Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Produkcja nowoczesnych materiałów POS

25-07-2019, 20:57

Materiały POS (ang. point of sale) to wyposażenie przestrzeni sklepowych, które skutecznie wspiera handel detaliczny, wspomagając sprzedaż. Aplikując nowoczesne i funkcjonalne materiały POS we własnym sklepie, możliwe jest skupienie uwagi konsumentów oraz zapewnienie im bardziej ukierunkowanych doświadczeń zakupowych. Chcesz wyróżnić się z reklamowego szumu i efektywnie zaprezentować swoją ofertę? Zainwestuj w nowoczesne materiały POS!

materiały POS

Materiały POS to obecnie podstawa komunikacji z konsumentami w handlu detalicznym

Badanie firmy doradczej ds. technologii Boston Retail Partners wykazało, że materiały POS poprawiają doznania klientów podczas zakupów aż o 70%, a także zwiększają identyfikację klienta oraz wpływają na jego doznania zakupowe.

Co więcej, według firmy Boston Retail Partners materiały wspierające sprzedaż usprawniają o 57% obsługę klienta w sklepie i w 46% ułatwiają pracę sprzedawcom. Podane wyżej współczynniki będą tym większe, im materiały POS będą bardziej nowoczesne i dostosowane do docelowej grupy odbiorców.

Nowoczesne materiały POS to przyszłość handlu detalicznego

Technologia reklamy oraz rozwiązań wspierających sprzedaż dynamicznie rozwija się z roku na rok. Nierzadko w galeriach handlowych oraz sklepach detalicznych obserwujemy interaktywne ekrany oraz kioski pozwalające przeszukiwać ofertę sklepu, konfigurować ją czy składać zamówienia. Materiały POS coraz częściej przyjmują wielofunkcyjną, interakcyjną i intensywnie angażującą konsumentów formę.

Nowoczesne ekspozytory, standy czy potykacze wykonywane są z trwałych, ekonomicznych i estetycznych materiałów, a także wyposażane są w innowacyjne rozwiązania, które skutecznie docierają z przekazem do docelowej grupy odbiorców. Na uwagę zasługuje również coraz większe zwracanie uwagi producentów materiałów POS na ekologię stosowanych rozwiązań oraz ich biodegradowalność.

Klienci detaliczni stają się coraz bardziej świadomi i odporni na standardowe formy reklamowe. Poza tym poszukują bardzo komfortowych i szybkich rozwiązań, które zapewnią im możliwie jak najbardziej spersonalizowane doznania zakupowe podczas pobytu w sklepie. Z tego też względu producenci materiałów POS muszą uwzględnić ewoluujące trendy i zmieniające się potrzeby konsumentów podczas tworzenia rozwiązań wspierających sprzedaż.

Produkcja nowoczesnych materiałów POS

Ze względu na implementację coraz nowocześniejszych technologii interaktywnych oraz skupianie większej uwagi na jakość stosowanych materiałów, produkcja POS-ów to złożony i wymagający proces. Tworząc dedykowane rozwiązania, konieczne jest przeprowadzenie dokładnego audytu potrzeb sklepu, analizy jego sytuacji, a także sprecyzowania docelowej grupy odbiorców. Poza tym każdy znaczący producent materiałów POS musi dysponować nowoczesnym i bogatym parkiem maszynowym, który pozwoli mu tworzyć wysokojakościowe produkty, odpowiadające na potrzeby aktualnych trendów w handlu detalicznym.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag sprzedażtag POStag materiały POStag komunikat firmy