Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży w swojej firmie? Postaw na sprawdzone rozwiązania. W poniższym wpisie znajdziesz informacje, jakie elementy mogą wpływać na zwiększenie sprzedaży, jaką profesjonalną firmę wybrać oraz jak wygląda współpraca z nią krok po kroku.

Jakie elementy mogą zwiększyć sprzedaż?

W większości firm wsparcie sprzedaży jest jednym z elementów przedsiębiorstwa. Skutkiem jest wzrost sprzedaży. Jako wsparcie sprzedaży zalicza się takie aktywności jak:

  • merchandising - czyli technika atrakcyjnej prezentacji towarów i tworzenie przestrzeni sklepowych, która wpływa na decyzje zakupowe konsumentów,
  • outsourcing sił sprzedaży - zalicza się do niego rekrutacje, szkolenia, rozliczenia oraz nadzorowanie pracowników,
  • outsourcing personalny - profesjonalne firmy oferują leasing pracowniczy, dobór personalny oraz outsourcing procesów. Najczęściej pracownicy to mieszkańcy: Polski, Ukrainy, Indii, Nepalu, Sri lanki, Bangladeszu, Białorusi, Gruzji. Firmy zewnętrzne często prowadzą cały proces rekrutacji.
  • programy lojalnościowe - mogą by skierowane do klientów indywidualnych lub biznesowych. Można je podzielić na program lojalnościowy zorientowany na nagrodę oraz program lojalnościowy zorientowany na relację,
  • strategie marketingowe - plan marketingowy powinien być stworzony na podstawie oceny sytuacji rynkowej, weryfikacji misji, celów klienta oraz analizy konkurencji. Dzięki temu można wprowadzić instrumenty wdrożeniowe i komunikacyjne,
  • promotorów marki - warto zainwestować w profesjonalną osobę, która nie tylko zaprezentuje klientowi produkt, ale omówi również funkcjonalności. Doświadczona osoba to sprzedawca i marketer w jednym. Promotor może poprowadzić szkolenia, prezentacje oraz akcje sprzedażowo-marketingowe. 

Współpraca z profesjonalną firmą krok po kroku

Decydując się na współpracę z profesjonalną firmą doradczą trzeba liczyć się z tym, że ma ona jasno wyznaczone kroki współpracy i na pewne elementy zwraca szczególną uwagę. Pierwszym z elementów jest sprawdzenie i w razie konieczności poprawa ekspozycji produktów w miejscu sprzedaży. Warto, aby były one łatwo dostępne i wyraźnie była zaznaczona promocja. Wpływa to bowiem na zachowania klientów i zwiększa sprzedaż. 

Drugim krokiem jest dokładne zbadanie, jak wygląda relacja z danym klientem. Profesjonalne firmy często wcielają się w klienta, aby sprawdzić zachowania kupujących. Znając potrzeby klientów można liczyć się ze zwiększeniem sprzedaży.

Po trzecie firmy, które zajmują się wsparciem sprzedaży mogą brać udział w różnych procesach, akcjach. Zaliczają się do nich wprowadzenie nowego produktu lub usługi, implementacja POS, zarządzanie kampanią sprzedażową, ale również jeżeli powstanie taka konieczność dystrybucja samplingów w punktach sprzedaży.

wsparcie sprzedaży

O firmie ASM Sales Force Agency

ASM Sales Force Agency to spółka zależna należąca do ASM Group S.A. To czołowa, polska spółka holdingowa, która prowadzi działalność na pięciu europejskich rynkach.

Firma posiada 20-letnie doświadczenie, zna rynek, ma szeroki zasięg działania, szerokie kompetencje oraz know-how zarówno dotyczący sytuacji w kraju, jak i na zagranicznych rynkach. ASM Sales Force Agency oferuje w pełni sprawdzone oraz zintegrowane działania z takich zagadnień jak merchandising i outsourcingu sił sprzedaży.

Siedziba firmy znajduje się w Warszawie. 

ASM Group S.A. działa na terenie Polski oraz we Włoszech, Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii. Cała grupa ASM obsługuje ponad 1500 klientów. Od 2016 roku akcje wspomnianej spółki są notowane na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych.

 

Korzystaliście kiedyś z pomocy profesjonalnej firmy wspierającej sprzedaż?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:




fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



Tematy pokrewne:  

tag wsparcie sprzedażytag sprzedażtag nolstag nolh