Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż

  • Rynek SSD w Polsce - wnioski z raportu

    Mimo dużych spadków cen dysków SSD w 2019 roku i trudnej sytuacji rynkowej, która jest następstwem pandemii COVID-19 wartość rynku sprzedaży dysków półprzewodnikowych cały czas rośnie. Potwierdzają to m.in. wyniki raportu przygotowanego przez firmę badawcza GfK Polonia na zlecenie Samsung Electronics Polska, wg. którego w ujęciu rocznym (od czerwca 2019 do czerwca 2020) wartość polskiego rynku SSD wzrosła o 3 proc mimo spadku liczby sprzedanych dysków o prawie 12 proc.  więcej
    19-08-2020, 13:19, pressroom , Technologie
  • Jak sprzedawać na Facebooku?

    Internet w obecnych czasach nie jest już jedynie miejscem, z którego możemy czerpać inspiracje. Obecnie to także miejsce, w którym możemy zarabiać. Wiele osób decyduje się rozpocząć sprzedaż w Internecie i traktować ją jako realne źródło dochodu. Jedną z platform umożliwiających takie działania jest Facebook.  więcej
    22-07-2020, 09:33, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Wyniki badania kondycji sprzedaży w obliczu pandemii


    LiveSpace
    Aż 65% szefów sprzedaży i właścicieli firm zauważa spadek sprzedaży wywołany pandemią COVID-19, a zaledwie 3,75% badanych wskazuje, że w obecnej sytuacji sprzedawcy w ich organizacjach nie mają żadnych problemów – wynika z badania „Kondycja sprzedaży w obliczu pandemii” przeprowadzonego przez firmę Livespace.  więcej
    08-05-2020, 07:19, pressroom , Pieniądze
  • Szkolenia ze sprzedaży - gdzie się wybrać?

    Niemal każda branża rozwija się w obecnym świecie dość prężnie i szybko. Jedną z nich jest sprzedaż. Zmiany, jakie zachodzą w tej dziedzinie wymagają ciągłego szkolenia od osób odpowiedzialnych za ich prawidłowy przebieg, za skuteczność oraz efektywność. Sprawdź, gdzie wybrać się na szkolenia ze sprzedaży.  więcej
    28-02-2020, 16:52, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Praca w sprzedaży - wiele możliwości

    Praca w sprzedaży to nie tylko tradycyjny stacjonarny etat sprzedawcy w sklepie. Ponieważ sprzedaż obejmuje różne formy działalności, to także pojęcie pracy w sprzedaży poszerzyło swój zakres.  więcej
    22-01-2020, 09:20, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak liczyć, aby osiągnąć sukces w biznesie - elementy matematyki w sprzedaży

    Matematyka to w sprzedaży potężne narzędzie, które pomaga pamiętać o biznesowych priorytetach. Dobra znajomość kluczowych pojęć oraz umiejętność wykonywania obliczeń dotyczących kosztów, marży i narzutu, rabatów i tym podobnych powinna cechować każdą osobę, która ma bezpośredni wpływ na sprzedażowe wyniki firmy.  więcej
    25-10-2019, 08:55, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak zarobić 100.000 zł przez generowanie leadów

    Skuteczny lead sprzedażowy to najszybsza droga do zdobycia nowych klientów oraz zwiększenie firmowych zysków. Czy można dzięki niemu zarobić kilkadziesiąt lub nawet kilkaset tysięcy złotych miesięcznie?  więcej
    11-10-2019, 13:55, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Mobilne systemy sprzedaży - sprzedaż możliwa bez ograniczeń!

    Nowoczesne systemy sprzedaży pozwalają na prowadzenie transakcji nie tylko w siedzibie firmy, ale także poza nią.  więcej
    11-08-2019, 18:07, Komunikat firmy, Technologie
  • Produkcja nowoczesnych materiałów POS

    Materiały POS (ang. point of sale) to wyposażenie przestrzeni sklepowych, które skutecznie wspiera handel detaliczny, wspomagając sprzedaż. Aplikując nowoczesne i funkcjonalne materiały POS we własnym sklepie, możliwe jest skupienie uwagi konsumentów oraz zapewnienie im bardziej ukierunkowanych doświadczeń zakupowych. Chcesz wyróżnić się z reklamowego szumu i efektywnie zaprezentować swoją ofertę? Zainwestuj w nowoczesne materiały POS!  więcej
    25-07-2019, 20:57, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Hot or not? 3 wskazówki dotyczące marketingowych wskaźników


