołem


    Hasloo Group Production Studio / Shutterstock
    Cyfrowa transformacja obejmuje także HR i ma swoje odbicie w procesach rekrutacyjnych oraz zarządzaniu wewnętrznymi sprawami pracowników. Wdrażane rozwiązania do automatyzacji kontaktów w tym obszarze opiera się właśnie na sztucznej inteligencji.  więcej
    15-03-2019, 22:03, Nika, Technologie
  • Warszawski Oracle Code Explore


    Ken Wolter / Shutterstock
    Tematyką serii bezpłatnych konferencji dla programistów i deweloperów są najnowsze techniki programowania, praktyki i trendy w obszarze sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego czy chatbotów. Na uczestników czekają referaty, sesje i warsztaty w wykonaniu ekspertów technicznych, liderów branżowych i praktyków.  więcej
    11-02-2019, 19:41, Nika, Kalendarium IT
  • 5 chatbotów działających w branży e-commerce


    Oracle
    E-sklepy stoją przed zadaniem udoskonalenia obsługi klienta i zawojowania również o tych klientów, którzy świadomie wybierają zakupy w galerii ze względu na możliwość utrzymania osobistych kontaktów ze sprzedawcami. W zbudowaniu tego zaufania z pomocą przychodzą chatboty, czyli wirtualni doradcy.  więcej
    05-02-2019, 20:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 7 branż, w których z powodzeniem odnajdują się chatboty

    W rezultacie przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać chatboty w swoich procesach biznesowych. Powoli zadomawiają się w turystyce, finansach, ubezpieczeniach, transporcie, telekomunikacji, a nawet w obszarze medycyny.  więcej
    09-01-2019, 23:09, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w digital marketingu?


    Geralt/pixabay
    Sfera digital marketingu musi się zmieniać i dostosowywać do trendów w konsumpcji mediów, aby zachować wysoki potencjał. Dziś umożliwia to nowoczesna technologia, w postaci algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.  więcej
    04-12-2018, 12:52, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najlepsze chatboty "pracujące" w branży finansowej

    Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne czy kasy oszczędnościowo-kredytowe na całym świecie testują chatboty. Jak wykorzystują ich potencjał?  więcej
    06-11-2018, 15:56, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czas na bankowość konwersacyjną


    Oleksiy Mark / Shutterstock.com
    Zarówno firmy doradcze, jak i dostawcy technologii, w swoich opracowaniach dotyczących ewolucji świata finansów, nie mają złudzeń - w bankowości zaczyna się nowa era. Po rewolucjach: internetowej, mobilnej, wielokanałowej czas na bankowość konwersacyjną.  więcej
    05-09-2018, 20:35, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient preferuje komunikaty werbalne


    Shuttestock.com
    Strony WWW i aplikacje mobilne tracą na znaczeniu. Aż 40% klientów w ciągu trzech lat będzie korzystać wyłącznie z wirtualnych asystentów głosowych w kontaktach z firmami. Takie wnioski wyłaniają się z najnowszego badania, do którego zaproszono 5000 konsumentów z USA i Europy.  więcej
    14-08-2018, 20:41, Nika, Technologie
  • Czy sztuczna inteligencja jest niebezpieczna dla człowieka?


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    AI w przyszłości stanie się głównym nośnikiem cyfrowych zmian w gospodarce i transformacji społecznej. Z danych ekspertów wynika, że 86% interakcji z klientami do 2020 r. będzie zachodzić bez udziału człowieka ze względu na popularyzację chatbotów. Czy wpłynie to na wysokość wynagrodzeń i zatrudnienie ludzi?  więcej
    24-07-2018, 23:01, Nika, Technologie
  • Czy nowe technologie stosowane w bankowości są na pewno takie innowacyjne?


    Shutterstock.com
    Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy.  więcej
    24-07-2018, 18:31, Nika, Technologie
  • Rynek chatbotów rośnie jak na drożdżach


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Chatbot brokerem, stylistą,lekarzem? Przy obecnym rozwoju technologii jest to jak najbardziej możliwe. Jeszcze w ubiegłym roku wartość rynku wirtualnych konsultantów szacowano na nieco ponad 250 mld dolarów. W 2024 ma być on już wart 1,3 bln dolarów, co oznacza aż 30% wzrost rdr.  więcej
    13-07-2018, 19:55, Nika, Technologie
  • Nowoczesny HR, czyli o współpracy ludzi z chatbotami

    Tempo zmian gospodarczych i społecznych rośnie, co skutkuje coraz bardziej złożonym środowiskiem społeczno-ekonomicznym, przy czym dzisiejsi pracownicy domagają się coraz prostszych i „ludzkich” interakcji. Specjaliści HR zaczynają wykorzystywać sztuczną inteligencję w celu zaspokojenia oczekiwań ludzi i rynku.  więcej
    11-06-2018, 16:14, Nika, Technologie
  • Rewolucja w sposobie walki z uzależnieniem od alkoholu?


    Mihail_hukuna/pixabay
    Aplikacja, wspierająca walkę z nałogiem osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich, wykorzysta algorytmy sztucznej inteligencji i techniki uczenia maszynowego. Tym samym będzie to pierwsza na świecie aplikacja, która zyska możliwość dokonania oceny prawdopodobieństwa złamania abstynencji oraz samodzielnego proponowania najbardziej optymalnych rozwiązań terapeutycznych.  więcej
    15-05-2018, 17:25, Nika, Technologie
  • Czy chatboty wyprą aplikacje?

    Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się istotnym kanałem komunikacji marki z konsumentem.  więcej
    23-04-2018, 20:17, Nika, Technologie
  • Klienci chcą ucyfrowionej, lecz wciąż "ludzkiej" obsługi


    Oracle
    82% zaproszonych do najnowszego badania konsumentów z USA oraz Europy przyznaje, że ich wymagania odnośnie jakości obsługi poprzez kanały cyfrowe wrosły w znacznym stopniu względem minionego roku. Jednocześnie nie należy jeszcze sądzić, że większość z nich rozumie przez to pełną automatyzację procesu obsługi klienta.  więcej
    16-04-2018, 14:57, Nika, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Kwiecień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930