Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż

  • Social selling wzmacnia sprzedażową moc

    Biznesowe spotkania przy kawie odchodzą do lamusa. Dziś i klienci i handlowcy żyją pod dużą presją wyniku i czasu. Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych przypomina „głuchy telefon”. O ile metoda ta sprawdzała się niejednokrotnie w przeszłości, o tyle jej bezosobowy, anonimowy wręcz charakter, nie sprawdza się w cyfrowym świecie, w którym wiemy o sobie wszystko dzięki stale zyskującym na popularności mediom społecznościowym.  więcej
    08-11-2018, 21:26, Monika Zasada, Pieniądze
  • Dropshipping w praktyce


    © - gmutlu - istockphoto.com
    Zamawiając towary przez internet oczekujemy, że to sklep będzie odpowiedzialny za dostarczenie przesyłki i jakość nadesłanego produktu. Model dropshippingu zakłada jednak inny scenariusz - konsument często nieświadomie staje się importerem. Jak wytropić pośrednika, który nie jest typowym sprzedawcą?  więcej
    24-10-2018, 22:18, Nika, Pieniądze
  • Jak przygotować e-sklep do Black Friday?


    od dot.pr
    Za oceanem Czarny Piątek to "święto zniżek", które przynosi sprzedawcom z USA przychody na poziomie 67 mld dolarów. W Polsce e-sklepy tego dnia notują liczbę transakcji większą o blisko 370%, a w skali całego handlu detalicznego w listopadzie wzrost sięga blisko 9%. O czym sprzedawcy powinni pamiętać przed Black Friday 2018?  więcej
    24-10-2018, 21:49, Nika, Pieniądze
  • Marka, marketing, sukces. Książki i e-booki [do 21 sierpnia w cenie promocyjnej]

    Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.  więcej
    16-08-2018, 22:23, Joanna Ryńska, Lifestyle
  • E-commerce w świecie Internetu Rzeczy


    a-image / shutterstock
    Siłę napędową rozwoju jest internet. Ale nie tylko on! Istotne są również urządzenia mobilne, dostępność mocy obliczeniowych, a także aktualne możliwości gromadzenia i przetwarzania danych (m.in. Big Data). To właśnie z połączenia powyższych składników rodzi się idea Internetu Rzeczy. Obszarem, w którym IoT ma duży potencjał, jest między innymi handel.  więcej
    25-07-2018, 19:27, Nika, Pieniądze
  • Nowe narzędzia, które mają ułatwić sprzedaż w sieci


    Shutterstock.com
    Aplikacja do zarządzania sklepem i system tagowania to tylko dwa z kilku rozwiązań dla sklepów korzystających z jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce. Poznajmy je wszystkie.  więcej
    24-07-2018, 22:34, Nika, Pieniądze
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • Technologie mobilne i ich wpływ na zakupy


    Photo Mix
    Dla większości sklepów i sieci handlowych mobile to istotny kanał sprzedaży. Wykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się znaczącym elementem rozwoju organizacji a dobrze zaprojektowana aplikacja, może przyczynić się do sukcesu sprzedażowego.  więcej
    05-07-2018, 22:22, Nika, Technologie
  • E-commerce w Polsce. Jak i gdzie kupujemy?

    Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych. Polacy robią zakupy nie tylko na rodzimych stronach internetowych – z każdym rokiem znacząco rośnie segment handlu transgranicznego.  więcej
    05-07-2018, 14:37, Nika, Pieniądze
  • Rozwój sprzedażowych technologii a zakaz handlu w niedzielę

    W wielu obszarach dochodzi do procesu zastępowania człowieka zaawansowanymi technologiami. Samochody właściwie już same parkują i zaczynają jeździć. Lodówki mogą zamówić zakupy, a obecnie opracowuje się technologie, które wspomagają proces automatyzacji sprzedaży.  więcej
    05-07-2018, 10:18, Nika, Technologie
  • Czy zawartość koszyka w sklepie stacjonarnym ma tę samą wartość co koszyk w e-sklepie?


    © istockphoto.com
    Jak wynika z nowego raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie” 2/3 konsumentów deklaruje taką samą lub większą wartość koszyka w sklepach stacjonarnych jak w e-sklepach. Do jakich dodatkowych wniosków, dotyczących różnych dróg sprzedaży, doszli twórcy wspomnianego badania?  więcej
    02-07-2018, 12:44, Nika, Pieniądze
  • Aplikacje zakupowe w walce o konsumenta

    Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80% pozyskanych użytkowników. Co zrobić, aby ich nie tracić?  więcej
    22-06-2018, 23:02, Nika, Pieniądze
  • 10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes


    wk1003mike / shutterstock
    E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?  więcej
    22-06-2018, 22:29, Nika, Pieniądze
  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Pieniądze
  • Czy klient może zostać uwiedziony przez markę?

    Każda firma może zdobyć sympatyków niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? I dlaczego personalizacja produktu i marketing sensoryczny mogą pomóc w budowanie lojalności konsumenckiej?  więcej
    20-06-2018, 16:20, Nika, Pieniądze
  • Kim tak naprawdę są e-konsumenci?


    overcrew / Shutterstock
    Obecnie dostępne dane ilustrują ogromny potencjał i dynamikę rynku e-commerce, przy czym zrozumienie potrzeb e-konsumentów, staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. Czego tak na prawdę chcą współcześni "zakupowicze" i jak się zachowują w sieci?  więcej
    12-06-2018, 22:19, Nika, Pieniądze
  • Już 1 lipca wszystkich przedsiębiorców prowadzących księgi rachunkowe zacznie obowiązywać JPK_KR

    JPK KR jest niejako potwierdzeniem danych wykazywanych w innych strukturach np. JPK_FA (faktura), w którym raportujemy poszczególne dokumenty sprzedaży. Ordynacja podatkowa przewiduje, że obowiązkiem JPK będą objęte firmy, które swoje księgi podatkowe prowadzą przy użyciu programów komputerowych.  więcej
    04-06-2018, 19:12, Nika, Pieniądze
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze
  • Nowoczesne kanały sprzedaży powoli wypierają sklepy stacjonarne


    © istockphoto.com
    57% respondentów ostatniego badania uważa, że najwygodniej robi się zakupy poprzez serwisy internetowe, strony i aplikacje mobilne oraz social media. Tradycyjny handel preferuje 43% klientów, głównie żyjących na wsiach. E-sklepy i media społecznościowe wiodą prym w miastach liczących 200-500 tys. mieszkańców. Z kolei m-commerce wygrywa w ośrodkach mających 100-200 tys. ludności.  więcej
    23-05-2018, 08:45, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)