    Global Shopper Marketing
    Marketing w większości organizacji stanowi wyodrębniony dział, który koncentruje się m.in. na wizerunku marki. Co więcej, budowana jest w nich strategia tworzenia trwałej relacji między firmą a klientami i konsumentami. Wszystkie te elementy skrzętnie opierane są na odpowiednich wskaźnikach marketingowych, ale czy faktycznie na koniec dnia liczy się liczba lub procent?  więcej
    24-06-2019, 23:14, Nika, Porady
  • Konkurencja dla OLX?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Powstająca od zera nowa platforma handlowa planuje powalczyć o klientów z popularnym na polskim rynku serwisem OLX. Czy ma szansę w tej nierównej walce?  więcej
    27-05-2019, 22:31, Nika, Pieniądze
  • Czy w niedziele bez handlu oszczędzamy, czy jednak wydajemy więcej?

    Ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę, swego czasu, była jedną z najczęściej komentowanych rezolucji. Zwolennicy podkreślali jej wpływ na rodzinę. Przeciwnicy zaś argumentowali, że to ograniczenie wolności jednostki. O tym, jak niedziela bez handlu wpłynęła na portfel i nawyki zakupowe przeciętnego Kowalskiego, opowiada ekspertka.  więcej
    11-03-2019, 22:37, Nika, Pieniądze
  • Black Friday 2018 - Polacy blisko 80% aktywniejsi w poszukiwaniu okazji niż rok temu


    Monday News
    Użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje gazetkowe zwiększyli swoją aktywność w kwestii poszukiwania fraz dot. Czarnego Piątku. W porównaniu do zeszłego roku nastąpił ogromny wzrost, bo o blisko 80%. W br. hasło „Black Friday” było wyszukiwane prawie trzykrotnie częściej niż rok temu.  więcej
    26-11-2018, 22:02, Nika, Pieniądze
  • Co klienci w Europie zawdzięczają sklepom w Ameryce?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Hasła Black Friday i Cyber Monday brzmią w reklamach już od początku listopada. Dla amatorów zakupów to gratka, dla sprzedawców żniwa. Tym pierwszym opłaca się czekać, aby telewizor czy konsolę do gier, kupić o połowę taniej. Ci drudzy w przecenach widzą szansę na nadzwyczajne obroty oraz przewietrzenie sklepowych półek. Nie zapominajmy skąd przyszła do nas ta moda.  więcej
    23-11-2018, 19:30, Nika, Pieniądze
  • Co klienci w Europie zawdzięczają sklepom w Ameryce?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Hasła Black Friday i Cyber Monday brzmią w reklamach już od początku listopada. Dla amatorów zakupów to gratka, dla sprzedawców żniwa. Tym pierwszym opłaca się czekać, aby telewizor czy konsolę do gier, kupić o połowę taniej. Ci drudzy w przecenach widzą szansę na nadzwyczajne obroty oraz przewietrzenie sklepowych półek. Nie zapominajmy skąd przyszła do nas ta moda.  więcej
    23-11-2018, 19:30, Nika, Pieniądze
  • Black Friday w Polsce - sprzedaż elektroniki rok temu i aktualny potencjał


    od dot.pr
    Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, gości również w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale według ekspertów z dużym potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.  więcej
    22-11-2018, 12:03, Nika, Pieniądze
  • Kwadrans na e-zakupach


    kickstarter.com
    Dokładnie 15 minut i 44 sekundy - tyle trwa przeciętnie wizyta zakończona zakupem w e-sklepie na znanej platformie sprzedażowej. Na czas spędzony na shoppingu wpływa zarówno płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”.  więcej
    21-11-2018, 22:29, Nika, Pieniądze
  • Jak wspierać sprzedaż za pomocą materiałów POS?

    W dzisiejszych czasach, kiedy na rynku panuje ostra konkurencja, każdy sposób na zwrócenie na siebie uwagi klientów jest dobry. Zwiększenie sprzedaży nie jest łatwym zadaniem, nic więc dziwnego, że firmy próbują wszystkiego, by dotrzeć do odbiorców i zachęcić ich do zakupu swoich towarów.  więcej
    20-11-2018, 11:57, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Ile wydamy podczas zakupów robionych w Black Friday 2018?


    eBay
    Tegoroczne wyprzedaże Black Friday i Cyber Monday mają przyciągnąć prawie 7 milionów Polaków szukających specjalnych okazji. E-commerce przysporzy sobie wielu klientów ofertami sprzedaży tysięcy artykułów po niższych cenach, a często również i darmową dostawą.  więcej
    15-11-2018, 07:56, Nika, Pieniądze
  • Social selling wzmacnia sprzedażową moc

    Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym.  więcej
    08-11-2018, 21:26, Monika Zasada, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)